Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.04.2008, 11:10

Tak vzhledem k pokračujícím neúspěchům hledání problému přistupuji k tomuto. El schémam mám a chápu zapojení jen bych rád věděl několik maličkostí.
Nejprve jsem naměřil na konektoru palivového čerpadla tak 0,1-2V ale nyní tam je stabilně 0V ze schématu vím že je pojistka relé (dobré zkoušel jsem i prohodit) pak je uzel (konektor???) k air regulátoru (může mít nefunkčnost či poškození na ztrátu voltů vliv?) pak je už jen kabel až ke konektoru (doufám ze schématu by to tak mělo být ale pokud je po cestě ještě nějaký konektor tak bych to rád věděl) jinak voltíky jsou na pojistce po dobu 5ti vteřin jak mají být. už mám rozebraný celý zadek auta a skončil jsem u toho baga drátů co vedou k okolo sedadla řidiče.
Zoxidovaný konektor u palivového čerpadla můžeme vyloučit ustříhl sjem ho a musím to vyčistit od té sra.ky.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.04.2008, 11:44

nejak nechapem v com je vlastne problem. pises ze na dobu 5s je napatie spravne, tak z toho vypliva ze by to malo byt v poriadku aj pocas jazdy. ako sa problem prejavuje?

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.04.2008, 11:46

raddy píše:nejak nechapem v com je vlastne problem. pises ze na dobu 5s je napatie spravne, tak z toho vypliva ze by to malo byt v poriadku aj pocas jazdy. ako sa problem prejavuje?
tím jsem chtěl říct že na pojistce palivového čerpadla je 12V jak má být a že relé co je za pojistkou je v pořádku ale na konektoru u čerpadla už není žádný proud.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 14.04.2008, 14:06

A nezačalo to dělat po vymene chipu?

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.04.2008, 14:12

ne začalo to dělat při cestě do kopce z vysočan na prosek po ujetí cca 4000km od koupy auta (od Blázna)
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 14.04.2008, 14:27

neni tam nekde tajny tlacitko na odpojovani pumpy? za by trebas ztratilo kontakt...

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.04.2008, 14:30

mrkevvzime píše:neni tam nekde tajny tlacitko na odpojovani pumpy? za by trebas ztratilo kontakt...
to by mi blázen řekl takže toto vypadává ale díky za typ
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 14.04.2008, 15:10

k čemu přesně jak a na jakém pricipu slouží AIR Regulátor? Něco jsem už vypátral ale chci mít jistotu
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.04.2008, 16:14

prohledám garáž, někde se mi tam válí celej kabelovej svazek, už je hezky, tak se dá zkoušet dlouho :)

začal bych na konektoru, mezi kabeláží co je v interieru a co vede k motoru, co je za pojistkovou skříňkou na levym přednim sloupku

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.04.2008, 16:24

Vladislav Bureš píše:k čemu přesně jak a na jakém pricipu slouží AIR Regulátor? Něco jsem už vypátral ale chci mít jistotu
je to tu na fore dopodrobna rozpisane, kazdopadne nema nic priamo spolocne s pumpou, je to cisto mechanicka suciastka s napajanim 12V.

na skusku mozes kludne od poistky natiahnut separatne kable priamo k cerpadlu a hned budes mat istotu ze zrada je kdesi po ceste, pripadne to tak aj nechat....

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 14.04.2008, 18:20

pumpa funguje i bez AR tim to zrejme nebude

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 14.04.2008, 18:54

Fuel Pump Relay je spinano signalem z ridici jednotky. +12V jde na vrchni kontakt rele a horni konec civky. Spodni konec civky je ridici jednotkou spinan na zem. Spodni kontakt rele vede sepnute napeti +12V na AR a do palivove pumpy. Pokud je na konektoru AR po dobu 5s od zapnuti zapalovani +12V a neni poruseny kabel od rele k palivove pumpe, musi byt +12V po dobu 5s i na jednom vyvodu palivove pumpy. Pokud tam neni a na AR je, je vadny tento spoj. Spodni konec pumpy je primo pripojeny na zem. Popis AR je treba tady: forum/viewtopic.php?t=10764&postdays=0& ... c&start=15
Schema zapojeni je v manualu EF & EC-8.
Pokud mas ohmmetr, zmer vinuti motorku pumpy. Pokud je v poradku, zkontroluj zapojeni zeme palivove pumpy a druhy vyvod si na zkousku natahni dratem primo k baterce, pumpa se musi rozbehnout.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.04.2008, 19:28

pokud se nepletu tak těch 5 sec je doba kterou trvá palivovému čerpadlu natlačit lištu a potom se odpojí, ale nejsem elektrikář tak nevím, jen myslím

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 14.04.2008, 19:58

Je to mozne a skoro i pravdepodobne, kazdopadne ten cas si ridi jednotka. A rele se opravdu po tech 5 sec odpoji (takze +12V zmizi jak z palivove pumpy, tak z konektoru pro AR).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 14.04.2008, 22:20

Jenze mu to nejde ani na tech 5 sec

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů