Tak bude ten graf z brzdy?

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od pablo » 24.06.2009, 11:27

heiny nebo pouzit treba greddy emanagment

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od vmille » 24.06.2009, 23:36

Franta brzda: pristi tyden se kluk vraci z nemocenske, takze se to domluvi

Raddy: Vis dost o ECU a mozna ladeni, ale s temi nadavkami co taky pouzivas u me dost klesas.

Graf: ja rikas delas to pro zabavu, nepotrebujes graf. Kdyz ladi profici ladi mimo jine podle grafu.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 07:00

vmille, ja s tebou suhlasim, v jednom aj druhom bode.
co sa tyka bodu prveho, ospravedlnujem sa vsetkym, ktorych sa moj slovnik dotkol (okrem toho ktoremu je urceny), avsak radsej nadavky ako nezmysly. vsimol si si zeby som nadaval niekde inde, nadaval som ked som ti napisal peknych par uzitocnych informacii nedavno? u mna zase klesaju ludia, ktory si nieco vymyslia a potom pracuju na tom aby sa to uchytilo ako pravda a oni mohli vyhlasovat ze su autormi.
co sa tyka bodu druheho, uz som napisal, som len rad ak kdokolvek na brzdu ide a prinesie mi graf na analyzu a pripadne zmeny. ale uznaj sam, to ci zo svojim autom idem na brzdu je naozaj len moja vec a naozaj nechapem preco to vlastne rozoberas? ja nie som profik, nezivim sa tym. profici ladia priamo na brzde a graf maju k dispozicii neustale...kdo si zaplati brzdu, naladim mu ecu na nej, aj to som uz napisal.
este raz, ja som napisal ze nepotrebujem merat svoj motor, to vsak neznamena ze brzda nie je najlepsi sposob ladenia...samozrejme ze je, lietat po cestach 200km/h za plnej premavky je riziko, ktore naozaj podstupujem nerad a nijako sa tym nechvalim.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od blázen » 25.06.2009, 07:39

s tou brzdou to nechápu..taky jsem se tam nikdy netlačil..a ani asi nikdy tlačit nebudu..k čemu to je dobré? :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od Peca » 25.06.2009, 09:47

blázen píše:s tou brzdou to nechápu..taky jsem se tam nikdy netlačil..a ani asi nikdy tlačit nebudu..k čemu to je dobré? :roll:
Ziskas prubeh vykonu a kroutaku, kdyz ti nevyhovuje, muzes doladit. Pokud mas auto jen na vikendove litani po okrskach je to asi jedno, ale pokud jde o desetiny na okruhu nebo vrchu tak je to potreba ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 09:55

treba ale poznamenat, ze toto je mozne len pri ladeni priamo na brzde. nie je to mozne systemom naladim na ceste, idem na brzdu, znova naladim na ceste a znova idem na brzdu zmerat vysledok. ak treba nieco menit podla stanovenych kriterii, da sa to len pri sucasnom merani zmien, inak to velky vyznam nema a behal by si na brzdu do aleluja... komu na tom zalezi, ten si samozrejme necha urobit naladenie komplet priamo na brzde...
ale takisto sa ti moze velmi lahko stat, ze ak je aktualne naladenie (na ceste) na hranici moznosti motora, tak namerane priebehy aj tak nemas sancu nejako zmenit, ked na to uz nie je priestor...nemozes pridat predzapal, nemozes zmenit zmes pretoze obe hodnoty sa daju aj na ceste naladit velmi blizko maximalnym moznym.
pamatas sa ako som ti ladil predzapal podla detonacii? tym padom je najvyssi mozny za danych podmienok a aj keby si chcel lepsi krutak, bez nejakych hardverovych uprav ho proste nemas ako dosiahnut...ako som uz napisal, optimalny spalovaci proces ma urcite pravidla a ked ich dodrzis, naladis motor optimalne...povedal by som ze na nejaku vacsiu zmenu priebehov by si musel upravit aj hardver. a hlavne, stale MUSIS mat urcite bezpecnostne rozhranie kvoli zmene podmienok a specialne pre dlhodobu zataz na okruhu je to velmi dolezite....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od blázen » 25.06.2009, 10:06

Peca píše:
blázen píše:s tou brzdou to nechápu..taky jsem se tam nikdy netlačil..a ani asi nikdy tlačit nebudu..k čemu to je dobré? :roll:
Ziskas prubeh vykonu a kroutaku, kdyz ti nevyhovuje, muzes doladit. Pokud mas auto jen na vikendove litani po okrskach je to asi jedno, ale pokud jde o desetiny na okruhu nebo vrchu tak je to potreba ;)
1.toto je případ raddyho i mne.
2.když mi to vyhovuje jak to jede,nic stím nedělám..když ne..zkoumám jak to zlepšit..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od Mirek » 25.06.2009, 10:27

ona brzda je take na eleminaci placebo efektu...asice udelal jsem nejake upravy jede to lip....ale kdyby to bylo na brzde, clovek zjisti ze tam zadny rozdil neni, nebo uplne minimalni.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od Peca » 25.06.2009, 10:27

Raddy: Jj vim jak jsme to ladili a vim ze z toho o moc vic zdimat neslo. Ale prece musi byt moznosti jak upravit prubeh vykonu a tociveho momentu - tzn nekdo chce napr. co nejvyssi vykon ve vysokych otackach na ukor tocaku ve strednim pasmu, nekdo zase chce co nejlepsi "driveability" - co nejplynulejsi nastup tociveho momentu pod. Jde toto ovlivnit naladenim, nebo jsou na to uz treba zasahy do motoru (vacky atd.?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 10:29

Mirek píše:ona brzda je hlavne na eleminaci placebo efektu...asice udelal jsem nejake upravy jede to lip....ale kdyby to bylo na brzde, clovek zjisti ze tam zadny rozdil neni, nebo uplne minimalni.....
to je velmi vystizne napisane...

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od mrkevvzime » 25.06.2009, 10:32

njn tak ja bych trebas chtel vedet kolik to auto ma...
sice se mi muze libit jak to jede, ale stejne bych chtel vedet kolik to ma kobyl a kolik kroutak abych to mohl trebas porovnat s jinym autem... kdyz mi nekdo rekne mam 350koni 350kroutak tak si neumim predstavit jak to asi jede, protoze jsem takovym autem nikdy nejel, ale kdyz budu vedet ze mam 300hp 300kroutak(coz nemam :D ) a on rekne svoje hodnoty tak si +- budu moct predstavit-porovnat jak na tom je.
taky by to bylo zajimave z duvodu ruznych setupu aby clovek videl jak se to muze lisit ve vykonu
lepsi je asi porovnavat cas na 400m ale ten taky sousta lidi nevi...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 10:34

Peca píše:Raddy: Jj vim jak jsme to ladili a vim ze z toho o moc vic zdimat neslo. Ale prece musi byt moznosti jak upravit prubeh vykonu a tociveho momentu - tzn nekdo chce napr. co nejvyssi vykon ve vysokych otackach na ukor tocaku ve strednim pasmu, nekdo zase chce co nejlepsi "driveability" - co nejplynulejsi nastup tociveho momentu pod. Jde toto ovlivnit naladenim, nebo jsou na to uz treba zasahy do motoru (vacky atd.?)

napisem to inak: optimalne naladenie znamena, ze bude ako najplynulejsi nabeh, tak nejlepsi stred, tak najvyssie maximum. vsetko bude take, ako to umozni hardver, z hladiska ladenia ecu nie je nutne robit ziadne kompromisy v zmysle obetujem vykon hore aby som dostal vykon dole...a ani to nie je mozne. to kde a aky vykon bude urcuje v prvom rade hardver. preto sa najprv zlozi motor s ohladom na pozadovane parametre a az potom sa k nemu naladi ecu, opacne to nefunguje.
ak vsak mas napr. pocit ze nabeh je malo plynuly, pretoze mas velke turbo, a je to tak aj po optimalnom naladenie (resp. najlepsom moznom), tak to nijako naladenim ecu nezmenis, nemozes ubrat krutak hore a ziskat krutak dole, nie cedz ecu. samozrejme, zmenou hardveru to ide velmi elegantne (vid vacky, turbo atd...) 8)
jedine co mozes cez ECU urobit, je ze budes ladit viac s ohladom na zivotnost motora ako s ohladom na co najlepsie priebehy.
ako som napisal, musis menit hardver, ak chces aby sa hardver inak spraval. priebeh vykonu ci krutaku ovplivnuje hlavne hardver, ecu len zaruci aby bol spalovaci proces optimalny k danej zostave. v malej miere vies cielenymi zasahmi v ecu priebeh ovplivnit, ale naozaj len v malej miere...ak je nieco raz optimalne, tazko dostat viac...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 10:38

mrkevvzime píše:njn tak ja bych trebas chtel vedet kolik to auto ma...
sice se mi muze libit jak to jede, ale stejne bych chtel vedet kolik to ma kobyl a kolik kroutak abych to mohl trebas porovnat s jinym autem... kdyz mi nekdo rekne mam 350koni 350kroutak tak si neumim predstavit jak to asi jede, protoze jsem takovym autem nikdy nejel, ale kdyz budu vedet ze mam 300hp 300kroutak(coz nemam :D ) a on rekne svoje hodnoty tak si +- budu moct predstavit-porovnat jak na tom je.
taky by to bylo zajimave z duvodu ruznych setupu aby clovek videl jak se to muze lisit ve vykonu
lepsi je asi porovnavat cas na 400m ale ten taky sousta lidi nevi...
som si isty, ze na ziadnej brzde ti nepovedia nie... 8)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od mrkevvzime » 25.06.2009, 11:40

tobe taky ne, tak sup, sup at vime kolik tam mas :D :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Tak bude ten graf z brzdy?

Příspěvek od raddy » 25.06.2009, 11:42

hehe, ako je mozne ze to zaujima vsetkych okrem mna? :lol: zastav sa u mna, povozim ta :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů