4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

něco pro majitele šestiválců
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od blázen » 14.07.2010, 17:00

mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Mirek » 14.07.2010, 17:01

blázen píše:mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje :D
prave ze nelezi...to by nesmel byt chyceny pres prevodovku a jeji pricku na stredu auta aby to bylo tak jak pises....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Koudy » 14.07.2010, 17:19

Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Mirek » 14.07.2010, 18:04

Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
prave tim ze zatoci by mela byt min drift..skyline nevazi o moc vic jak SX co jsem koukal
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od maca9 » 14.07.2010, 19:51

Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
dyt to nezataci do protismeru ne? takze to ten drift prave ze ma odstranit
Obrázek

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Koudy » 14.07.2010, 20:07

Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol

/-/

\-\

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od maca9 » 14.07.2010, 20:21

Koudy píše:Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol

/-/

\-\

preve ze zalezi na rychlosti http://www11.ocn.ne.jp/~skyworks/Images ... _works.gif
Obrázek

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Peca » 14.07.2010, 20:47

Já bych to zrušil/vyhodil, rozhodně bych nechtěl aby mi něco "kecalo" do řízení, prostě aby tam byl nějaký element co přesně nevím co s autem udělá. Co jsem koukal tak na autech na okruh to většinou všeci vyhazují. Ale to je každého věc...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Milda » 14.07.2010, 20:56

Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Mirek » 14.07.2010, 20:57

Milda píše:Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach... :wink:
takze jsi s tim Mildo na okreskach spokojeny? Asi to prubnu, vyhodit to a dat tam eliminator muzu kdykoliv.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Příspěvek od Milda » 14.07.2010, 22:34

Ve trikilu mi to prijde jako fajn vec, i kdyz to vazi jako svina. Na okruhu bych to ozelel, tam bych radeji snizil hmotnost, na tech okrskach me to ale vazne bavi - no rozhodne nejsem zadnej drifter. Kazdopadne se zkus s nekym domluvit aby ses s nejakym nissankem co to ma projel nez se do neceho pustis...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů