Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Terov » 24.08.2011, 08:05

Nevíte kde by se dalo koupit? Volali mi ze servisu kde mam po bouračce auto(skoro bez oleje) a řekli mi ze problem je v tomhle těsnění ale že ho neseženou,tak jestli někdo ví kde ho koupit nebo nějakej odpornější název budu rád
Naposledy upravil(a) Terov dne 24.08.2011, 11:39, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200sx s13 Ca18det

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Těsnění u zapojení budíku na tlak oleje

Příspěvek od mara_m » 24.08.2011, 08:29

myslis jako na cidlo hned ? jak to tam mas udelany do mezikusu? sroubovane cidlo ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění u zapojení budíku na tlak oleje

Příspěvek od blázen » 24.08.2011, 08:46

šroubovaný čidla maj závit do konusu..alespon jsem to tak měl já a když to netěsnilo ani po dotažení,použil jsem teflon a byl klid
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Těsnění u zapojení budíku na tlak oleje

Příspěvek od mara_m » 24.08.2011, 09:06

no a proto pisu jaky tesneni chce pac tam se nedava max teflon :D :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Re: Těsnění u zapojení budíku na tlak oleje

Příspěvek od Terov » 24.08.2011, 10:23

tak mi to spatne rekly,je to tesneni mezi tim kusem jak se na nej dava olej. filtr a motorem? je to mozny?zacinam bejt zmatenej..je to krouzek s vyliskem cca 8 cm velkej..
Nissan 200sx s13 Ca18det

Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Re: Těsnění u zapojení budíku na tlak oleje

Příspěvek od Terov » 24.08.2011, 10:31

Obrázek

Obrázek
Nissan 200sx s13 Ca18det

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od mara_m » 24.08.2011, 12:57

a co pouzit s oil filtru ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Kentoya » 24.08.2011, 14:34

mezi tím hliníkem co v něm teče olej a přidělává se na blok, je jen papírové těsnění, nebo stačí silikon, málokdy to tam teče
spíše to teče, mezi tím hliníkem co se dává na blok a tím plechovým výměníkem, tak je staré gumové těsnění, a nové v sadě není

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od blázen » 24.08.2011, 17:01

gumový se dá vyrobit ,ale asi i koupit v nissan
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od jetoboy » 25.08.2011, 08:46

Chapu to dobře že tam máš ten mezikus na čidla?Jestli jo,dá se to nahradit těsněnim z normálního olejového filtru.(FRAM)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Igor » 19.09.2011, 22:06

Nebo jak se to dělá na olejové vany=>měděnej kroužek,kterej nahřejou autogenem a potom polít vodou až to bude studený(kdo neví,tak nahřívání protože ten materiál ještě změkne)....dělám to takhle na kamoinech,nebo fibrový těsnění by mohlo být taky dobrý na tohle...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od blázen » 20.09.2011, 05:42

Tyhle záležitosti z velkých motorů se moc na malých využít nedaji.. Jiná technologie
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Woyta » 20.09.2011, 06:32

Medeny tesneni staci dat na chvili na plotnu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Fizzbiker » 20.09.2011, 09:33

a říká se tomu žíhání...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Těsnění mezi cidlem oleje a motorem

Příspěvek od Igor » 20.09.2011, 21:54

Promiň Blázne,ale budu ti v tomhle oponovat,protože já mám vyžíhaný měděný podložky na průtokovejch šroubech například u turba a výpusťáku na olej(mimojiné dík Fizzi,já ten výraz zapomněl :-D),další je třeba poklepání hlavy šroubu kladivem před tím,než ho povolíš=>aby se odrazil a šel lépe povolit.Nebo třeba když povoluju zarezlý matice nebo šrouby,tak nato nestříkam Concor(nebo jak se ta sračka jmenuje),ale polejvám to vodou,protože ta je stokrát lepší už jen z toho důvodu,že má menší hustotu než olej a nateče do spáry,ve které potom změkne ta rez....a mohl bych pokračovat dál...ono práce na kamionu,jak na motorech,tak na nápravách atp. není jiná,v podstatě je stejná a dělá se všechno skoro stejně jako na osobních vozidlech,akorád je to větší a má to vzduchový brzdy,listový pera a měchy pérování jsou na vzduch,jinak je vše vpostatě stejný ;o).
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů