Záleží to tedy na tvrdosti,ale v podstatě je to takhle:
1)Zhruba očistit,Nejlépe Milit,nebo písek na nádobí...Žádnej šmirgl,pak tam po těch mikrorejhách naskáčou vlny.
2)Předlešťovací kotouč Kaliko,obvodová rychlost tak 35m.s-1,pasta Unipol 76 světle zelená,popř kotouč sisal,ten ale šupinuje
3)Předlešťovací kotoč Kaliko nebo technická tkanina,obvodová rychlost tak 20 m.s-1,pasta unipol tmavě zelená
4)leštící kotouč flanel,pasta Unipol bílá,rychlost opět 20m.s-1
5)leštící kotouč volné listy flanel,rychlost tak 15 bez pasty.
Kdepak šmirgl,ten jenom dělá rejhy,to totiž normálně není vidět,ale když si to porejpeš 400,tak se dost nadřš,než to 600 srovnáš...Jo,vypadá to,že to jde rychle,ale nejde...
A dekl na L28 můj trvá z očernalýho,zamaštěnýho,kusu hliníku do absolutna tak tři hodiny...
osobně já jako první smirek 600 v nějakém rotačním upínáku místo bodu dva
harryho návod na leštění
doplněno od harryho
Už jsem to tu psal.Kilo tý pasty stojí 90 korun,posílají dobírkou.A to,co máš na tom víku,to jen vem Militem.To je čistidlo na nádobí,používám to i na motory,stokrát lepší než Arva.Pokud jsi viděl mý auto,pochopíš,pokud ne,zajeď.
A pokud do Micronplusu zavoláš,šéf ti velmi ochotně poradí.Zkusím sem dát nějaký fotky,leštil jsem si i Gola sadu.Bez šmirglu.Je to Vanad a je jak zrcadlo a sám víš,jak zrnitej má origo povrch.Jen ještě dodám,že na obvod.rychlost 35 m.s-1 je třeba docela silnýho stroje,při průměru kotouče 300 mm je to zhruba 3000 otáček...Když tak napiš SZ,ať to tu nezasíráme a Moderátor to pak smázne.
Už jsem to tu psal.Kilo tý pasty stojí 90 korun,posílají dobírkou.A to,co máš na tom víku,to jen vem Militem.To je čistidlo na nádobí,používám to i na motory,stokrát lepší než Arva.Pokud jsi viděl mý auto,pochopíš,pokud ne,zajeď.
A pokud do Micronplusu zavoláš,šéf ti velmi ochotně poradí.Zkusím sem dát nějaký fotky,leštil jsem si i Gola sadu.Bez šmirglu.Je to Vanad a je jak zrcadlo a sám víš,jak zrnitej má origo povrch.Jen ještě dodám,že na obvod.rychlost 35 m.s-1 je třeba docela silnýho stroje,při průměru kotouče 300 mm je to zhruba 3000 otáček...Když tak napiš SZ,ať to tu nezasíráme a Moderátor to pak smázne.
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: harryho návod na leštění
Takze vsechny tady ty dily jsi vylestil jak Pastou a hadrou nebo jsi na tom nechal Milit 4 hodiny...nevyznam se v tom vasem dohadovani a radach kluci:roll:
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: harryho návod na leštění
milit jen umývá, vše ostatní hadrou, když se podíváš na můj motorový prostor včetně motoru, tak jsem s tím strávil cca 10 dnů
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: harryho návod na leštění
stejne ale nechapu jak jsi se dostal do vsech tech prtavejch zahybu prece ten kotouc nema 5mm aby jsi se tam dostal.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun