GT25r restriktor oleje ?

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 21.01.2014, 00:48

Zdravím chci se zeptat zda li je nutné dávat na toto turbo restriktor oleje ? Mam repasovaný motor Ca18det seriovy Wastgate turbo tlači co ma tedy vyleze na 0.7 a klesne na 0.5 baru při plném plynu .... jednotka je série a olejoví privod z motoru je taky serie tedy na tb2525 ... , ale při vytočení motoru na volnobeh a naslednem klesnutí otacek na 1 tis .. si vystřeli z výfuku a cejtim ze směs je dobra i mozna trosku bohatší, podle širokopásme lambdy je vše v normálu , ale vidím že dym z výfuku je trochu do modra a zacejtim olej .... zajima me zda li turbo není vystaveno vjetšímu natlaku oleje a nepropouští do vyfuku ? co vim tak turbo ma byt plug and play :) jinak turbo nehulí ani na volnobeh ani při full boostu .... a je úplně nové ....
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od kenivruh » 21.01.2014, 08:16

co to je za turbo? z coho to je? je to nove turbo gulickove?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 21.01.2014, 19:23

Jedná se o GT2554R je to primo toto Turbo s kuličkovím ložiskem na http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rbocharger pisi ze se jedna o nahradu za starsi model teto rady ...:/ a zjistil jsem ze mi prosakuje olej i primo do IC :/ ... kod je 471171-50003S
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od MYSAK » 21.01.2014, 20:08

kulickovy turbo na CA by melo mit restriktor, serie na kluznejch dostavala vic oleje nez potrebujou kulicky

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od Woyta » 21.01.2014, 20:09

Co me tady na foru radili tak nechat vetsi restriktor na bloku co mela T25. S13 ma pomerne ridke saci sito a mensi restriktor by se mohl ucpat. tedy lepe at si trochu papne olej nez ho zadrit kvuli nedostatku oleje.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 21.01.2014, 20:40

To máš sice pravdu že má hrubší síto ale hned je tam olejoví filtr ..... btw mě by zajímalo jaké vrtaní restriktoru použít ....
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od MYSAK » 21.01.2014, 20:49

Ja mam pocit ze turbo jako jediny prave pres filtr nejde

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 21.01.2014, 22:22

Hele mam tu asi tri bloky muzu to potom zjistit ale prave ted me trapi vic to ze mi turbo propousti olej do sani a do vyfuku :( a pritom je uplne nove a ujel jsem na nem asi tak 100 km :/ vim ze tu na foru jsou lide co maji tuto kombinaci a zajimalo by me zda maji restriktor a hlavne jake vrtani restriktoru pocitam s tim ze tam musi byt ale netusim jaky prumer aby to nebylo moc malo nebo naopak ...co jsem se nekde docet tak prej ma toto turbo uz restriktor v sobe ale o prumeru 2 mm a ma se dat mensi neco okolo 1.2 mozna, ale radsi bych se ujistil od nekoho kdo tuto sestavu uz ma ..... ....
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od geegaladriel » 22.01.2014, 02:08

menil si pri generalke gufera ventilov? meral si po generalke kompresie? mas dobre vyrieseny system odvetrania karterovych plynov? turbo dymilo hned po nahodeni, alebo sa to postupne zhorsuje?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od kenivruh » 22.01.2014, 08:25

restrikor na bloku ma 1.2mm ked sa nemylim. tuto mas stranku garrrett kde pisu o restriktore aj pre gulickove loziska s priemerom 1mm:

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ater_lines

Takze si tam kludne daj restriktor s takym priemerom alebo aj trochu mensim priemerom (0.9mm). Uvidis ci to pomoze. Turbo urcite neznicis.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 22.01.2014, 22:15

Ahoj uz jsem to zjistil ... pro dalsi ztracence jako ja, tak toto turbo ma mit max olejovi tlak do 40-45 psi pri max.otackach a restriktor 0.1 - 0.08 mm , ne palcu :) jinak diky :)
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od Awatar » 23.01.2014, 09:21

Woyta píše:Co me tady na foru radili tak nechat vetsi restriktor na bloku co mela T25. S13 ma pomerne ridke saci sito a mensi restriktor by se mohl ucpat. tedy lepe at si trochu papne olej nez ho zadrit kvuli nedostatku oleje.
Tohle je dobrá blbost, to je asi nejlepší cesta na to si to turbo oddělat. Musí se tam dát správnej restriktor. Poloviční cesta zkrátka nefunguje.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od kenivruh » 23.01.2014, 09:55

PsychoBilly píše:Ahoj uz jsem to zjistil ... pro dalsi ztracence jako ja, tak toto turbo ma mit max olejovi tlak do 40-45 psi pri max.otackach a restriktor 0.1 - 0.08 mm , ne palcu :) jinak diky :)
0.1-0.08mm sa mi velmi nezda, podla mna tam je zle desatinna ciarka
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
PsychoBilly
user
Příspěvky: 77
Registrován: 12.08.2009, 22:58
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od PsychoBilly » 23.01.2014, 11:47

A mas pravdu sem se prepsal .. :-) je to 0.04 palce to je 1 mm. Tak se da dat 1-0.8 mm
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: GT25r restriktor oleje ?

Příspěvek od Woyta » 26.01.2014, 23:46

Jen pro jistotu.
Serivy restriktor je v tom L na bloku do ktereho se zapojuje trubicka od turba?
A na strane v bloku je dirka 1,2mm? Zavit M10x1?
Jestli to je tak jak si myslim tak jsem zvedavej jak se mito podari povolit a neurvat.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů