Řešení skořepin do S13

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od OndraS13 » 12.09.2010, 20:45

mara_m: No právě tyhle co mám teď tak maj díry pro šrouby z boku :/
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od Woyta » 12.09.2010, 21:13

Coz znamena, ze kdyz se navaris ty desticky s vicero dirama, ze si vysku a sklon jeste muzes doladit.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od OndraS13 » 25.09.2010, 19:27

Koupil jsem tohle ( http://speedpro.cz/speedpro-ocelove-drz ... -1516.html ) přišli teda trochu jiný ale byl jsem rád že je mám a dneska jsem se konečně dostal k tomu abych to zkusil -> budu je muset trochu poupravit a snad se tam vlezou .....
FOTO:

Obrázek
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od jetoboy » 26.09.2010, 17:03

Pak dej info jak si to pořešil,taky to budu řešit... :wink:
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od Svobda » 26.09.2010, 20:35

Na kolik te vysli ty Ksport ? Vyplati se vubec maj aspon nejakou homologaci ?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od OndraS13 » 26.09.2010, 20:48

svobda : Hele obě 8000 -> prodával je tady Tomita !!! a štítek jsem mám dojem nikde nezahlídnul :/
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od Woyta » 26.09.2010, 21:18

Na Speedpro maji kdyztak celkem pekne skorepiny s homologaci a nejsou ani moc drahy.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od jetoboy » 27.09.2010, 06:23

Na speedpro když byly akce,tak měli skořepiny s homologací FIA za 3000,ale ted nic moc levného...
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od Svobda » 27.09.2010, 10:21

Jo presne to sem mel na mysli ze tam meli i od OMP s Fia homologaci za ty prachy. Ale tak myslim ze vyrabeji i jiny veci co jsou tezsi na vyrobu tak to bude ok.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od OndraS13 » 30.06.2013, 09:23

Tak jsem se do toho pustil - a jaksi moje vyrovnávání má za následek navařování dalších gramů železa - tak jestli někdo víte o rychlým , levným a dostupným řešení , sem s tím :-)

Chci zachovat posuvatelnost :-)
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od tunning28 » 01.07.2013, 10:28

No tento isty problem riesim aj ja ale ja mam sportove sedacky zo spodnym uchytenim a tiez neviem ako to mam doriesit zo seriovimi pojazdami bez zasahu do podlahy a inych casto vozidla sedacky kebu musem aj cele rozrezem... :twisted:

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Řešení skořepin do S13

Příspěvek od jetoboy » 01.07.2013, 11:38

Jestli máš sedák se spodním uchycením,tak se to dá vyřešit celkem snadno na seriové pojezdy. :wink: kdyžtak napiš a můžu ti to nafotit...
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 23 hostů