Cukání

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 06.02.2010, 10:21

No jak kdy, občas jen 0,8b a občas 1b... Na prvním motoru jsem měl zase nastaveno na MBC 1b a občas mi budík ukazoval 1,2b a i to jelo tak, že by to odpovídalo...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Cukání

Příspěvek od Iwan » 06.02.2010, 13:51

co mas za budik?

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 06.02.2010, 14:06

Výrobce si nepamatuju... Žadný HKS nebo Greddy apod. to není, ale nikdy mi kraviny neukazoval a to auto podle toho fakt jelo...

Ale samozřejmě je možné, že ukázal kravinu...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Cukání

Příspěvek od raziel » 06.02.2010, 15:37

ta tvoje t25 celkem statečná jak tak pozoruju... roztáčí se volně jako pták... :D co vůle centimetr do stran nejsou ještě? :P
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Re: Cukání

Příspěvek od areuratty » 06.02.2010, 16:00

raziel: :roll:
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Cukání

Příspěvek od jetoboy » 29.08.2011, 09:02

Nebudu zakládat nové téma...

Začalo mi to trochu cukat,tak nějaké nápady čim by to mohlo bejt...Nejvíc na 2 a 5 cca při 2000 při lehkym plynu,mi to cukne,rána z vejfuku jak sviňa a ani ne za vteřinu se to zas chytne.Prostě takovej jednocuk. někdy i na 5 cca při 80km/h.Zatim sem to nějak neřešil...
Napadá mě netěsnost v sání,svíce nebo CAS.Budík mi ukazuje aktualně 0,9b na turbu,ale nevim jestli tomu mám věřit..
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání

Příspěvek od kenivruh » 30.08.2011, 07:42

Skusil by som tie sviecky najskor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Cukání

Příspěvek od jetoboy » 30.08.2011, 07:50

Stejnak vim co s tim je...je to rozbitý... :( Skusim podotahovat sání a mrknu na svíčky,popřípadě změřim tlaky a myslim že vim co můžu čekat.Ani bych se nedivil kdyby na některym válci bylo pod 8.Stejnak asi končim sezonu 2011 :D
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů