240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2009, 12:15

COD=cash on delivery ~ dobierka
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 12.03.2009, 13:09

tak me nezbyva vzit novy 4 za 200 dolacu nebo(ale to se asi nevyplati kdyz sou jety) koupit tydle 4 jety http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116
paac jestli je ta cena 40 dolaru zas za jeden,tak se vyplati vzit 4 novy za 200 dolacu

mazec se myslel jak byudu mit 4 vstriky za 1500,- no nakonec to bude za novy asi 5000,- no to neva

Uživatelský avatar
nismors13
user
Příspěvky: 212
Registrován: 09.03.2009, 17:38
Bydliště: Myjava

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od nismors13 » 13.03.2009, 14:30

Mal som ten isty problém,ale mal som origo vstriky :!: ked som kupil auto.Nechcelo štartovat,chytalo iba zo zošliapnutym plynovým pedálom,zachlastávalo ho,padaly mu otáčky,skapávalo na križovatkách,spotreba 18 na 100,hafo čierneho dymu,smrad z benzínu-čistá smrt.
Mal som vadný predzápal,znečistené snímače,hlavne snímač polohy klapky na ECCS nefungoval správne a popraskané hadičky na podtlakoch.
Po odstánení týchto závad frčal bez problémov 200sx s13 1,8T
PS:spotreba cca 10litrov,ale kat out+šport filter a otvorený výfuk

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 17.03.2009, 17:16

cau,vstriky jeste novy nemam,jen sem dnes skusil nastartovat auto a neslo to.... :(

po pouhem otoceni klickem kdy kontrolky sviti,se objevil velmi slysitelny zvuk je to takove desne rychle cvakani,spis bzuceni a kdyz seslapuju plynovej pedal tak to pomale ustava a pri plne seslapnutem plynovem pedalu to zcela stichne,pak pedal pustim a zas to bzuci...kdyz sem to sel poslechnout k motoru odkud se ten zvuk lyne,tak se me zdalo,ze je to +- mezi motorem a kabinou....

no kazdopadne motor nestartuje,kdyz to chcu nastartovat,tak se motor netoci a cvaka asi starter

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od driftak » 17.03.2009, 20:01

DISKOTERORASTA1 píše:cau,vstriky jeste novy nemam,jen sem dnes skusil nastartovat auto a neslo to.... :(

po pouhem otoceni klickem kdy kontrolky sviti,se objevil velmi slysitelny zvuk je to takove desne rychle cvakani,spis bzuceni a kdyz seslapuju plynovej pedal tak to pomale ustava a pri plne seslapnutem plynovem pedalu to zcela stichne,pak pedal pustim a zas to bzuci...kdyz sem to sel poslechnout k motoru odkud se ten zvuk lyne,tak se me zdalo,ze je to +- mezi motorem a kabinou....

no kazdopadne motor nestartuje,kdyz to chcu nastartovat,tak se motor netoci a cvaka asi starter
Ak cvaka starter, pokontroluj vsetky kontakty na baterke, ...
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 20.03.2009, 10:36

tak zahada vyresena...kdyz to nestartovalo tak baterka mela 12,4V a nestartovalo to...tak sem to nabyl na 14,25V a ocistil konektory tak uz to chytlo...

ted cekam na vstriky

a jeste otazka ohledne svicek....nekde pisou ze se tam maj dat ZFR5E-11 a nekde ze ZFR5D-11...ja tam mel ZFR5D-11....a chcu se zeptat jeke je v tom rozdil D-E
dik moc

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od SDRT » 20.03.2009, 14:56

DISKOTERORASTA1 píše:tak me nezbyva vzit novy 4 za 200 dolacu nebo(ale to se asi nevyplati kdyz sou jety) koupit tydle 4 jety http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116
paac jestli je ta cena 40 dolaru zas za jeden,tak se vyplati vzit 4 novy za 200 dolacu

mazec se myslel jak byudu mit 4 vstriky za 1500,- no nakonec to bude za novy asi 5000,- no to neva
Tak tie vstreky su zrepasovane ( predpokladam high flow as well ) z rocnou zarukou.To je to co ten deda v cesku neumy udelat.
Tak ja som si to tu vsetko precital a s pocaitku som mal dojem ze nemas tlaky vo valcoch , kruzky alebo ventily??? a preto to zle startovanie a aj spotreba,cierny dym a podobne.
Potom prislo to odpojenie a zapojenie baterky a cvvakanie starteru ?? to vyzera na baterku- tak si ju poriadne nabij .
Inac ja nepoznam ten motor.Ma ten motor turbo? a odfukovaci BOV ?]
Inac skontroluj alebo vymen vsetky vacuum hadicky , sviecky a urob tomu chudakovy servis .A uz ked mas sviecky vonku tak zmeraj tlaky vo valcoch , for peace of mind .

A nezbudni co Ti kentoya povedal nejazdi s tym kym nedas nove striky , lebo ked Ti to dava vela bezninu tak ti prestanu mazat vo valci a budes robit GO alebo prinajmensom kruzky.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 20.03.2009, 15:25

turbo nemam,tlaky si nezmerim,mozna ale sezenu nejkou kacku,takze tlaky zmerim.....jinak dik za precteni a nasledne zamysleni....nemam zatim lovky no,jinak by auto vypadalo jinak

muzete mi nekdo odpovedet prosim na ty svicky?diky

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 24.03.2009, 14:24

otazka ohledne svicek....nekde pisou ze se tam maj dat ZFR5E-11 a nekde ze ZFR5D-11...ja tam mel ZFR5D-11....a chcu se zeptat jeke je v tom rozdil D-E
dik moc


hele chlapi odpovezte me na to nekdo....dik

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od kenivruh » 24.03.2009, 15:00

Aky je rozdiel neviem, ale viem ze podla NGK sa daval ZFR5D do roku 1989 a ZFR5E od roku 1990 :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 24.03.2009, 16:44

ok diky..takze tam dam ZFR5D-11.kdyz mam 89.

dale se chci zeptat,ze kdyz budu menit vstriky a asi aji palivovej filtr,co mam udelat aby vse probehlo hladce??

me napadlo odpojit pojistku od palivove pumpy

proste aby me to nechcalo a bylo vse ok

jeste jednou predem diky :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od Mirek » 24.03.2009, 16:56

dlouho pred tim nestartovat ani nezapinat klicek, aby netlacila pumpa...jinak to bude natlakovany
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od kenivruh » 25.03.2009, 12:02

Mirek píše:dlouho pred tim nestartovat ani nezapinat klicek, aby netlacila pumpa...jinak to bude natlakovany
Ale tak moze spravit aj to co sa pise v manuale. Vytiahnut poistku, nastartovat (ono to aj tak skoro hned zhasne), este 2-3 krat pretocit motor a je to.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 26.03.2009, 15:40

diky za rady

Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 240sx automat-reseni velke spotreby 18na100

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 » 03.04.2009, 17:29

tak vstriky vymeneny...ze to ale byla fuska,kdyz sem se poprvy hrabal v motoru...
no ted na technickou,abych mohl litat a zjistit jak je na tom spotreba ted

:lol:

a ty co tam byly z terana tak sou uplne konstrukcne jiny,coz sem zjistil az sem je vydelal...no to treba nafotim

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů