S14 vs. S13

Zamčeno
Uživatelský avatar
lobiik
user
Příspěvky: 147
Registrován: 28.07.2007, 17:02
Bydliště: Yorksha, United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lobiik » 23.12.2007, 03:29

Hehe, nas jelo v s14a 5 lidi :D Musel sem se pravda smrsknout trosku, protoze pri mem beznem posezu mam mezi operadlem a zadni sedackou cca 6cm mista, no ale zase, jak byla hezky zatizena zadni naprava, tak to melo hezkej odpich, zadne poskakovani :)
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>

Uživatelský avatar
Garfielld
user
Příspěvky: 8
Registrován: 17.12.2007, 21:08
Bydliště: zbiroh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Garfielld » 23.12.2007, 11:30

mno ale kolik S13tek dělalo GO? já se nechci nějak navážet nebo něco, jen zjištuju jak na tom ty dvě auta sou. Jinak co ty 240SX? Nemůžu najít jejich parametry? nejlíp kdyby někdo věděl i třeba hmotnosti těch aut. díky :)
Obrázek My TOYOTA is fantastic :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.12.2007, 11:56

všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky.. 240sx:KA24E 12V R4 143k 0-100 tak 9s ,držák, jen liješ a jezdíš

KA24DE: 16V R4 160k to samé,zrychleni o něco lepší,hodnotu netuším
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 23.12.2007, 11:58

Myslim ze doublejay to vystih.. hlavni problem je v udrzbe a to plati jak pro CAcko tak i pro SRko.. ja sem ted taky ve stavu nepojizdnym presne kuli tomu co psal. pridrena klika ale uz se blizim ke skladani.

BTW 2doublejay - jakej lejes olej?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.12.2007, 12:11

já lil 10W40 valvoline.. měnil po 4000km
tady ještě nikdo nepoložil velmi důležitou otázku,než CA18 odsoudil a to:

kolikrát se ten motor rozsypal po POŘÁNÉ go?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Garfielld
user
Příspěvky: 8
Registrován: 17.12.2007, 21:08
Bydliště: zbiroh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Garfielld » 23.12.2007, 12:18

blázen píše:všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky..
ty vole se mi snad jen zdá, ale bude ten motor obhajovat, že se nevysype :lol: nechci si mazat med kolem huby když pak budu najednou shánět díly na přidřenej motor :) ale tohle je stejně zatim jen "hudba budoucnosti" dřív jak někdy v létě bych to auto nekupoval
Obrázek My TOYOTA is fantastic :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.12.2007, 12:20

Garfielld píše:
blázen píše:všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky..
ty vole se mi snad jen zdá, ale bude ten motor obhajovat, že se nevysype :lol: nechci si mazat med kolem huby když pak budu najednou shánět díly na přidřenej motor :) ale tohle je stejně zatim jen "hudba budoucnosti" dřív jak někdy v létě bych to auto nekupoval
obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě.. to že si jí musí projít je stářím,má už najeto a chováním předchozích uživatelů...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 23.12.2007, 12:36

Ale panove ja si myslim že to chce i SRko teda mel sem co dočineni s dvouma a kdyby se tady natym mym neudelala GO tak by se taky vysipal.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Garfielld
user
Příspěvky: 8
Registrován: 17.12.2007, 21:08
Bydliště: zbiroh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Garfielld » 23.12.2007, 19:04

blázen píše:obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě..
mno ale to je docela dost podstatnej detajl :) po GO umí bejt v poho snad každej motor, btw na kolik vůbec taková GO příde?
Obrázek My TOYOTA is fantastic :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.12.2007, 19:10

Garfielld píše:
blázen píše:obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě..
mno ale to je docela dost podstatnej detajl :) po GO umí bejt v poho snad každej motor, btw na kolik vůbec taková GO příde?
ano.. tu GO časem potřebuje jak CA18DET tak SR20DET..
záleží jaká GO.. jestli i třeba s kovanýma ojnicema a pístama.. protože seriové nejsou o moc levnější.. většinou už se to přijednom staví na vyšší výkon a řekněme.. takže cena je individuální.. mě stála asi 80tis bez kovaných ojnic.. určitě jen GO se dá udělat levněji, ale to je spíš otázka pro kentoyu , on jich už udělal dost,,.tak ceny zná líp
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 23.12.2007, 22:14

MYSAK píše:Myslim ze doublejay to vystih.. hlavni problem je v udrzbe a to plati jak pro CAcko tak i pro SRko.. ja sem ted taky ve stavu nepojizdnym presne kuli tomu co psal. pridrena klika ale uz se blizim ke skladani.

BTW 2doublejay - jakej lejes olej?
Na bezne jezdeni jsem mel 6 let Valvoline 10W-40, ted mam poprve Liqui-Moly s molybden-sulfidem.

Aby me nekdo blbe nepochopil - ja se CA nezastavam, jen odmitam kecy typu "CAcka se serou..." a podobne nesmysly. Ano, CAcek je tady nekolik set a vetsinou se k nim pred nami dostala banda kretenu, ktera se k nim chovala jako k motoru v S120. Podle toho to pak vypada... Kdyby tady bylo stejne mnozstvi SR a mely za sebou takovy provoz, jako CA, budou na tom prinejlepsim stejne... Kdyz se k tem motorum bude majitel chovat slusne, vcas menit olej, nedavat sodu za studena, nevypinat hned po klade, ale dusledne ochlazovat, tak se ten motor odmeni vykonem i zivotnosti. A je jedno, jestli to bude CA nebo SR. Dement dokaze znicit i jednodussi a mene haklivy motor, blbci jsou uzasne vynalezavi...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 24.12.2007, 10:21

Tak podle mě toho nešetrnýho zacházení snese SRko trochu víc než CAčko a elektronika není tak poruchová. Vždycky když řeším nějakej problém u CAčka (což je vlastně pořád), tak to tady na fóru vždycky najdu, páč to už několikrát někdo řešil, ale zajímavý je, že jen u CAčka, nikdy mi nevyběhne řešení na SRko. Je jich tady míň, to je pravda, ale zas tak málo jich nebude a že by to bylo jenom stářím, tomu nevěřim, spousta S14tek tady je vyrobená kolem roku 95, což už je taky 12 let.
Prostě podle mě je sériofka CAčko problémovější než sériofka SRko.
UDC Team

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.12.2007, 11:46

hehe, debatka jak sa patri....napism mi co je v elektronike na ca poruchove? ja osobne som este nemal ziadny problem s elektronikou...
a preco ti tu nevybehne nic pre sr? no to je jednoduche, pretoze tu s tymto motorom prakticky este nikdo nic nerobil...a motor ktory je rozobraty na stole sa nekazi, takze asi tak...

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK » 24.12.2007, 11:53

Ja problem mel.. blbe zacvaklej konektor :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 24.12.2007, 12:04

raddy píše:hehe, debatka jak sa patri....napism mi co je v elektronike na ca poruchove? ja osobne som este nemal ziadny problem s elektronikou...
a preco ti tu nevybehne nic pre sr? no to je jednoduche, pretoze tu s tymto motorom prakticky este nikdo nic nerobil...a motor ktory je rozobraty na stole sa nekazi, takze asi tak...
napsal si to tak pěkně, že mi to vrazilo úsměv do tváře.. ale máš pravdu, je to tak.. :D
elektronika..no když se pokazí nějaký CAS, PWT,cívka. to jsou věci co koupíš během 20minut na foru za pětikilo..osobně se mi pokazil na všech SX co jsem měl jen jeden TPS - a ten sem vylovil z krabice neb sem měl asi 3 a za 5 minut byl namontován nastaven a funguje dodnes
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů