zatím jen teoreticky;)

něco pro majitele šestiválců
Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Fogi » 18.12.2008, 22:50

čus lidi,je to zatim předčasný,ale už delší dobu koukam na netu na skyliny r34..zatim sem nenarazil na žádnýho,kterej by měl volant na levo. dělaj se vůbec?nebo se vyrábí jen s volantem na pravo :?: díky za odpovědi :wink:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od buky300zx » 18.12.2008, 23:33

Iba na pravo.Mozno najdes nejaky prerobeny,ale to bude vazna suma.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Fogi » 19.12.2008, 02:11

Takže sériovej levostranej neexistuje?a je hodně těžký (pracně i finančně) to předělat na levo?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Mirek » 19.12.2008, 02:27

neexistuje....a ano je to tezky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Fire » 19.12.2008, 11:48

když to dáš do rukou odborníkům co tu přestavuou třeba S15 na levostrané řízení tak to pro tebe nebude těžký,jen to bude stát peníze ... pokud jich máš dost , neni co řešit . 8)

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od ottonr » 19.12.2008, 12:17

tu je jedna R33 s lavostrannym riadenim a pred nejakym casom bola v DE na predaj aj modra R34 GTR s lavostrannym riadenim a ak si dobre pamatam tak vo svedsku nejaki manici prestavovali skyline tiez na lavostranne, ale neviem ci to bola 33 alebo 34
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Design » 19.12.2008, 12:28

R33 s levostranym 1100koni a chcou zato milion a pul je to na prodej ve švedsku jestli maš zajem dodam ti odkaz.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Mirek » 19.12.2008, 13:21

Fire píše:když to dáš do rukou odborníkům co tu přestavuou třeba S15 na levostrané řízení tak to pro tebe nebude těžký,jen to bude stát peníze ... pokud jich máš dost , neni co řešit . 8)
to se pletes, protoze na R34 nejsou R34 LHD dily...na S15ku pouzijes z S14, to je uplne neco jineho.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Fire » 19.12.2008, 17:52

Mirku psal jsem snad že to z toho může použít .... např. palubka se dá nahradit z maximi hm... Jelikož takové jezdí,tak to asi nebude neřešitelné a taky jsem psal,že to bude stát dost peněz. Tím co jsem napsal jsem chtěl dát najevo hlavně názor , že tu jsou lidi kteří to dokážou udělat nic víc nic míň !

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Mirek » 19.12.2008, 18:36

ja nikde nepisu ze to nejde..jen se ti snazim vysvetlit ze se to vubec neda porovnavat s prestavbou S15tky, kde je vetsina dilu podobna s dilama S14. Kdyz mas prachy postavis si treba R34 s rizenim na strese. Palubovku tam taky muzes dat klidne ze 120tky kdyz budes trosku sikovnej....palubovka je bohuzel u takove prestavby to posledni...R34 bude na prestavbu mnohem narocnejsi a drazsi nez nejaka S15..ale asi mate vsechno zjisteny 8) Uz mlcim :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Design » 19.12.2008, 18:54

A da se r34 vubec prestavet když je tam to twin turbo kam daš tyč rizeni vyjde tam atd..?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Mirek » 19.12.2008, 19:00

da...vsechno jde kdyz se chce
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od ottonr » 19.12.2008, 19:06

Design píše:A da se r34 vubec prestavet když je tam to twin turbo kam daš tyč rizeni vyjde tam atd..?
ak si dobre pamatam tak tam bolo potrebne prerobit vyfukove potrubie
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od blázen » 20.12.2008, 14:06

viděl jsem někde R34 GTR s volantem na levo,ale byl to ranec,byl naprodej někde v USA..ale nechci vyvolávat spekulace,netiším,z čeho měl interier,případně,jestli si ho nechal vyrobit.

design:ta 1051hp ze šwédska je dávno prodaná,pokud myslíme tu stejnou černou R33 GTR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: zatím jen teoreticky;)

Příspěvek od Design » 20.12.2008, 15:42

Presne tak tu myslim.3 tydny z5 sem se dival na svedskejch strankach a byla tam na prodej ale ted už tam neni.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 19 hostů