zapalovani ?!

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 06.03.2016, 17:04

lidi, mam takovej problem, kterej tezce nechapu, u 200sx s13 CA18det stg2 nastartuju motor bezi jak samet, jde vyturovat k omezovaci bez jakyhokoliv problem (po zahrati aby si nekdo nemyslel, ze to huntuju za studena) ale jakmile se chci rozjet a zacnu pridavat tak auto zacne jet na 3 valce, na dvojku to samy, a az kdyz zaradim za tri, a pridavam lehounce tak auto jede jakoze normalne, ale jakmile clovek da podlahu tak zase se to zacne hadat... fakt to nechapu, a jak rikam, vyradim na neutral a auto bezi v poho, a bezi ve vsech tockach, jen za jizdy jako takovy to proste nechce

mam stg2
GT28
velkej cooler
tlak paliva zvysenej na 2,4 bar z puvodnich 2 baru (radsi abych se nemusel bat ze to bude chudy)
svicky bcpr7es proste ty klasiky
bov greddy
tankuju jen 100oktan

a pripominka, zacalo to delat ze dne na den... z niceho nic...

tvrdas0
user
Příspěvky: 214
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od tvrdas0 » 06.03.2016, 17:32

mal som to iste, tiez som pridaval tlak paliva robil somariny, a nakoniec to boli cievky alebo ich kabelaz, menil som to naraz tak neviemp presne
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 06.03.2016, 18:20

tak to je skvely... je fakt ze to zacne az kdyz se auto trosku zahreje... coz by i odpovidalo... na ty civky chjo... no nahradni nemam ani v okoli abych to vyzkousel

tvrdas0
user
Příspěvky: 214
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od tvrdas0 » 06.03.2016, 18:25

vyrob si kabelaz a upgraduj na VAG alebo si kup nejake lepsie len to je cenovo drahsie ako VAG
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 06.03.2016, 22:10

eheh... jsem v recky vesnici, nejsem uplne autar... nechapu pojem VAG apd.. :D jsem takovej samouk takze prosim vysvetlivku :)

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 06.03.2016, 22:15

popripadne zitra budu zkouset i jestli to nekde nebere falesnej vzduch nebo tak neco... a chci zkusit dat nove svicky... ale nevim jestli bcpr7es a nebo bcpr7es-11 ??

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4614
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od kenivruh » 07.03.2016, 10:07

to ze ide motor dobre na volnobeh a inac v zatazi je logicke. v zatazi sa pouzivaju uplne ine udaje z map riadiacej jednotky plus je ine mnozstvo vzduchu vo valcoch na zapalenie, atd.
kenivruh, 200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
primca p11 gt zatial stok
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4740
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od raddy » 07.03.2016, 11:36

zvyseny tlak paliva je hlupost. nastav odtrh sviecok na 0.8mm a porovnaj to.

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 615
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Fil » 07.03.2016, 13:35

raddy píše:zvyseny tlak paliva je hlupost. nastav odtrh sviecok na 0.8mm a porovnaj to.
Jenže on tam má nejspíš tu z32 váhu, takže celé špatně...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

tvrdas0
user
Příspěvky: 214
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od tvrdas0 » 07.03.2016, 14:13

tak nech to da doporiadku ako ma byt stage2 http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... ts_id=5030
ale nevidim iny dovod preco by to zrazu po zohriati neslo ak to islo, to su isto cievky/zapalovanie, zvysenie tlaku je hovadina a zbytocnost pokial k tomu nemas upravenu celu mapu
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4740
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od raddy » 07.03.2016, 15:17

Fil píše:
raddy píše:zvyseny tlak paliva je hlupost. nastav odtrh sviecok na 0.8mm a porovnaj to.
Jenže on tam má nejspíš tu z32 váhu, takže celé špatně...
aha, zabudol som, stage2 cip a Z32 AFM....to potom naozaj nema vyznam riesit...

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 07.03.2016, 23:48

origo vaha, origo vstriky, tlak paliva jsem vratil zpatky na 29psi (2bar), a pripominam ze to zaclo delat z niceho nic... i po vymene svicek (odtrh 0,8) porad to same... trosku se to zlepsilo, ale proste auto maka jen v podtlaku, jakmile jde do 0 a vejs tak nechce...

ohledne pokusu s Z32 maf se nechci bavit, byla to picovina

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 07.03.2016, 23:56

dalsi vec... u 300zx z32 tt se mi stala podobna vec... ze mi to nejelo na vsechny v tahu atd... a bylo to power tranzistorem (nebo tak nejak se ta krabicka jmenovala) v s13 je neco takoveho ? neni mozne ze by to bylo tim ?

tvrdas0
user
Příspěvky: 214
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od tvrdas0 » 08.03.2016, 02:22

ano je tam tiez, mozes vyskusat aj to, ale skor ho uplne vyhod a daj tam tie VAG cievky, zbavis sa tranzistoru a budes mat o dost lepsiu iskru. ako zvysujes tlak paliva? ak tam mas dorabany regulator tak pri stage-och je lepsie ostat na seriovom regulatore forum/viewtopic.php?f=146&t=23095
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Krutonek
user
Příspěvky: 427
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovani ?!

Příspěvek od Krutonek » 08.03.2016, 08:29

rad to nekdy zkusim ty VAG civky... ale ty behem treba dneska nesezenu vcetne elektriky, takze pujdu po tom power tranzistoru...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti