Navod na swap vg30de do s13

něco pro majitele šestiválců
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od Heini » 01.02.2010, 12:31

Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od mike » 01.02.2010, 12:42

Heini píše:Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6
fakt jo ??
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od blázen » 01.02.2010, 13:14

na těch JPN videích na youtube kde jezdí ty Z32 po okruhu drží docela pěkně.. ale je fakt,že ona váží tuším 1700kg? To je poměrně dost..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od SDRT » 01.02.2010, 13:43

300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.

To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od blázen » 01.02.2010, 13:47

a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od Heini » 01.02.2010, 16:11

Tak u tech motorů z toyty a RB taky nevím co je za rozdíl
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od pablo » 01.02.2010, 16:12

SDRT píše:300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.

To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .
ja viem aky je rozdiel v s13 a s14...mam tu moznost mam ich doma takze viem o co sa jedna a mas pravdu s tym ze kto to bude robit...

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od slik85 » 01.02.2010, 18:56

robit to budem ja
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od mike » 01.02.2010, 19:09

slik85 píše:robit to budem ja
co budes robit ??
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od Design » 01.02.2010, 19:10

Zastavbu vg30de do s13
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od mike » 01.02.2010, 19:15

ok sem zvedav ..
ano zed ma relativne malej rejd ale ze by se mu nejak nechtelo zatacet o tom NIC nevim
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od SDRT » 02.02.2010, 04:11

blázen píše:a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?
Toyota 3SGTE a Nissan CA18DET su motory s ktorych upravca vychadzal pri konstrukcii motorov JZ a RB .
Toyota motor je viacej spolahlivejsi ako Nissan .
Olej return ma u Toyoty daleko lepsi priebeh ako u Nissanu preto sa u vysokych otacok nepreplnuje hlava a tak nedochadza k ubytku oleja v olejovej vani ,nasavaniu vzduchu cez oil pick up a k naslednemu poskodzovaniu motora.Nevyzaduje oil catch can .
Toyota motor v prevedeni factory znesie daleko razantnejsie zaobchadzanie ako Nissan a 500 KW na zotrvacniku znasa bez akychkolvek internal uprav.
Je vseobecne zname ze kde RB26 dochadza pri vykone z dychom tak 1JZ motor sa prave dobre rozbehol.
A potom je tu rada technickych parametrov kde Toyota ma navrch oproti motorom RB/SR od Nisanu.

Ja ked by som sa mal rozhodnut pre zastavbu motora pre S13 na drift/circuit racing tak jednoznacne 1JZ alebo 2JZ single turbo .Pre mensie vykony 3SGTE aj ked tam je potrebne niekolko uprav
Aj ked vela AE86 pouzivaju v Japonsku na drift prave SR20DET motor :D .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od blázen » 02.02.2010, 09:39

já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od SDRT » 02.02.2010, 14:24

blázen píše:já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp
Ja som to pochopil inac.
Co sa tyka rozlozenia vahy tak neviem kolko je v tom rozdiel vahovy ale zalezi hlavne na ulozeni motora preto som mal na mysli ze zalezi kto ten motor nanda do kasne,aku napravnicu,ake silentbloky pouzije a podobne.
Ja som teraz videl zastavany RB26 do S14 a ten motor bol skoro na podlahe a to som videl ze silentbloky boli neskutocne dlhe /vysoke ale taku napravnicu som este nevidel.

Co sa tyke RB26 s 1600 Hp . nezabudni ze v tom motore uz nic seriove nieje a okrem bloku / pravdepodobne ani ten ale custom billet blok / a hlava ktora presla dokonalym prepracovanim a uz sa na 26 kovu hlavu nepodoba tam od Nissanu uz nic nieje pouzite.
Kdezto JZ motor 600hp bez problemu v serii a s vysokov trvacnostou a spolahlivostou .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Příspěvek od Mirek » 02.02.2010, 15:12

Mariane nevidim mezi RB a JZ motory takovy rozdil..k tomu jak pises ze vydrzi znatelne vic, tak v CZ jsou ty motory asi nejake horsi. Protoze co jsem cetl od idaha a ostatnich lidi co maji supry, tak jsou v 90% po GO (vcetne N/A motoru). Kdyz udelas GO na RB, taky ti pak vydrzi.

Predem pisu ze nejsem zastance krizeni znacek a dle meho proste do nissana nepatri toyotackej motor. 8)

Povery o tom ze kdyz zastavite do S13 radovy 6 hrnek, tak je rozlozeni hmotnosti na prd je teoreticka povera. Napriklad Syko Performance (vyrabeji prestavbove silentbloky) jezdi soutezne v USA S14 s RB motorem a s nevyvazenim nemaji problem. Tim netrvdim ze je to idealni, s VG/VQ motorem bude vaha urcite lepsi, jen pisu ze s radovym to neni tak hrozne jak nekteri na forech pisou.

Jinak k tem vykonum, toyota neni jedina co zvladne 600hp na stock internals, staci se podivat na UK GTR forum. Jsou tam GTR, ktera maji pres 500 na seriovem spodku ( po GO ale seriovem).

O vyssich vykonech se nema vyznam vubec bavit, protoze mit vic jak 500-600 hp na 1200kg RWD je zbytecna a nevyuzitelna hloupost . Staci se podivat na mobness S13, jako reklama dobry, ale na jezdeni?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů