Z automatu na manuál

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Mirek » 29.01.2009, 16:04

dal jsem hledat....necekane slovo automat...a necekane mi to naslo tema kde uz se to resilo..zabralo mi to 5 minut kdyz hodne...fakt to neni tak tezky :roll:
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... at#p137763
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 29.01.2009, 22:06

....čoveče couvačky mi taky nesvítí, a od tý doby co sem to předělal, tak sem po tom ani pořádně nepátral....a to tam mám danej originál svazek co tam patří, tak nevím.....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Fire » 29.01.2009, 22:19

taky jsem tam dával ten originál svazek a nic :)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 29.01.2009, 22:26

...no nevim jak to vyřešit, přemejšlim, že tam snad natáhnu zvlášť elektriku a bude....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Kentoya » 29.01.2009, 22:41

osobně couvačky, jsou jediný problém s bráchovým, taky nesvítí po předělávce

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 29.01.2009, 22:54

...fakt...?? ...vyhlašuju soutěž: kdo na to přijde čím to je že to nesvítí, tak má u mě flašku... :mrgreen:
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Mirek » 29.01.2009, 23:06

Láďa z UDC píše:...fakt...?? ...vyhlašuju soutěž: kdo na to přijde čím to je že to nesvítí, tak má u mě flašku... :mrgreen:
mate to rozbity 8) ....a chtel bych finskou dik..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od OndraS13 » 18.04.2013, 07:24

oživym zase starý tema - jak je to s legislativou ? Přepíšou mě to bez problemu když tam teď mám AT a chci tam dát MT ?
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 18.04.2013, 18:45

..no tak to je otázka...protože naše úřady řeší tyto věci individuálně...tam kde jsou normální a nedělají z toho vědu, tak to přepíšou, ale může se stát, že se budou cukat a budou třeba požadovat vyjáření výrobce apod. Než se do něčeho pustíš, tak se běž pro jistotu nejdřív zeptat na dopravku...
Jo a ne všechny TP mají kolonku na typ řezení převodovky...což by mohla být i jistá výhoda...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od adner » 18.04.2013, 20:39

OndraS13 píše:oživym zase starý tema - jak je to s legislativou ? Přepíšou mě to bez problemu když tam teď mám AT a chci tam dát MT ?
co blbneš, myslíš že to bez potvrzení nebude řadit?

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Fizzbiker » 19.04.2013, 06:25

:lol: na to srat taky mam v TP vzadu bubny a uz nekolik STK sem absolvoval s kotoucema vsiml si jen jeden a ten chvalil jinak to neresili...

porad taky muzes tvrdit ze je to chyba v TP.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od OndraS13 » 19.04.2013, 07:15

Az budu mit velkej TP v ruce tak kouknu co je napsany - kdyztak holt to protahnu prez evidencku a na magistratu reknu ze to je chyba :-/
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Trinom » 19.04.2013, 20:47

Od kdy je v TP napsaný, na který nápravě máš co za brzdy? Ani v jedný verzi TP jsem to neviděl.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 22.04.2013, 07:55

...přesně tak já v ruce držim denně deset techničáků a nevím o žádným, kde by byly napsaný brzdy...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Z automatu na manuál

Příspěvek od mauglie » 28.08.2013, 12:01

Vyřešil někdo proč nešla světla zpátečky? :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů