Klepot v hornej časti motora

steavy15
Member
Příspěvky: 19
Registrován: 25.12.2013, 20:39
Bydliště: Levice, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od steavy15 »

ste ma poplašili s tou kľukou takto na ráno ako si to čítam :roll: včera som pri aute vôbec nebol dneska tam idem a skúsim namontovať namiesto originál čidla elektrické čidlo ktoré mám k budíku len dúfam že sa vojde za olejový filter lebo je to hneď pod ním. Budík meria v baroch a čo som si čítal v manuály tak optimálne hodnoty by mali byť pri zohriatom motore :
voľnobeh - min. 0,78 bar
3000rpm 3,5-4,1 bar
Blázen ale minule písal že na voľnobehu by to nemalo klesnúť pod 1 bar. Každopádne skúsim odmerať a napíšem sem potom namerané hodnoty. zatiaľ vám ďakujem :wink:
Nissan 200sx s13 rv.1989
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od raddy »

+ako som uz napisal, dobry test je vytocit na 3000ot, 2s pockat a pustit plyn...a pocuvat ci v momente pustenia plynu nezaklepoce...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od blázen »

steavy15 píše:ste ma poplašili s tou kľukou takto na ráno ako si to čítam :roll: včera som pri aute vôbec nebol dneska tam idem a skúsim namontovať namiesto originál čidla elektrické čidlo ktoré mám k budíku len dúfam že sa vojde za olejový filter lebo je to hneď pod ním. Budík meria v baroch a čo som si čítal v manuály tak optimálne hodnoty by mali byť pri zohriatom motore :
voľnobeh - min. 0,78 bar
3000rpm 3,5-4,1 bar
Blázen ale minule písal že na voľnobehu by to nemalo klesnúť pod 1 bar. Každopádne skúsim odmerať a napíšem sem potom namerané hodnoty. zatiaľ vám ďakujem :wink:
z toho moc nevycházej. tuším franta když měřil nějaké nové naměřil mín. orientuj se dle manuálu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
steavy15
Member
Příspěvky: 19
Registrován: 25.12.2013, 20:39
Bydliště: Levice, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od steavy15 »

dneska som sa tomu venoval najprv som skúšal či bude počuť klepot z tých 3000rpm po 2sek. držania na plyne no chvalabohu to nezaklepalo tak ako raddy opisuje. Tlaky oleja sú : voľnobeh - 1,5bar
3000rmp - 3,7-3,8 bar

Po výplate si teda zajednám u teba Blázen tú sadu hydroštelov a uvidím či sa chyba odstráni.
Nissan 200sx s13 rv.1989
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od raddy »

ak zhasne kontrolka mazania hned po starte,budu to tie zdvihatka...
Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od DarkEgg »

200sx s13 1989
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od Grassell »

No tam je presponovanej rozvodak huci to jak kompresor. :lol:
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od Grassell »

sorac ale ja to na te klice slysim i z toho videa. Hned jak to vytoci a pusti tak to tam je. A ze by neco stichlo po ohrati jsem jsi nevsiml. OK motor zvuci fakt jinak. A klika jse podle oleje pozna jako jak :shock: to jsem jeste neslysel?

PS: dam ti radu jak tu kliku odhalis. Dej tomu poradnej ceres a uvidis. Pokud to je klika tak se ti to sakra zhorsi a mas jistotu :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od blázen »

Grassell píše:sorac ale ja to na te klice slysim i z toho videa. Hned jak to vytoci a pusti tak to tam je. A ze by neco stichlo po ohrati jsem jsi nevsiml. OK motor zvuci fakt jinak. A klika jse podle oleje pozna jako jak :shock: to jsem jeste neslysel?

PS: dam ti radu jak tu kliku odhalis. Dej tomu poradnej ceres a uvidis. Pokud to je klika tak se ti to sakra zhorsi a mas jistotu :lol: :lol: :lol:
spadne tlak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od buky300zx »

Ja tam pocujem zdvihatka a aj kluku.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od nismors13 »

Aj ja počujem zdvihátka aj kluku,ten klepotavý zvuk po ubratí plynu je kluka,mal som presne ten istý problém...ale takýto rambajz zdvihátok som teda ešte nepočul,sa mi chlpy zježili...
steavy15
Member
Příspěvky: 19
Registrován: 25.12.2013, 20:39
Bydliště: Levice, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od steavy15 »

Keby dám dole olejovú vaňu tak by to bolo viditeľné že je to aj kľuka ? alebo to musí klepať fakt už ako diesel aby som to zbadal tak ? ... no rád z toho niesom, musím to teda riešiť postupne najskôr tie zdvihátka a potom až tú kľuku. I keď si to nechcem pripustiť lebo bol natom robený celý spodok keď odišlo olejové čerpadlo to je nové a vtedy sa robil aj výbrus kľuky to ešte zistím kto to robil. Potom vaše odporúčania by boli aké ? kúpiť tuto od niekoho kľuku aj s ojnicami alebo si to dať na výbrus ( možno druhý alebo tretí ).
Nissan 200sx s13 rv.1989
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od raddy »

steavy15 píše:Keby dám dole olejovú vaňu tak by to bolo viditeľné že je to aj kľuka ? alebo to musí klepať fakt už ako diesel aby som to zbadal tak ? ... no rád z toho niesom, musím to teda riešiť postupne najskôr tie zdvihátka a potom až tú kľuku. I keď si to nechcem pripustiť lebo bol natom robený celý spodok keď odišlo olejové čerpadlo to je nové a vtedy sa robil aj výbrus kľuky to ešte zistím kto to robil. Potom vaše odporúčania by boli aké ? kúpiť tuto od niekoho kľuku aj s ojnicami alebo si to dať na výbrus ( možno druhý alebo tretí ).
hlavne klidek, pozrel som si tvoje videa na lepsich reprakoch a teda stale mi to pripada ako zdvihatko, nez kluka..
co vieme:
tlak oleja vyzera byt v poriadku
klepotanie je na volnobehu, pri pridani plynu nestichne, je pocut aj pocas akceleracie, po ubrani plynu sa klepotanie ozve az pri nízkych otackach, nie hned po pusteni plynu, to poukazuje skor na zdvihatko

ja by som odprucil zacat so zdihatkami a ked tie stichnu, uvidis aky bude rozdiel. diagnostika kluky znamena vybratie ojnicnich lozisk, ich kontrolu a premeranie/kontrolu kluky.... kluka zacne klepat velmi jemne, najprv len za jazdy, pri pusteni plynu to lahko zastrkoce, neskor aj na volnobehu, este neskor spozorujes ze ostava postarte svietit kontrolka oleja, to je uz v prdeli...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od blázen »

Kdybys dělal spodek tak hlavně zkontroluj oka ojnic, to co sem ted zas vytáhnul z údajně dobrého motoru... Neskutečné
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
steavy15
Member
Příspěvky: 19
Registrován: 25.12.2013, 20:39
Bydliště: Levice, Slovensko

Re: Klepot v hornej časti motora

Příspěvek od steavy15 »

Dneska som vymenil tie zdvihátka za druhé, chvíľku sa mi zdalo že to je lepšie na studený motor ale asi po 3-4 min. ako motor vrčal znova to začalo klepotať.Vymieňal som iba saciu stranu nakoľko to išlo viacej odtiaľ, dve zdvihatká (na prvom valci kde boli aj otvorené ventily a tlačila na ne vačka) boli mäkké ostatné boli tvrdé. Nemôže to byť očko na niektorej ojnici ako písal Blázen ? .. A ešte jedna vec ma napadla dneska som skúšal aj takú vec že som viackrát tak pridával mierne od 1000 do 1500rpm a vtedy keď som pridal tak bolo zreteľne počuť taký železný zvuk. vtedy ma napadlo to očko alebo piestny čap ?
Nissan 200sx s13 rv.1989
Odpovědět