Tuning motoru CA18DET

Odpovědět
Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 01.11.2011, 11:25

Dost velke prachy to stoji nato aby mi to lezalo niekde doma :o

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od blázen » 01.11.2011, 11:29

to snad pak můžeš prodat ne? jinak si zřid téma do pokecu .. tohle nemá v TECH faq co dělat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 01.11.2011, 17:04

Mam moznost kupit pomerne lacno GT35R mam ist do toho ci nie ? Viem ze na tento vykon staci Gt 28 , lenze uz od tych 6000rpm to tiez nejde boh vie co

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 01.11.2011, 17:32

gt35 je moc velke na ca18 abych to upresnil vim o s13 co ho maj turbo zabira az od 5 tisic takze na tohle ti bude uplne zbytecne a bude zabirat moc pozde
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 01.11.2011, 18:27

Pozri si toto video je tam GT35 ten chlapik sa len tak hra stym medzi 1000-2500 rpm a pocut tam pekny vidych od blow-off http://www.youtube.com/watch?v=qSVPDjBPkog

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Koudy » 01.11.2011, 18:44

:D nemám slov. To turbo se teprve roztáčí a rozdíl mezi začínajícím a plným tlakem ti snad vysvětlovat nemusím. GT35 se vyrábí s A/R 86 a vejš takže je pro běžný CA a využití k ničemu.

Bez programovatelný jednotky je problém i s GT2876.

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 01.11.2011, 18:45

JakubkoGB píše:Pozri si toto video je tam GT35 ten chlapik sa len tak hra stym medzi 1000-2500 rpm a pocut tam pekny vidych od blow-off http://www.youtube.com/watch?v=qSVPDjBPkog
jak myslis hadat se nebudu ja mam gt2871r a uz to zabira pozde cca u 3500ot a 4 teprve tahne ale jak myslis klidne si ho kup ale je moc velke bude zabirat pozde do vykonu 300ps je nejlepsi gt2560r ma krasnej nabeh
pak gt2860rs

zatim jen koukas na videa a praxi nemas stim zadnou takze asi takhle ti to reknu kdyby bylo na tu 1,8 to gt35 tak prima tak uz tam mam a nemam tam jen gt2871r
muj motor je postavenej na max vykon 500koni bude mit +-450ps
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 01.11.2011, 20:57

to mate pravdu je to hebedo strasne velky mozno by bolo tak pre SR20 alebo ho dat do serie s kompresorom ale to je moc s tym prace... Jeden chlapik tunajsi co predava diely na nissany mi to tiez hovoril za na tom motore to je bieda ale chcem sa spytat co tak GT 30? je to nieco medzi dava to pekny tlak az do max RPM len toto turbo je tazke zohnat

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 01.11.2011, 21:14

precti si co pisu ! ja mam gt2871 vykon cca bude 450ps otacky je motor pripraven na 8 tisic ot mozna aj 9 uvidi se
do vykonu 300ps je nejlepsi gt2560r nabiha skorem uz dole ma krasnej nabeh gt3071r bude nabihat take pozde moje gt2871r zacina jevit zajem u 3500ot a tlacit az u 4000ot a vykonem pudu pres 400ps takze naco tam chces rvat gt30 by ti zabiralo az pri 4 tisic ot a do te doby to bylo line jak svine ci si honit ego tim dat co nejvetsi turbo ? na vykon 350ps ti bohate staci gt2860rs a nevim kde beres stale ty hodnoty :roll: jinak me to je fuk dej si tam klidne gt55
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 01.11.2011, 22:21

Koukam na grafy a ta GT2560 vypada zajimave.
Ale asi stale pujdu do GT2860.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 02.11.2011, 00:37

Koudy píše::D nemám slov. To turbo se teprve roztáčí a rozdíl mezi začínajícím a plným tlakem ti snad vysvětlovat nemusím. GT35 se vyrábí s A/R 86 a vejš takže je pro běžný CA a využití k ničemu.

Bez programovatelný jednotky je problém i s GT2876.
Dobre ale preco neskvor naberaju plny tlak gt2876r a GT3071r ked maju A/R 64 na turbine ?????

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Kentoya » 02.11.2011, 01:55

protže se koukni na mapy těch tureb na stránkách garetu, nebo si přečti tohle forum od začátku do konce, kde je to několikrát omleté, pokud to nevidíš, tak já vidím že ti co ti doposud odpovídali, začínají mít depku se stále stejných dokola o ničem přiblblých otázek

zatím jsem to napsal slušně, projdi si tohle forum, pořádně si ho pročti, používej funkci hledat, vše tu je, jen to najít a chtít najít, ne každý má náladu vše dokola opakovat třikrát natož sedumkrát

do prkýnka jalovýho, když sám píšeš že chceš výkon okolo 300hp, tak proč neposlechneš co ti napíšou zkušení že máš použít za turbo, a ne se ptát dokola na to samé proč ne turbo takové, makové, a že by a snad, pročti forum, pročti anglické forum, pokud umíš anglicky, pročti norské forum pokud umíš norsky a pokus už se tady na něco zeptáš, a dostaneš jasnou odpověd tak nešpekuluj, neptej se dokola a použij hledat

HOWGH

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 02.11.2011, 02:07

sorry chlapci mate pravdu maly obiem na velke turba.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od blázen » 02.11.2011, 08:29

S tím náběhem bych to neviděl tak černě, záležína více faktorech, ne jen typu turba. To GT30 je za zajímavý turbo. Kdysi jsem po něm na CA18 koukal.. Pozor na compressor surge...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od kenivruh » 02.11.2011, 08:31

Na cacko vsetko vacsie ako GT30xx je dobre akurat tak na sprinty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů