Interier z S14

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 01.07.2011, 20:28

Uvazuju o vymene interieru za kousek z S14.
Palubka by mela byt vycemene bez problemu. Jedinej problem vydim bocni ventilacni otvory. Ale to by snad nemusel byt velky problem.

Nejvetsi problem vidim v panelech dveri. Rozmerove pasuji a vetsina otvoru by mela mozna sedet taky. Tohle se snazim nzjistit uz par hodin ale na kazdem foru pisou neco jineho.
Urcite bude treba udelat nova tahla ke klicce a upravit kabelaz.
Nevi o tom nekdo vice?

Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Interier z S14

Příspěvek od DragonART » 01.07.2011, 20:34

Musíš upravit palubku protože S14 má mírně kulatější sklo.. a dveře mají jinačí rozměr.. POkud se dobře pamatuju jak si s tím kdysi hrál Mirek.. až to uvidí tak ti napíše víc.. nebo mu napiš.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 01.07.2011, 20:42

Na jeho fotky jsem koukal.
Ale nedaval dverni panely.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Mirek » 02.07.2011, 04:56

ale bude :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 10.07.2011, 12:53

Tak to jsem zvedavej na fotky potrebnych uprav.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 16.07.2011, 13:08

O co vsechno mam ocesat darcovskou S14?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 01.08.2011, 13:10

Tak jeden par dveri S14 s elektrikou uz mam doma.
Jeste si dojedu pro oblozeni a palubku.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Martin_534 » 02.08.2011, 08:37

palubka se musí uprostřed vepředu odbrousít tak o 1-2cm, je víc kulatější, dveře nepasují, pokud si pamatuju, jsou o kus vyšší a delší než u s13, pak ještě nezapomeň že je s14 o koousek širší, takže ani na šířku to nebude uplně ideální, ale věřim tomu, že když někdo bude moc chtít tak je tam dopasuje :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Mirek » 02.08.2011, 08:42

S14 dvere jsou kratsi....vyskove jsem si rozdilu nevsiml. Tou sirkou ses si jistej Martine? Mam pocit ze jsem to meril a od sloupku ke sloupku to bylo stejne. Mam navic v aute i S14 rozperu v pristrojovce, ktera by pak nepasovala.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Martin_534 » 02.08.2011, 08:43

no už je to hodně dlouho co jsem to řešil, ale pokud si dobře pamatuju, tak to nesedělo ani v jednom směru :-)

každopádně bych to asi řešil rozřezáním obou dveří + laminát

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Interier z S14

Příspěvek od Woyta » 02.08.2011, 09:33

Rozperu z S14 budu potrebovat nebo to sedi i s S13tkovou?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Martin_534 » 02.08.2011, 12:42

je lepší jí použít, ale zase bude třeba upravit

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Petr.S14 » 03.08.2011, 00:38

nevim, proč měnit palubku z s13 za s14.. kdyby tam byl rozdíl jako fakan a felda, tak bych to chápal ale přijde mi, že s13 má hezčí palubku... chápal bych to kvůli swapu na SR.. :D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Mirek » 03.08.2011, 02:05

Petr.S14 píše:nevim, proč měnit palubku z s13 za s14.. kdyby tam byl rozdíl jako fakan a felda, tak bych to chápal ale přijde mi, že s13 má hezčí palubku... chápal bych to kvůli swapu na SR.. :D
vidis...a ja si myslim zrovna opak...kazdemu se libi neco jineho....me osobne se nelibi palubka ani v S13, ani v Z32..ty tlacitka kolem budiku, s tim jsem se proste nejak nesrovnal 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Interier z S14

Příspěvek od Petr.S14 » 03.08.2011, 11:28

Mirek píše:vidis...a ja si myslim zrovna opak...kazdemu se libi neco jineho....me osobne se nelibi palubka ani v S13, ani v Z32..ty tlacitka kolem budiku, s tim jsem se proste nejak nesrovnal 8)
právě v tom sou ty interiéry jiný, než ostatní.. takový spešl.. :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů