Modifikacie podvozku D2 Racing

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Miguel » 21.08.2008, 03:29

Potreboval by som vediet co zahrna ta specifikacia setu - Racing, Drift, Gravel, Rally za 1999 CZK. Ma s tymto upgradom niekto skusenosti?? Je napr. velky rozdiel medzi Street verziou a Drift verziou ( medzi nimi sa rozhodujem :wink: ) ? Tu je adresa: http://www.drift-shop.cz/catalog/produc ... ucts_id=34 Za objasnenie vopred diky :D
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 - SOLD-

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od panpica » 21.08.2008, 16:19

Spis je otazka, jestli se za ty penize nevyplati koupit jinou znacku. Sice jsem nikdy D2 podvozek nemel v ruce, takze nemuzu posoudit, ale D2 zrovna nema nejlepsi reputaci. Za podobne penize jde poridit Driftworks a nebo ti muzu privest JIC FLT-FAS (twin tube, 10 nastaveni) za cenu kolem 23 tisic.
http://www.jic-magic.co.jp/flt-as.html
S14 Zenki

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Miguel » 23.08.2008, 03:26

OK, tazke Driftworks alebo radsej ten druhy?? O tej druhej znacke som nikdy nepocul, na Driftworks tu bola hromadna objednavka, to viem... Oba su pre S13, ze jo?? Pre jeden sa teda urcite rozhodnem, ale mohli by ste my s tym rozhodovanim trochu pomoct :D . Tak teda ktory??
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 - SOLD-

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od vrtas » 23.08.2008, 09:43

DRIFTWORKS :wink:
D2 bych moc nevěřil.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Mirek » 23.08.2008, 09:45

Ja bych se na driftworks vykaslal a sel do osvedcene kvality...TEIN, JIC atd
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Peca » 24.08.2008, 17:08

Jestli máš na Tein, kup si Tein, jestli ne, kup Driftworks. Jak funguje můžeš vidět na mém videu :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Mirek » 24.08.2008, 17:54

to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej :) Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od chosecz » 24.08.2008, 18:00

Kolik vas na D2 jezdi? Ja to mam na FD a S13 a zatim funguje vse v pohode.

Rozdil mezi Street a Drift je v pruzinach - Drift je tvrdy jak krava, Street je defakto ostrejsi seriovej podvozek. Takovy pohled bezneho uzivatele, zda je rozdil i v necem uvnitr, to nevim. To je otazka na pana No-name.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od pablo » 24.08.2008, 22:31

Mirek píše:to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej :) Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
to od tych kaminku je problem kazdyho coilers ktory sa pouzivat jde len o to ze tein ma lepsi ti misky na pritahovani sou lepsi na uchyceny toho kluce. jinak ok .jo a drifftworks bych nekoupil z duvodu toho otocenyho tlumice proste nastavovany tuhosty ze spodu naprosta somarina. muj nazor.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Mirek » 24.08.2008, 23:18

pablo píše:
Mirek píše:to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej :) Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
to od tych kaminku je problem kazdyho coilers ktory sa pouzivat jde len o to ze tein ma lepsi ti misky na pritahovani sou lepsi na uchyceny toho kluce. jinak ok .jo a drifftworks bych nekoupil z duvodu toho otocenyho tlumice proste nastavovany tuhosty ze spodu naprosta somarina. muj nazor.
taky jsi zminil ze ma ten apex jemnejsi zavit, tein je hrubsi, trapezovy= nemel by byt na to otluceni tak nachylny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od panpica » 25.08.2008, 18:46

Zagoogluj a precti si nejaky fora. Fotka JIC FLT TAR.
Obrázek
S14 Zenki

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Peca » 26.08.2008, 15:10

Mirek: Jo s tím závitem máš asi pravdu, snad to nebude dělat bordel. Na druhou stranu já už na výšku hrabat nehodlám takže je to asi jedno.
Pablo: Není nad to se před jízdou při nastavování tlumičů trochu protáhnout a zašmátrat si za kolem :D
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od pablo » 26.08.2008, 19:53

heh peca tak mne staci kdyz si musim menit sam zadny gumy ne to jeste abych si musel smatrat nekde pod autem a srubovat tamdik.jinak reknes mi az pojezdis cez zimu a zrezne to jak to jde :D

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od No_name » 03.10.2008, 20:04

D2 sice neni přehlídka kvality a dobře použitejch materiálů nebo opracování, nicméně musím podotknout , že z podvozků o celkové hodnotě snad více než tři čtvrtě milionu korun se vrátily pouze 3 tlumiče na reklamaci.Jeden ihned vytekl a dva už při rozbalení z krabice byly z nějakého důvodu nepohyblivé.
Každopádně čeho se dá u D2 všimnout celkem rychle, tak jsou trochu problémy s korozí.

Kony15
user
Příspěvky: 33
Registrován: 09.09.2008, 17:53

Re: Modifikacie podvozku D2 Racing

Příspěvek od Kony15 » 18.02.2012, 18:43

Tak téma už starší pár let všichni už jsou dnes moudřejší a čas vyzkoušel podvozky D2 a ostatní...takže s odstupem času? Jak to je jaké má kdo zkušenosti s podvozkem a kolik na něm najel?? díky moc

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů