Tuning motoru CA18DET

Odpovědět
Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 08.11.2011, 00:43

Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Kentoya » 08.11.2011, 01:59

JakubkoGB píše:
Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P
kolik máš najeto se silným autem či dvoukilem, když zrovna CA motor má nejraději otáčky 3000-4000, tak proč mu budu dávat na běžné ježdění turbo gt30, když začne zabírat až při 3500 točkách, proč si tu jízdu raději neužiju, stojí mi za to aby mi auto jezdilo na hovno v běžném provozu, jenom proto abych si mohl napsat mám 400hp?
víš jaký je přibližně limit podvozku dvoukila? kolik koní? proč tam budu srát turbo ke kterému potřebuji upravit nápravy a namísto běžných gum budu muset kupovat minimálně semislicky
klidně si tam dej gt30
víš co musíš dát do motoru any jsi tohle turbo mohl využít
víš kde to nechat naldit
a víš že ti to bude k hovnu?

proč nejdříve nekoupíš dvoukilo, neuděláš základní úpravy, naučíš se základy okolo auta, naučíš se ho ovládat, proč hned řešíš zbytečné kraviny

jestli chceš opravdu použít turbo t30, tak mi pošli na účet přes 100 000kč a nachystám ti na to turbo motor, dalších 100 000kč a nachystám ti podvozek a dalších 100 000 na gumy kola brzdy a naladění

a už se vážně neptej blbě jestli ty peníze nechceš utratit, nebo mi napiš kolik chceš koní a já ti to auto za případný obnos postavím, ale levné to nebude

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 08.11.2011, 02:07

Kentoya píše:
JakubkoGB píše:
Kentoya píše:bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude

ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém
tak tak kentoya pravda, ani z voza ani na voz :P
kolik máš najeto se silným autem či dvoukilem, když zrovna CA motor má nejraději otáčky 3000-4000, tak proč mu budu dávat na běžné ježdění turbo gt30, když začne zabírat až při 3500 točkách, proč si tu jízdu raději neužiju, stojí mi za to aby mi auto jezdilo na hovno v běžném provozu, jenom proto abych si mohl napsat mám 400hp?
víš jaký je přibližně limit podvozku dvoukila? kolik koní? proč tam budu srát turbo ke kterému potřebuji upravit nápravy a namísto běžných gum budu muset kupovat minimálně semislicky
klidně si tam dej gt30
víš co musíš dát do motoru any jsi tohle turbo mohl využít
víš kde to nechat naldit
a víš že ti to bude k hovnu?

proč nejdříve nekoupíš dvoukilo, neuděláš základní úpravy, naučíš se základy okolo auta, naučíš se ho ovládat, proč hned řešíš zbytečné kraviny

jestli chceš opravdu použít turbo t30, tak mi pošli na účet přes 100 000kč a nachystám ti na to turbo motor, dalších 100 000kč a nachystám ti podvozek a dalších 100 000 na gumy kola brzdy a naladění

a už se vážně neptej blbě jestli ty peníze nechceš utratit, nebo mi napiš kolik chceš koní a já ti to auto za případný obnos postavím, ale levné to nebude
ja viem ze to nie je lacne preto sito idem robit sam :)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Tosho » 08.11.2011, 09:24

pozri si tu temu co dal blazen, tam kde su fotky motora co si chalan robil sam.

Proste to prosim pochop ze na niektorych veciach sa ti neoplati setrit. Kentoya spravil okolo 80 CA motorov a ked ti povie ze to je tak, tak to tak je.

Na tvojom mieste by som nechal postavit motor u cloveka ktory ma super referencie. Za tusim 60 tisic mas u neho motor z vybrusom po komplet generalke. Daj tam turbo GT2560 alebo GT2860RS a mas super povozenie.

300 koni na zadku tiez len tak hocikto neusoferuje. Skus sa na podobnom aute aspon previest a potom ries otazku vykonu.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Kentoya » 08.11.2011, 13:34

upřímně, když jsem viděl v jiném topicu jak bádáš nad zapojením FPR, kde to bylo jasně vysvětlené i s fotkama, tak ti přeji k vlastní stavbě mnoho štěstí, a dobrou práci, aby se ti to podařilo finančně dokončit

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 08.11.2011, 13:38

:D :D :D mezi nami 300ps na s13 je optimal uz to snim lomcuje jak prase
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů