Jede mi na tři válce - VYŘEŠENO

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Michall
user
Příspěvky: 218
Registrován: 28.07.2010, 19:09
Bydliště: Praha

Jede mi na tři válce - VYŘEŠENO

Příspěvek od Michall » 28.07.2010, 19:27

Zdravim všechny.O víkendu sem si domu přivez S13-ku r.v.88 a běhá jenom na tři.Zkoušel sem už všechno a vůbec nevim co stim.
Tlaky to má 8-9-7,5-8,svíčky nový,cívky sem přehazoval-OK,vstřiky sem taky prohazoval OK,jiskru to dává,ale pořád ten druhej válec prostě NIC.Jo a ten vstřik na druhym válci necvaká.Nevíte někdo náhodou co to může bejt :shock:
Naposledy upravil(a) Michall dne 05.10.2010, 13:10, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Fizzbiker » 28.07.2010, 19:56

zeby ten strik?? :D odpor kabelaz konektor pripojeni k ecu atd....
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od maca9 » 28.07.2010, 21:12

no ale ty tlaky taky nejsou uplne fajn, jeste zkontroluj powertranzistor jestli tam nemas nekde zalomeny dratek ten ti v podtste ovlada civky, a zmer si jestli ti jde na ten vstrik napeti
Obrázek

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Fizzbiker » 28.07.2010, 21:58

tlaky sou na hovno, 7,5 to je onicem... samozrejme tu kontrolu dratu sem myslel overeni napětí... jinak PWT neovlada civky jen zveda napeti... civky ovlada ECU prave prez PWT navic on pise ze prehozene striky jedou prehozene civky taky proste nepali druhej val... evidentne krpa v eletrice na striku... jeste by to mohl byt spatnej rezistor odporu... :wink:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od kenivruh » 29.07.2010, 10:23

Pomeraj napatie na druhom vstreku. Potom ako pisal vyssie si tiez skontroluj dropping resistor ci je ok.

Na vstreku je jeden pin pod stalym napatim 12V priamo z baterky, druhy pin sa uzemnuje skrz ECU a tym sa otvara vstrek.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Michall
user
Příspěvky: 218
Registrován: 28.07.2010, 19:09
Bydliště: Praha

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Michall » 29.07.2010, 14:48

Power tranzistor sem taky zkoušel a nic,ještě zkusim ten rezistor :roll:
Jo a mohli by ste mi prosim poradit jak proměřit ten kabel ke vstřiku.Stálej proud tam jde dík

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Mirek » 29.07.2010, 15:11

podivej se jestli mas spravne kabely ke vstrikum, predni vstrik ma podobny konektor jako air regulator..taky se mi ho uz povedlo zamenit :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Fizzbiker » 29.07.2010, 20:13

Michall píše:Power tranzistor sem taky zkoušel a nic,ještě zkusim ten rezistor :roll:
Jo a mohli by ste mi prosim poradit jak proměřit ten kabel ke vstřiku.Stálej proud tam jde dík
najdes si pin na ecu a zmeris si okruhovkou jestli jde stava durch az k ECU, klidne to muze byt i blbe zasunutej ECU port to se stalo zase mě... a nekolikrat... :D
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Michall
user
Příspěvky: 218
Registrován: 28.07.2010, 19:09
Bydliště: Praha

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Michall » 29.07.2010, 22:44

Tak jsem zkusil proměřit kabel ke vstřiku a nedává mi impuls, stálej proud tam jde. Proměřil jsem i kabely k ECU a jeden mi svítil na jeden pin a druhej na tři piny. Tak nevim..elektrika není zrovna moje silná stránka :?

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Fizzbiker » 30.07.2010, 06:11

eh nejak to nechapu, do strkuimpuls nejde... jedenpin ma stale napeti (battery voltage) a druhy je vlastne kostra kterou spina ecu a podle troho se otevira strik...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od kenivruh » 30.07.2010, 08:50

Daj si do popisu odkial si.

Tych stalych 12V skus pomerat aj na pine 110, zlto-cierny drot. Ci nemas chybu v kabelazi. Ak tam mas 12V a aj tak nejde vstrek, tak potom uz je asi zrada len v ECU. Keby si bol blizko tak ti to pomeram osciliskopom. Vstreky su totalne trivialna zalezitost, co sa funkcnosti tyka, nic zlozite (ak su spravne zapojene konektory :D ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den


Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od kenivruh » 30.07.2010, 09:04

playdude píše:..skusal si ci ten vstrek je vobec OK?
No pise vyssie, ze ich prehadzoval a ze stale 2ka nejde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Michall
user
Příspěvky: 218
Registrován: 28.07.2010, 19:09
Bydliště: Praha

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Michall » 30.07.2010, 16:05

No jestě teda kouknu k ECU jestli to ma dobrej kontakt

Uživatelský avatar
Michall
user
Příspěvky: 218
Registrován: 28.07.2010, 19:09
Bydliště: Praha

Re: Jede mi na tři válce

Příspěvek od Michall » 03.08.2010, 17:46

Tak sem ještě zkoušel kabely od vstřiku k ECU a k dropping rezistoru je to OK.Takže asi to bude asi už jenom ECU :sad1:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů