Proč??

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: Proč??

Příspěvek od DOOlittle » 13.07.2009, 23:23

taketo a podobne hefty svedcia o miestnej urovni....no comment

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Fire » 14.07.2009, 17:42

Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co 8) je správné že se ptá aspon se něco dozví hmm ..

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Peca » 14.07.2009, 19:41

Je fakt že když jsem sem došel tak jsem taky věděl úplné, ale úplné kulové...chce to číst a číst a pak se kdyžtak ptát
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Bart34 » 17.07.2009, 01:33

Puvodni otazku ,abych nezakladal novy tema, bych zmenil na "Proc kdyz je na bloku tolik chladicich otvoru, na tesneni pod palicou je tech otvoru snad jen 1/4 :?: :?: :?: " Vysvetli mi to nekdo :| :| :|


:alien: :alien: :alien: Stane se neco, kdyz tam ty zbyly otvory dodelam? :alien: :alien: :alien:
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Proč??

Příspěvek od Kentoya » 17.07.2009, 16:40

podívej se nejdříve kde jsou ty otvory a kde nejsou a zkus se zamyslet co se stane když je doděláš i tam co nejsou, když jsem držel těsnění poprvé v ruce, tak jsem nad tím taky dumal, a hodnou chvíli mi trvalo než jsem přišel na to proč to tak je, když se nedovtípíš, tak to někdy napíšu

DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: Proč??

Příspěvek od DOOlittle » 20.07.2009, 08:34

Fire píše:Doolitte : ty jsi se určitě narodil se všemi znalostmi co 8)
presne ako vravis

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Fire » 20.07.2009, 19:24

omg :D

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Xcriss » 25.08.2009, 19:25

Hej reknete mi klidne ze sem spammer ale taky se musim pridat, byt pozde k hromadnemu vysmechu :mrgreen: Az ted sem to videl...To je fkat narez, ja poradne nevidel motor, mam N/A SX a taky vim na co to tam je...A to sem fakt uplne pako co se motoru tyce...To je fakt sila :mrgreen: CHapu obetavost nekterych lidi ale v tomhle pripade nema smysl se snazit dotycneho zastat...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od blázen » 25.08.2009, 20:22

problém je,že jste všichni líní něco hledat jak v manuálu tak tady..raději pořát píšete.. kdysi tu bylo pár lidí..tak se hledalo a nepsalo.. a nebylo nikomu líno nic hledat..osobně jsem manuál SX prolezl tam i z5 tak 30x a vám doporučuju to samé,neptali byste se na tyhle zhovadilosti.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Ondas
user
Příspěvky: 54
Registrován: 11.07.2009, 14:40

Re: Proč??

Příspěvek od Ondas » 21.07.2010, 18:36

Já už si ho taky párkrát prošel :) jen nechápu proč mi to ztrácí výkon a nějak to škube v 4,5-5,5 tisíc otáček motor komplet po go turbo po repasi svíčky nové všecko prostě mno nechápu :(

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Proč??

Příspěvek od Woyta » 21.07.2010, 20:37

I kdyz ten oil cooler muze byt taky castecne pravdivy. :) Nejakej olej tam urcite bude.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Trinom » 21.07.2010, 20:49

Kdyby tam opravdu byl olejovej chladič, tak by ale byl spíš od automatu (kterej se snad do SXa ani nedával). Chladič motorového oleje se u běžných aut moc nepoužívá...
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Mirek » 21.07.2010, 20:52

sx ma chladic oleje ve verzi s automatem umisteny ve spodni casti chladice s vodou....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od Trinom » 21.07.2010, 21:01

To nemá žádnej externí? Bych se bál, že bych ten automat na dálnici utavil...
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč??

Příspěvek od MYSAK » 21.07.2010, 21:29

Davat chladic oleje prevodovky do chladice vody je celkem bezny

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů