Prosím o radu

Odpovědět
Lukáš Vilhelm
user
Příspěvky: 1
Registrován: 19.07.2012, 18:05

Prosím o radu

Příspěvek od Lukáš Vilhelm » 20.07.2012, 14:36

Ahoj potřeboval bych radu mam nissana 200sx začal mi běžet na 3 valce a zjitil jsem že mi do jedné z cívek nejde proud nevíte někdo čim by to mohlo byt nebo jak to zjistit jestli je chyba v jednotce nebo v kabelech

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od blázen » 20.07.2012, 14:37

ECU,PWT,dráty,etc...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 935Baby » 20.07.2012, 22:20

blázen píše:ECU,PWT,dráty,etc...
Rada nad zlato :) Né nic proti, myslíš, že tohle něco řekne nováčkovi s jedním postem? :)

Můj tajný typ jsou špatné komprese ve válcích. Že by staré známe podpálené sací ventily? :blackeye: Vážně, než se srát s elektrikou jako první bych změril komprese. Nebo můžeš jít tou cestou jako já, když jsem byl ještě blbej a mladej a řešil jsem vše ohledně elektroniky (stravil tím x hodin) abych po krátkém měření zjistil, že za vše může špatná komprese.

Vyhledej si tady na foru jak měřit kompresi, pokud neumíš sám, tak si jí nech změrit v nějakém servisu nebo od někoho tady na foru. Změř jí na studenem motoru a i na teplém.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od Trinom » 20.07.2012, 22:29

Nevím jak ty, ale pro mě by bylo proměření elektriky podstatně míň časově náročný, než shánění verglu na měření kompresí a jejich následný měření. Měřák má doma asi každej, ale měřák na komprese málokdo.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 200sxfabi » 20.07.2012, 22:35

No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 935Baby » 20.07.2012, 22:40

200sxfabi píše:No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho :)
A sakra, sypu si popel na hlavu. Příště než něco vybleju, tak si pořádně přečtu zadání, je vidět, že bych asi měl už jít spát. Promiň Blázne.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od doublejay » 20.07.2012, 22:49

Píše, že mu do jedné z cívek nejde proud, tak to asi nebude špatnou kompresí... Všechny cívky mají jeden vývod na primární straně zapojený na +12 V a druhý se přes PT (Power Transistor) uzemňuje. Stáhni si manuál (odkazy jsou tady na fóru) a můžeš začít... Pokud není cívka přerušená, musí mít na jednom konci napětí baterie a při uzemnění druhého konce hodit jiskru. Pokud je tohle ok, tak zjisti, jestli funguje ten PT a spíná cívku na zem. Pokud ne, může být přerušený drát od PT k cívce. Když je tohle ok, hledej signál od řídící jednotky (ECU) na vstupu PT. Pokud tam je a PT nespíná, je po něm. Pokud není, může být problém v drátech (občas), konektorech (často) nebo samotné ECU (zřídka). Spínají všechny 4 vstřiky (=když cívka nedává jiskru a svíčka nepálí, měla by být mokrá od nespáleného benzínu)? Pokud je suchá, nespíná vstřik a může být v háji zeleném CAS (snímač polohy kliky).

Tady je něco jako zapojení:

Obrázek
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů