Cukání

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Cukání

Příspěvek od areuratty » 03.02.2010, 22:44

Kluci, mam problém... Když jedu plnej, tak asi vteřinu po tom, co se dostanu do full boost, to začne cukat tim stylem, že cca na tak 3 desetiny nic, pak zas půl vteřiny jede, zase 3 desetiny nic a takhle kolem dokola... Nevíte, čím to je? Začalo to z ničeho nic, dřív to nikdy nedělalo...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání

Příspěvek od Heini » 04.02.2010, 08:02

Koukni se na svíčky a jejich odtrh jestli je 0,8mm. A nebo palivová pumpa.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 04.02.2010, 09:25

Díky.. Na svíčky kouknu, stejně mám v plánu nové... A jestli je to pumpa, tak mi asi jebne :(
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Cukání

Příspěvek od chosecz » 04.02.2010, 15:47

No pumpa by to mohla bejt. Mas tam opravdu Walbro a je dobre zapojeno?
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 04.02.2010, 16:40

Mám tam Walbro, na zapojení kouknu...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání

Příspěvek od Heini » 04.02.2010, 21:15

Chose to s tím Walbrem mne taky napadlo :?
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Cukání

Příspěvek od Iwan » 04.02.2010, 22:14

dira v sani to nemoze byt?

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Cukání

Příspěvek od raziel » 04.02.2010, 22:21

můžeš to mít úplně jednoduše boost leak v nějakém místě, které se "otevře" až při pořádném tlaku... (spoje na intercooleru, těsnění některé atp... (klasickej problém.. ale svíčky vyměň .. když odchází pumpa tak to se neprojevuje v plném boostu jenom- taky při sešlápnutí pedálu ... může to být klidně vadná cívka a nebo taky usmaženej Power TRansistor (taky se stává že máš misfire kvuli tomu (to nissan moc nedal když to napral hned vedle turba... zkus povyměnovat tyhle věci a jak nic tak.... dej vědět:D
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 04.02.2010, 22:36

Díky za rady, vyzkoušim vše...Je pravda, že dřív to při přeřazení v tlaku dělalo to, že když jsem zařadil další kvalt, pustil spojku a dal kotel, tak to chvíli cukalo a pak to teprv jelo, ale teď to přestalo a prozměnu to dělá tohle...
A jednou se mi stalo, že když jsem se v klidu rozjížděl, tak jsem lehce přidal plyn a na chvilinku jakoby klesly otáčky místo aby se zvedli, ale pak se to srovnalo a jel jsem...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Cukání

Příspěvek od raziel » 04.02.2010, 22:51

aha.. jak to dřív dělalo toto... to i to walbro by mohlo být-máš teda walbro? máš walbro nebo máš nějaký no-name-made-in-china-sold-on-ebay 255 pumpu?? a vůbec hod se m specifikaci toho auta co tam máš udělané všechno ... a to před tím jak to dělalo-dělalo to vždy nebo jen někdy??
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 04.02.2010, 23:41

Začlo to dělat z ničeho nic... Pumpa je Walbro 255lph...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Cukání

Příspěvek od mara_m » 05.02.2010, 18:24

me to dela neco podobnyho ale priblizne po 20km to prestane :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Cukání

Příspěvek od raziel » 05.02.2010, 18:27

areuratty píše:Začlo to dělat z ničeho nic... Pumpa je Walbro 255lph...
jj - já spíš myslel ale jestli ti to dělá pravidelně za každé situace nebo jen někdy náhodně (jeslti to je spíš leak nebo elektrický (mechanický) problém... :P a jaké úpravy máš na autě??
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 05.02.2010, 20:04

Dělá to pokaždý, jak se to dostane do full boost... Už radši full boost nejezdim, páč je to pěknej hnus, když to začne cukat...
Úpravy: chip stage 1, walbro, velký IC, průchozí výfuk, filtr, alternativní zapojení FPR...

Ještě mě napadá, nemam zvýšenej tlak turba žádnym boost controllerem a tlačilo mi to takhle s těma úpravama 0,8b, ale občas mi to teď pustí až do 1b, není to s tím spojeno?

Kouknu na pumpu, vyměnim svíčky a uvidim, jestli se to bude dít dál, až se předělá vedení IC :wink:
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Cukání

Příspěvek od raziel » 06.02.2010, 06:28

tobě tlačí standard turbo bez jakéhokoli controlleru až 1bar? :D toď zdatné turbo a aktuátor.. :roll: jeslti spojeno s tím to si nemyslím-nenapadá mě aspoň jak teda... (kdybys neměl chip tak jo...
jak jsi říkal kámo, udělej ty věci cos vypsal a pak dej vědět (ještě bych zkusil ty cívky a tranzistor (jak máš možnost si půjčit aspoň jednu a otestovat na všech válcích při jízdě (všechny vadné nebudou naráz snad..:),.. vůbec bych ale začal power tranzistorem (je to nejlehčí a mohlo by to tím být (slyšel jsem už i záhadnější story kdy po výměně všeho byl pos**ej právě ten... :D zabere 2 minuty ho vyměnit.. :D good luck :bounce:
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů