Opet brzdy.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Opet brzdy.

Příspěvek od Woyta » 21.08.2010, 21:45

Vzhledem, k tomu, ze jsem dnes zjistil, ze prakticky nemam predni brzdy tak premyslim kam dal.
Misto 280mm kotocu predchozi majitel nainstaloval 260mm a vysledek se dostavil.
Zkousel jsem trochu hledat ale moc se mi nedari.

Na okruhy moc nejezdim. Pouzivam auto spise jako daylinu a kdyz se chci projet tak nejake ty klikatejsi silnice. Takze zadne brzdeni z moc vysokych rychlosti.

Varianta 1: Lepsi kotouce a desticky serioveho rozmeru. Kotouce Zimmerman, ATE ci Brembo. treba drazkovane ATE vypadaji zajimave. Desticky ATE ci Feredo. Asi nejmene problemova varianta. Cca 6 000kc.

Varianta 2: Brzdy z S14. Co vim, tak potreba konverzni hadicka, podlozka pod kolo 0,5-1cm. Coz znamena sehnat i delsi zavity. Prevrtat kotouce nebo koupit nove se spravnymi otvory. Delsi chod brzdoveho pedalu pokud se nevymeni brzdovy valec. Ocekavane naklady cca 10 000kc.

Osobne se spise priklanim k variante 1.
Obe varianty by meli brzdit dobre. Jen V2 bude lepe slouzit na okruhu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Svobda » 21.08.2010, 21:48

K variente 1 nakup to v Anglii ja budu kupovat drazkovany kotouce a OMP desticky (kotouce mame myslim i stejny) a vyjde mi to na 4400kč
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Woyta » 21.08.2010, 22:00

Kdy a hlavne kde budes nakupovat? :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Mirek » 22.08.2010, 23:23

jednoznacne 4 pisty...brzdi to nesrovnatelne.....

jen si neodpustim otazecku, kdyz se tady bavite o tech drazkovanych kotoucich, co si od toho slibujete mimo to ze to bude zrat vice desticky? Kvalitni hladky pro vas budou dle meho lepsi volba.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Woyta » 22.08.2010, 23:35

Trosku mensi vadnuti?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od jagy » 23.08.2010, 00:24

Nejsou drazkovane kotouce jako drazkovane kotouce... urcite bych nekupoval nic levneho, ale investoval do toho, co je kvalitni a funguje (napr. EBC Turbo Groove). Nez nekvalitni drazkovane (nebo vrtane), tak radsi hladke... ja treba jezdim hladke s Ferodo DS2500 deskama, pletenyma hadicema a poradnou brzdovkou a nemam problemy i po delsi dobe jezdeni ani na vrchach.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Mirek » 23.08.2010, 08:41

No pokud vim, drazky na kotouci nejsou kvuli vadnuti, ale kvuli odvadeni necistot z plochy mezi deskou a kotoucem. Pokud to nejaky dopad na vadnuti mit bude, tak neznatelny, ktery bude vice zpusoben materialem kotouce a desticky, nez samotnym drazkovanim....Nebo se pletu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Svobda » 23.08.2010, 20:58

Me spis prijde ze to derovani je k nicemu akorad to tam praska a turbo groove kotouce to mi prijde jak saskarna oboje tam dali aby to vypadalo nejvic tuningove .
Nevim vzal jsem ty drazky uvidime uz mam obednano nejak jsem semka nekoukal . Jinak OMP desky budu mit dve sady ,ale nevim zda jdou i na S13. Jinak sorry woyta nekoukal jsem semka jsme se mohli sabnout o postu a obednat neco od stejnych lidi.
Jinak od drazek si slibuju odvod vody,a takove stale ,,ocistovani" desek.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Woyta » 23.08.2010, 21:02

ATE PowerDisk s multifunkční drážkou
Nový brzdový kotouč ATE PowerDisk byl vyvinut ITT Automotive, jedním z největších nezávislých dodavatelů automobilových komponentů na světě a jedničkou na poli vývoje brzdových kotoučů. PowerDisk byl intenzivně testován na závodech po celém Německu. V porovnání s konvenčním brzdovým kotoučem nabízí zřetelně větší rozsah bezpečí, komfortu a také mnohem plynulejší opotřebení kotouče i obložení. Jak u vozidel s ABS tak bez ABS. Nerovně sjeté brzdové kotouče mají tendenci drhnout při intenzivním brždění, což se při rychlostech mezi 90 až 130 km/h projevuje vibracemi.

Redukované slábnutí brzdného účinku ( vadnutí brzd ). Při extrémním brždění dochází k zahřátí brzdového kotouče na teplotu nad 800 �C a mezi kotoučem a obložením se při tak vysoké teplotě uvolňují plyny, které způsobují " gas planing effect "- vadnutí. PowerDisk tyto plyny odvádí drážkamy mimo třecí plochu


Multifunkční spojitá drážka odvádí také jakoukoli vlhkost, která jinak omezuje nástup brzdného účinku a prodlužuje chod brzdového pedálu.
Svobda: Nevadi. Ponekud me tu zlomili a uvazuju o S14 brzdach nebo necem lepsim. :)
Ale odkud jsi bral by se mi asi taky hodilo vedet.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Svobda » 23.08.2010, 21:07

Normal anglickej ebay http://cgi.ebay.co.uk/OMP-Front-Brake-P ... 562d376d39 posta - 25 :-(
http://cgi.ebay.co.uk/Primera-02-2-0-P1 ... 25588f7d07 -tady posta za 20
Dej tam ty 296 ze skyline mit S13 tak tam urcite davam 4 pistky na primera daily mi to bude stacit prece jen ten vykon neni takovej
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Woyta » 23.08.2010, 21:41

Pokud vlezou do disku. Spise asi ne. Takze asi 4pist z S14.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od mauglie » 24.08.2010, 07:58

Hm, 25Ł i při více párech. Jestli 100% sedí, stejně jako kotouče, šel bych do nich, kdyby je též někdo bral.

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od jagy » 25.08.2010, 23:38

Svobda píše:Me spis prijde ze to derovani je k nicemu akorad to tam praska a turbo groove kotouce to mi prijde jak saskarna oboje tam dali aby to vypadalo nejvic tuningove .
Co to placas prosimte? Mas s nema zkusenost? Jestli ne, tak nepis hlouposti. :roll:

Neni to derovane, ale jen "navrtane", cili se zadne praskani nekona jako u vrtanych. Ty kotouce - narozdil od prumernych EBC desek - funguji skvele.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Kentoya » 26.08.2010, 14:17

mě osobně vrtání kotoučů vyhovuje, a s destičkama měním i kotouče a v tento okamžik opravdu nejsou prasklé a to kupuji nejlevnější měkčí kotouče a tvrdší destičky, značky si nechám pro sebe a jelikož jsem nejezdil na okruhy ale pouze běžný street tak sice občas už chtěly povadnout, ale vždy to ubrzdily, nikdy nepraskly, a je to stále levnější jak profi brzdy které většina z vfás neužije

víc nemám co dodat

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Opet brzdy.

Příspěvek od Svobda » 26.08.2010, 21:20

Neboj se jagysku opravdu vim ze EBC je nema provrtane a ze to jsou dobre kotouce ,ale ja myslel celkove derovany kotouce nerikam ze jsou spatny jen jsem zminil to praskani . Zatim kazde co jsem menil tak byli popraskany a byl to kotouc co ma 30 mm ojetej.
Jinak souhlasim to co napsal kentoya proste si taky radsi koupim levnejsi kotouc protoze pri tyhle siri kotouce ho nema cenu ojizdet na minimu pak se moc prehrejva.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů