Tuning motoru CA18DET

Odpovědět
Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 17:24

Dobry den prajem vsetkym. Kupil som si Sx 200 vikendove auticko ktore chcem krasne porobit... no potrebujem pomoc ohladom tunningu co uz s tym motorom maju skusenosti... viem ze tu je vela prispevkov ohladom toho viem ze tu vela ludi pisalo ze chce 600ps :lol: za male peniaze :roll: No ja ocakavam nieco okolo 300-350 hp chcem tam dat stage 3 air flow Z32 oil catch... pojdu nove zvody s external westigate blow, off valve,turbo GT28 sr20 pressure regulator ,apexi atc. NO najviac ma trapi Apexi itc a regulator tlaku paliva neviem ako to zapojit... mozno by som na to prisiel no nie som doma pracujem v zahranici a auto je doma tak to je tak na sucho, no nemam chut sa sniekym hadat a dokazovat si kto vie viac. Mam moznost dat aj turbo zo skyline motor rb25det je to este vedsie no jeden chlapik mi pisal ze tam nepasuje rurka na olej... zatial diki :)
Naposledy upravil(a) JakubkoGB dne 30.10.2011, 21:16, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning motoru CA18DET

Příspěvek od Tosho » 30.10.2011, 20:29

Vidno ze mas nieco nacitane o upravach 200sx. Ale malo a zle :D

K tvojej otazke: Pouzivaj tlacidlo hladat a slovo "tunning" na tomto fore nie je moc oblubene :wink:

Vela zdaru.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Tunning motoru CA18DET

Příspěvek od SilverFox » 30.10.2011, 20:55

Možná se zeptám hloupě, ale co je to tunning?
Obrázek

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 21:14

oki mr dokonaly prepac mi jedno N na vyse...

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Tunning motoru CA18DET

Příspěvek od Grassell » 30.10.2011, 21:23

tak zaprve zapomen na stage 3 potřebuješ něco spolehlivějšího Nistune nebo Apexi PFC.
A RB25 ma turbo uplne nanic a hlavne nepasuje ale ne olejem ale přírubou k výfuku.
Doporučuji ti nejdříve dát motor dopucu a pak pokračovat.

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tunning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 30.10.2011, 21:31

SilverFox píše:Možná se zeptám hloupě, ale co je to tunning?
tuning pochazi z anglictiny a je to ladění ci vyladovani u aut znamena uprava za ucelem sportovniho charakteru
tot si chtel slyset ? :D :D :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 21:39

Motor je uz po pucu preto tolko rozruchu... tak ktomu apexi prichadza aj schema ak hej tak potom nie je o com. len ako to nastavit vsetko...a turbo som rozmyslal s rb25det ale pojde tam asi sr20det to bude ako uliate

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Grassell » 30.10.2011, 21:44

Tak uz te nechapu RB25 je turbo k nicemu a pokut T28 tak se podívej po turbu z S15 je tam GT28.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 30.10.2011, 22:18

Opravdu ma motor zcela v cajku?
Ja mam ted motor nove vyvlozkovan, kliku zbrousenou, ojnice vyuhlovane, ventily zabrousene atd.
Ted se ceka na spojku, ic kit, vyfuk, nastavitelny regulator tlaku paliva ... V reseni je podvozek, LSD.
Po zajeti jeste Nistune, turbo a zbyle potrebne dily.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 22:24

Woyta píše:Opravdu ma motor zcela v cajku?
Ja mam ted motor nove vyvlozkovan, kliku zbrousenou, ojnice vyuhlovane, ventily zabrousene atd.
Ted se ceka na spojku, ic kit, vyfuk, nastavitelny regulator tlaku paliva ... V reseni je podvozek, LSD.
Po zajeti jeste Nistune, turbo a zbyle potrebne dily.
ak mozes hod mi par foto ako zapojit ten regulator tlaku paliva ?

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Grassell » 30.10.2011, 22:41

Ten zapoj místo seriového na vracečku z lišty.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 30.10.2011, 22:41

Zatim se vali nekde na poste. Ale zapojeni je stejne jako u serioveho.

A seriovej mam zapojenej alternativne bez syceni.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od DragonART » 30.10.2011, 22:58

Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 23:04

DragonART píše:Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
to ja to kupujem cisto nove takze je to GT28 ale priruba na sr20det

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 23:09

DragonART píše:Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
A druhy postrech uz ma ktosi chyta za slovicka a nieco vytahuje s kontextu !!!!!!! machr 300-350 koni kde som zadal presny udaj ohladom HP ????? na forach mam jednu skusenost ze mam problem s teoretikmi a pekne dokazu vytahovat slova s kontextu krasa dik kamo za postrech

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů