VLSD Diff

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od sejkora » 10.11.2012, 07:43

SDRT píše:
sejkora píše:
SDRT píše:Pouzi NAFTU az ked potom bude stale hucat,skusil by som REDLINE ,prevodovy olej .
Co to treba vycistit ATFkem, co ty na to?
??co je to ATF ??
kapalina do automatickych prevodovek, ATF+4 treba
Bez auta...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od Trinom » 10.11.2012, 22:36

Dexron se mu bude shánět snadnějc, ten maj na každý benzínce. +4 sežene těžko (a je zbytečně drahej a jen pro cháčka)
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od sejkora » 10.11.2012, 23:16

Trinom píše:Dexron se mu bude shánět snadnějc, ten maj na každý benzínce. +4 sežene těžko (a je zbytečně drahej a jen pro cháčka)
precti si to znova:)
Bez auta...

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od sejkora » 11.11.2012, 12:20

Jaký mám volit diferák do s13ky? Prostě jaký tam narvu? Může být klidně open, špéru dokoupím potom...Ale chci co největší stálý převod....
Bez auta...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od Trinom » 11.11.2012, 22:02

sejkora píše:
Trinom píše:Dexron se mu bude shánět snadnějc, ten maj na každý benzínce. +4 sežene těžko (a je zbytečně drahej a jen pro cháčka)
precti si to znova:)
Narážel jsem jen na nevhodnej příklad. Radit neznalýmu něco, co běžně nesežene není úplně to nejvhodnější.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: VLSD Diff

Příspěvek od OndraS13 » 17.11.2012, 08:42

jakej olej teda použít do diffu do VLSD ?

Těsnění si teda asi budu muset vyrobit ...
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: VLSD Diff

Příspěvek od jetoboy » 14.12.2012, 10:38

80w90 api GL5 podle manuálu S14 1,8L. Těsnění budu řešit v lednu po novém roce :wink:
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů