rada

něco pro majitele šestiválců
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

rada

Příspěvek od Heini » 24.04.2010, 18:34

Co se asi stalo, auto neslo nastartovat spatná baterka. Jeden šikula my dal plusovej startovací kabel na kostru až z něj kapala izolace. Nejdříve nesel proud na cívky, ale starter točil. Nakonec nešel ani proud na signalní kablík na starter, takže přestal točit starter. Hlavne mi nepište ze je v háji ECU mam tam Power FC za 20. Jo a jeste pojstky jsou vsechny v pořádku.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od MYSAK » 24.04.2010, 18:41

Pokud ti nespina ani starter tak to urcite nebude jednoutkou, ten se spina primo od klicku, zkontroluj na pojistakch jestli k nim de napeti (moznost ze mas nekde prepalenej drat)

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od mike » 24.04.2010, 19:14

ale ecu to mohla odnest tez
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada

Příspěvek od Kentoya » 24.04.2010, 23:46

ja myslim ze by to mel odnest ten šikula

ale šel bych po pojistkách

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Heini » 25.04.2010, 19:53

Pojstky jsou v poho a relatka taky. :(
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: rada

Příspěvek od Koudy » 26.04.2010, 08:39

Zkus připojit baterku, když to na kontaktech lehce zajiskří tak začni s proměřováním kam to jde (napájení startéru, přívod do pojistkovky v mot. prostoru, palubce a zapalování). Pokud to na baterce nezajiskří což nevěřim tak je to už na přívodu. Když bude všude proud a neotočí to tak je v čudu spínací skříňka.
A ECU bude OK proti přepolování tam bude diodová ochrana.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Martin_534 » 26.04.2010, 08:45

nemůžeš tam mít alarm, většina anglickejch aut ho má, třeba umřel on a díky tomu ti to nejde ani natočit

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Heini » 26.04.2010, 09:00

Alarm jsem vyškubl hned jak jsem auto privezl a proud jde vsude i do ECU akorat nedává jednotka proud na cívky svícek a nejde signál na starter. Uvidim připojim seriovou jednotku až mi ji pujci.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od kenivruh » 26.04.2010, 09:09

Predpokladam ze manual k Z32 mas, tak si pozri stranu EL-15, tam uvidis co moze byt zle, ak ti nejde signal ku starteru. Okrem relatka pre starter je tak este relatko proti zlodejom (seriova ochrana). Najlepsie nude to relatko proto zlodejom (ak ho tam mas) dat do prec aj s celym tym modulom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: rada

Příspěvek od chosecz » 26.04.2010, 09:32

Hovorime o R33 :-)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od kenivruh » 26.04.2010, 09:46

chosecz píše:Hovorime o R33 :-)
A kurna :) A nebude to podobne?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Heini » 26.04.2010, 09:52

no ani nahodou to neni podobné
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Petr.S14 » 26.04.2010, 19:57

to se mi nezdá, že by to schytala jednotka, musíš zkontrolovat hlavní vodiče a větší plusy třeba na napájení relátek..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rada

Příspěvek od Kentoya » 26.04.2010, 21:07

já si myslím že to jednotka schytala, už jsem to viděl dvakrát, ale nerad straším

mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od mike » 26.04.2010, 21:38

na zedkach to takhle vypaluje ecu ..
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů