zapojení hadic na t25

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 25.12.2008, 23:56

Zdravím pánové, ač jsem hledal a bádal tak přeci jen se tážu ještě tady, mam nový turbo t25 ale není to origo garret a má trošku jinak zapojení hadic a tak se chci ujistit jak to zapojit, takže co kam příde viz foto??
obr.1 je přívod nebo odvod vody??
obr.2 je přívod nebo odvod vody?? otvory na obr 1 a 2 jsou naproti sobě
obr.3 je přívod nebo odvod oleje?? dírka je malá takže to vypadá na přívod ale mate mě že to je naspod turba
obr.4 je přívod nebo odvod oleje?? je tam vidět i hřídelka a díra je velká jako u origo t25 a příruba podobná jako na odvod oleje, přírubu mám taky viz obrázek 5 a 6 ale je v ní miniaturní díra a to mne mate, děkuji za rozumné rady
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od driftak » 26.12.2008, 00:03

Povedal by som ze 1,2 a 3,4 mas dobre tak ako pises, ale dalsie neviem.
Edit: Ano je to tak, a ta priruba ma podla mna malu dieru. Ja to mam tak ze mam prirubu, a priamo z nej pokracuje hruba trubka asi taka aka je ta diera na turbe.

Resp. na mojom turbe ked je namontovane, tak zhora privod oleja, zospodu odvod oleja, a z boku zo strany smerom od motora, (k blatniku) je privod vody, a pri motori je odvod vody.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 26.12.2008, 00:14

je to ale divný, protože ta obrovská příruba na olej je nahoře a ta malá dirka s e závitem je zepod turby kdaž ho dám na auto .... a říkáš teda vně - strana k blatníku přívod vody a nvi - k motoru odvod vody jo?? to bych asi i souhlasil :D ale mate mě ten olej páč podle velikostí děr tak u origo garreta bych to zapojil jak říkáš malou přívod velkou odvod, ale žeby přívod byl dole a odvod nahoře?? muhehe to nevím, počkám na odborníky :D
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od driftak » 26.12.2008, 00:18

martin.matess píše:je to ale divný, protože ta obrovská příruba na olej je nahoře a ta malá dirka s e závitem je zepod turby kdaž ho dám na auto .... a říkáš teda vně - strana k blatníku přívod vody a nvi - k motoru odvod vody jo?? to bych asi i souhlasil :D ale mate mě ten olej páč podle velikostí děr tak u origo garreta bych to zapojil jak říkáš malou přívod velkou odvod, ale žeby přívod byl dole a odvod nahoře?? muhehe to nevím, počkám na odborníky :D
Tak potom mas mozno otoceny stredovy diel. :lol: Voda ma rovnake diery, ale olej ma privod priamo srobovaci, a odvod prirubu. Tak to bude treba asi otocit stred o 180 stupnov. :lol:

Edit: Ak sa mi zajtra podari, (ak zozeniem nejaky schopny fotak) tak ti to mozem zajtra pofotit, mam rozobrateho pol motora, takze je na turbo pekne videt. :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 26.12.2008, 00:21

to pro mě nezní moc lákavě rozebírat turbo........ sem zvědav co se tu ještě vymyslí...... ten olej mě trápí
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od driftak » 26.12.2008, 00:24

martin.matess píše:to pro mě nezní moc lákavě rozebírat turbo........ sem zvědav co se tu ještě vymyslí...... ten olej mě trápí
Ne ne rozoberat turbo. To sa mi nechce, ja mam dole hlavu, a turbo mi visi na vyfukovom potrubi aj so zvodmi. To som hovoril, ze mozem ti pofotit ako to mam zapojene ja.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 26.12.2008, 00:30

tak říkal si otočit středovej díl, což já dělat nechci, a jinak si pamatuju u origio t25 jak to bylo, proto to tu řešim protože tady je to trochu jinak
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od driftak » 26.12.2008, 00:32

martin.matess píše:tak říkal si otočit středovej díl, což já dělat nechci, a jinak si pamatuju u origio t25 jak to bylo, proto to tu řešim protože tady je to trochu jinak
Jaaj jasne. No mozno ze to mysleli tak, ze na prirubu das trubku, a roi ti to restriktor. :lol: len neviem potom naco sa brzdi odtok. :lol: Ok neriesim, nechapem. :lol: Dufam ze som pomohol aspon troska. :wink:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od Jimmbo » 26.12.2008, 02:04

to co mas na tych dvoch fotakch je podla mna restrikcia ale nech sa vyjadri nekdo vzdelanejsi...tu mas foto mojeho serioveho turba ktore ma teraz driftak.. mas to popisane
Obrázek

cervena: co tam su tie dva sruby tak to je odtok oleja... tam by mala ist podla mna ta priruba ale je podla mna nezmysel dat restrikciu na odtok
fialova: s tym holenderom je privod oleja
modra: je tam srub na holender tak tam je voda..neviem ci privod alebo odtok ale taky isty je na druhej strane..

mam to turbo z viaceruch stran nafotene ak chces..

edit: ked pozeram na tu stvrtu fotku tak mas otvor na tu prirubu na tej strane ako ja mam privod oleja a mas tam dat restrikciu takze to je myslim v poriadku akurad budes mat odtok na holender a privod na hadicu..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od Al3x » 26.12.2008, 15:39

nemas to turbo z ebay ze ne?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od Kentoya » 26.12.2008, 16:12

pokud se nepletu je jedno kde napojíš přívod a kde odvod vody, ale pokud se nepletu, tak přívod je na té straně co je dál od bloku
přívod oleje je shora naproti odtoku oleje, na přívodu oleje je jiný závit (voda má m14*1,5) olej má 7/16-24unf, tu malou dírku na tom odvodu nedávej na auto, jelikož ta restrikce by způsobila vyšší tlak oleje v turbu, a ten olej by se začal chovat jako pevná hmota při těch vysokých točkách a turbo by odešlo do 1000km, je potřeba zajistit velký odtok oleje, a restrikci na přívodu, aby tam bylo pouze dostatečné množství pro mazání turba, méně i více oleje škodí turbu

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 26.12.2008, 17:27

Kentoya píše:pokud se nepletu je jedno kde napojíš přívod a kde odvod vody, ale pokud se nepletu, tak přívod je na té straně co je dál od bloku
přívod oleje je shora naproti odtoku oleje, na přívodu oleje je jiný závit (voda má m14*1,5) olej má 7/16-24unf, tu malou dírku na tom odvodu nedávej na auto, jelikož ta restrikce by způsobila vyšší tlak oleje v turbu, a ten olej by se začal chovat jako pevná hmota při těch vysokých točkách a turbo by odešlo do 1000km, je potřeba zajistit velký odtok oleje, a restrikci na přívodu, aby tam bylo pouze dostatečné množství pro mazání turba, méně i více oleje škodí turbu


no počkej takže mě jen zmátly příruby proozený oproti orihgo gharretu?? protože jak sem psal ta restrikce na hadici s tou mini dírkou pasuje nahoru na turbo na tu obrovskou díru kde přidělám ten mezikus - který se dle tooho co sem přečetl nazývá restrikce čily ta bude nahoře na turbu a do ní pancéřová hadice, místo origo trapnej trubičky kerá se akorát ucpávala, a zespood tou malou dírkou a závitem na holendr bude odtok oleje??

zespod turba je totiž dírka viz foto:

Obrázek



jinak ano turbo je z ebaye a co?? nemyslím že bude horší něž nějaká kouřící staroba zralá na repas, ono si člověk nevybere když do toho nemá množnost dát majland
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od pablo » 26.12.2008, 17:59

jo kamo davam tomu turbu 1000km

Uživatelský avatar
martin.matess
user
Příspěvky: 375
Registrován: 05.06.2008, 22:02
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od martin.matess » 26.12.2008, 18:20

že by to byla až taková sračka?? slyšel sem už o lidech co tyhole turba normálně jezdily
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojení hadic na t25

Příspěvek od Mirek » 26.12.2008, 18:25

martin.matess píše:že by to byla až taková sračka?? slyšel sem už o lidech co tyhole turba normálně jezdily
mam takovy pocit ze o turbech z ebay tady bylo nejaky tema...ted kdyz uz ho mas doma tak je to stejne jedno asi....kazdopadne si taky myslim ze jsi vyhodil penize z okna..preji hodne stesti

Edit: viz forum/viewtopic.php?f=153&t=8213&hilit=ebay+turba
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů