Problem so sitičom A.A.C. valve !

Odpovědět
Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od pete » 31.10.2011, 07:03

Ahojte chalani mam taky problem s A.A.C. valve (sitič) motor ide normalne za studena akonahle sa zohreje otacky vybehnu ne 2000 ot. na volnobehu ! potom musim odpojit AAC a ot. hnet klesnu na 900 motor ide celkom normalne akonahle AAC znovu zapnem zak zas ot. vyhenu na 2000rpm poprosil by som niaku radu, teplotne cidlo som skusal menit aj RJ motora :-(
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od kenivruh » 31.10.2011, 08:11

Ok len pre upresnenie. AAC to co je na sani nieje sytic ale volnobezny ventil. Sytic mas dole mechanicky. Cislo 13 http://static.nissan4u.com/epc_img/14361041245632.png

Ale spat k problemu. Ak mas po odpojeni AAC volnobeh v poriadku, tak je problem v signale od ECU. Klesne ti volnobeh ked odpojis cidlo teploty (len pre istotu je to tam dvojpinovy)? Este si skontroluj spinac volnobehu na klapke ci sa spravne zapina.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od Jimmbo » 31.10.2011, 18:22

Mam presne ten isty problem...Uz skoro dva roky... Ina riadiaca, ine AAC atd...Stale nic...A po novom mi nejde ani sytic...Rad by som to vyrieisil...Este chcem pomerat cidla podla manualu ale fakt neviem..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od pete » 07.11.2011, 17:08

kenivruh píše:Ok len pre upresnenie. AAC to co je na sani nieje sytic ale volnobezny ventil. Sytic mas dole mechanicky. Cislo 13 http://static.nissan4u.com/epc_img/14361041245632.png

Ale spat k problemu. Ak mas po odpojeni AAC volnobeh v poriadku, tak je problem v signale od ECU. Klesne ti volnobeh ked odpojis cidlo teploty (len pre istotu je to tam dvojpinovy)? Este si skontroluj spinac volnobehu na klapke ci sa spravne zapina.

kenivruh mal si pravdu bol problem bol vo vedeni k spinacu volnobehu odhnita kabelaz dnes som uz mal konecne cas aj na svoje auto opravil som to a auto bezi jak hodinky dakujem ti moc za dobru radu ! a Jimmbo skus to tiez hadam uspejes :D
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od Jimmbo » 08.11.2011, 21:21

No skusim to pozret...a ako si to skusal???? Nejak si to prepila? Ci len okom?
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od pete » 09.11.2011, 00:04

Jimmbo píše:No skusim to pozret...a ako si to skusal???? Nejak si to prepila? Ci len okom?
na nasavacej klapke mas taku ciernu skaulku a do nej ide steker s ciernou gumou a dva kable ja som mal jeden snich odpojeny (odhnity) musis dat tu ciernu gumu zo stekru dole !
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od Jimmbo » 10.11.2011, 21:56

ale to je snimac polohy klapky ked sa nemylim... .Nie A.A.C. .... No skusim to tam pozret..Mozno len to je zle nastavene
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od Fizzbiker » 10.11.2011, 22:32

TPS Trottle Position Sensor tedy snimac polohy klapky.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od kenivruh » 11.11.2011, 14:48

Jimmbo píše:ale to je snimac polohy klapky ked sa nemylim... .Nie A.A.C. .... No skusim to tam pozret..Mozno len to je zle nastavene
No ale on myslel prave ten snimac polohy ;) Lebo tam je spinac volnobehu. Ak je ten zly tak sa ti po zavreti klapky ecu nedozvie ze ma riadit volnobeh.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !

Příspěvek od Jimmbo » 13.11.2011, 12:34

aha takto.... No tak to musim pozriet..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů