Pozor na zatuhlé pístky brzdičů

jak na to :-)
Odpovědět
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Pozor na zatuhlé pístky brzdičů

Příspěvek od 935Baby » 31.05.2008, 12:13

Objevil jsem problem na prednich brzdach. Zatuhlé pístky se na zahratych brzdach nevraceji :evil:

A pritom na studenych brzdach je to uplne ok. Me nikdy nenapadlo kontrolovat jak se toci kolo se zahratymi brzdami :shock: Nebo vy to tak kontrolujete?

Podle manualu se to kontroluje takto:

Obrázek

No ja mel na studenych brzdach silu potrebnou k otoceni disku cca 5kg a na zahratych brzdach cca 30kg :shock: Jakmile brzdy vychladli - cca 30-40minut tak to bylo ok, zase sila 5kg

Jsem na to prisel nahodou ze jsem popojizedl pomaloucku a bylo citit jak neco auto brzdi...tak jsem to zvednul a mel jsem co delat abych otocil predníma kolama :shock: Ale pri tom za jizdy vubec nebyli znat nejake problemy ze by desticky piskali atd.

Vysledek...kurvil jsem pekne drahy desticky, vyssi spotreba paliva a mozna i zkurveny kotouce. No ale zase jsem o neco chytrejsi...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Lukaash
user
Příspěvky: 103
Registrován: 07.03.2007, 10:30
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash » 31.05.2008, 22:38

Reseni je jake, vymena tesneni a vycisteni brzdicu? ... Ptam se, protoze jsem to resil na FC ... vycisteni, vymena tesneni a vyroba vsech novych nerezovych pistku, tak jestli muzu byt v klidu :-)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 31.05.2008, 22:43

Lukaash píše:Reseni je jake, vymena tesneni a vycisteni brzdicu? ... Ptam se, protoze jsem to resil na FC ... vycisteni, vymena tesneni a vyroba vsech novych nerezovych pistku, tak jestli muzu byt v klidu :-)
No tak vycisteni a vymena tesneni by mela pomoct. Pokud neni poškrábaný pístek nebo otvor v brzdiči.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 31.05.2008, 22:44

Ze by to byl duvod toho jak se mi nepochopitelne rozpalily brzdy natolik ze sem malem nedobrzdil? asi taky vyzkousim..

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4729
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 31.05.2008, 22:45

Ja sem je mel nazadku zarezli jako krava a auto vubec nebrzdilo pri vymene destiček se nato přišlo a ted se to da no ale nerek bych že sou brzdy z s14 nejake jedovate.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Lukaash
user
Příspěvky: 103
Registrován: 07.03.2007, 10:30
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash » 31.05.2008, 23:14

pripadny poskrabany otvor v trmenu by teoreticky nemel nijak zvlast vadit ... skrabance by melo stacit jen zahladit, o tesneni a presne vedeni pistku by se mel starat "O" krouzek ...

btw, ja mel zatuhlych / zarezlych 5 z 8 ... pistky vicemene nepouzitelne, diky pomerne hluboke bodove korozi povrchu ... Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 15.06.2008, 12:06

No a takhle pak dopadnou kotouče :cry: :cry: :cry:

Obrázek

Hotspots a transfer brzdového obložení na kotouč

Obrázek

Takové praskliny jsou skoro po cele ploše kotouče

Obrázek
Obrázek
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 21.06.2008, 17:50

Tak jsem rozebral třmeny.

Takhle vypadal pístek, nejsou to skrabance pouze spina.

Obrázek

A tady jeden dobry typ z demontaze. Aby vam nevychcala brzdovka z celeho predniho systemu tak jsem dal sponku na oko hadice. Ale neptejte se me co je to za sponky a kde je sehnat. Ja je nasel nahodou v šupliku

Obrázek
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pozor na zatuhlé pístky brzdičů

Příspěvek od 935Baby » 17.07.2008, 17:50

Takže se nakonec ukázalo že na mém autě způsoboval přibržďování hlavní brzdový válec. Po výměně těsnění už to nepřibržďuje. Asi se zavzdušňovával nebo prostě nějaký haluz v těsněních - nebo jsem slyšel že taky že se můžou ucpat zpětné porty na pístkách hlavního brzdového válce a kapalina se pak nevraci tak jak má.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host