rozdílné výkony man a AT

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

rozdílné výkony man a AT

Příspěvek od blázen » 17.04.2008, 18:35

co je příčinou toho,že u modelů s AT převodovkou udávají výkon 268k a u modelů s manuálem cca 283k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Al3x » 17.04.2008, 18:51

rozdílné ztráty na převodech????

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.04.2008, 19:58

Pretoze tam iny vykon je? :D Automat ma ine turbo nie?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.04.2008, 21:33

no vacsinou je dovod odlisna vydrz prevodovky, automat toho proste menej znesie a to je dovod nizsieho krutiaceho momentu (a nasledne vykonu), krutiaci moment je to co nici prevodovku.

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 18.04.2008, 09:36

raddy píše:no vacsinou je dovod odlisna vydrz prevodovky, automat toho proste menej znesie a to je dovod nizsieho krutiaceho momentu (a nasledne vykonu), krutiaci moment je to co nici prevodovku.
Já to slyšel jinak důvodem proč dneska většina silných aut má právě automaty (a sekvence) je ten že by manuální převodovka nevydržela tak velikou sílu pokud by měla zůstat v rozumných rozměrech.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" » 18.04.2008, 16:05

Důvod je jak psal Raddy.. Manuály měly větší výkon a u automatů se mírně stahoval, kvůli životnosti.. Problém byl v době kdy se ty automaty vyráběli a v kvalitách olejů v té době..Není to moc o tom která převodovka co vydrží,obě když sou dobře postavené snesou hodně.. A dnešní trend používat automaty na velice výkoných automobilech má důvody v pohodlnosti a v kvalitě nových automatických převodovek (nebo nových technologiích - dvojspojky DSG) A další důvod je co v dnešních víc jak pětisetkoňových koňových autech by na to řekla klasická spojka :-D Kdysi sem četl článek o Lamborghini Diablu, že stačí pár špatnejch rozjezdů a de do kelu spojka za 150 000 kč

Ale jinak zlatej manuál( i když novej skyline s poloautomatem :P )Takže když výkon, tak DOG-BOX a vícelamelovou spojku :-D
http://www.youtube.com/watch?v=8oKI-wCehao
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8

http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...

Uživatelský avatar
sic
user
Příspěvky: 331
Registrován: 01.08.2006, 18:06

Příspěvek od sic » 20.04.2008, 22:41

nemaju nahodou AT ine vackovky ?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů