vstřik na prvním válci

Cady
user
Příspěvky: 9
Registrován: 16.05.2011, 08:06
Bydliště: plzeň

vstřik na prvním válci

Příspěvek od Cady » 22.05.2011, 18:09

Ahoj
prosim můžete mi někdo poradit do prvního válce mi trvale teče benzín takže po pár vteřinách startování je v něm třeba půl cm benzínu.Zjistil sem že je to řízenim vstřiku,dal sem novej a bylo to to samý pak sem řízení přehodil na druhej a začal tect ten.A zkoušel sem přehodit i řízení předstihu ale nepomohlo to.Díky moc Cady

coroner
user
Příspěvky: 7
Registrován: 09.06.2010, 20:42

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od coroner » 22.05.2011, 19:49

Do vstřiku by mělo při zapnutém zapalování jít trvalé kladné napětí a ECU spíná kostru. Pravděpodobně prodřený drát někde ve svazku na kostru nebo vadná ECU.

Cady
user
Příspěvky: 9
Registrován: 16.05.2011, 08:06
Bydliště: plzeň

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Cady » 22.05.2011, 19:54

A nevíš kudy ten svazek vede abych ho prošel?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Mirek » 22.05.2011, 20:53

mas prohozene konektory nejspis, u prvniho valce je elektricky ovladany ventil ktery ma stejny konektor jako vstriky, jen trosicku jiny odstin. Je hodne blizko, takze to jde snadno zamenit a kdyz to prehodis, je vstrik stale otevreny...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od mara_m » 22.05.2011, 21:02

ale pokud se nepletu ma jinak drazku na vstriku jsou uprostred a tam je k jedne strane
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Mirek » 22.05.2011, 21:05

nene, jde to prehodit..taky se mi to stalo...benzin pak tekl z vyfuku proudem...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od mara_m » 22.05.2011, 21:06

tak to jo ale myslim ze maj ty drazky prehodit to asi pude ale kdyz koukne na drazky tak to uvidi :wink: aspon ja to tak zapojoval :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Cady
user
Příspěvky: 9
Registrován: 16.05.2011, 08:06
Bydliště: plzeň

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Cady » 22.05.2011, 21:09

je to tak ten kluk co to dělal přehodil oba ty konektory na aac za vstřikový holt to dej někomu kdo nic nezná.Já na ty drážky koukal ale když tvrdil že je to správně tak sem mu věřil je to vyučenej automechanik.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od kenivruh » 23.05.2011, 06:58

Este si dobre dopadol, ze si stretol niekoho s tym istym problemom :D Ja som spalil pol nadrze, vymenil 3 krat olej, kym som dosiel nato ze to boli prehodene konektory. Keby tak aspon nissan dal uplne inu farbu :roll:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Trinom » 23.05.2011, 08:57

Neboj, mě se to taky stalo, když jsme dávali u barta novej motor do jeho auta. Naštěstí on věděl, že na těch konektorech má slabě vyryté značky, kam kterej patří.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Kentoya » 23.08.2011, 00:07

chce to vždy obnažit káblíky
bílé, žluté, zelené, modré

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Mirek » 23.08.2011, 09:44

DRFTing. píše:Tak jsem se na to ted díval a u mě teda je jasný barevný rozdíl v konektorech, takže se to nedá spléct
vstřiky mám tmavě šedý a AAC zelenožlutý. :D

Na jednu stranu škoda, bylo by přijemný přepnout konektory lusknout prstama a říct bingo mám to vyřešený !! :D
no a neni tam mimo AAC jeste jeden konektor, ktery je sedy? Vstrik ma totiz sede konektory a ten jeden co jde prohodit ma jen jinej odstin sede :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Fizzbiker » 23.08.2011, 09:59

je tam jeste airregulator a to je podle me ten přehoditelny... AAC nikdo nepřehodi vždyt je až v pulce lišty.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od Fizzbiker » 23.08.2011, 10:03

tezko ty konektory nejsou stejne jeste je v nich ruzne postavená drážka, ale AR a 1strik je maji dost podobne proto to tam jde narvat.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vstřik na prvním válci

Příspěvek od kenivruh » 23.08.2011, 14:28

Zlty je cidlo teploty. Zeleny volnobeh.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 25 hostů