S14 vs. S13

Zamčeno
Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 24.12.2007, 12:59

Ale fórum je plný otázek typu: nedrží otáčky, cuká, nejde do otáček, dusí se, za studena to dělá to a to, apod. jak to, že se to nikdy netýká S14tky? (aspoň já na to nikdy nenarazil) Zas tak málo jich tady není a s výrobou kolem roku 95 by taky měly nárok...
UDC Team

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.12.2007, 13:51

ja sem stou s14 nehorazne spokojenej ale zase udelal sem siji
to same bylokdys sem mne skodu 120 ta mne taky nikdy nikde nenechala aani voda mi nikdy nevyvrela a nikdy nic zalezi kdo se oto jak stara a jak ktomu pristupuje hlavne by mnel otom svim aute kazdy viedet aspon ty zakladny vieci a semtam skontrolovat kapliny a nejaky drobnosti amuze se jezdit dokut bude stava nebo denzen nagumach


tuk tuk (nadrevo ) ja sem spokojnej

a zase poznam parludi s s13 a taky by to nemnenily

musis se rozhodnout sam zalezi vprvom rade naco to chces a jak tomu rozumis anebo chces rozumnet a porovat srko cacko tu nema vyznam vseje jen nakazdem
jeden kamos dela gts32 a cpe tam ca18det a chtel by tak 700ps a on to dokaze vse je na penezich aodhodlani
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.12.2007, 15:22

Paja UDC píše:Ale fórum je plný otázek typu: nedrží otáčky, cuká, nejde do otáček, dusí se, za studena to dělá to a to, apod. jak to, že se to nikdy netýká S14tky? (aspoň já na to nikdy nenarazil) Zas tak málo jich tady není a s výrobou kolem roku 95 by taky měly nárok...
nech sa paci, 1382 stranok o tom co sa na s14 kazi, prijemne citanie

http://www.sxoc.com/vbb/forumdisplay.ph ... &page=1382

ako som uz raz napisal, motor co je na stole sa nekazi, porovnaj pocet jazdiac sr a ca na tomto fore a nasledne porovnej pocet upravenych s13 a s14 a pochopis preco sa riesia s13 viac ako s14...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.12.2007, 15:38

a vo vo vo vo vo vo vo tom to to to je

Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX » 24.12.2007, 15:46

pozor na to,motor CA18DET je REBEL!!! :-D
Obrázek

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 24.12.2007, 22:37

...no když sem si já koupil první S14ku po nějakým praseti z prahy co jezdil bez oleje, tak byla GO neodvratná....cela GO kromě výbrusů válců mě stála (včetně GO turba a olejový pumpy) cca 23000Kč, šály, kroužky, těsnění apod. nebyly značky NISSAN....motor má zatím najeto přibližně pouhých 15000km a zatím bez jedinýho problému.........

...a moje druhá S14ka má najeto necelých 120000km bez jediné GO,... zrovna moc ji nešetřím a předchozí majitel se k ní choval asi slušně než ji vymlátil a motor chodí absolutně bez problémů, akorát nedávno mi odešla lambda, ale to už měla tak trochu nárok, myslím si.......ale v čem má SRko výhodu před CAčkem je to, že má rozvod řetězem a to mi nikdy nikdo nevymluvý.....můj názor je ten, že pro mě je S14 daleko lepší, taky jen měním olej a liju benzín, takže nemám jedinej důvod na S14 nadávat nebo měnit za S13....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 24.12.2007, 23:00

tyhle temata S13 vs S14 by mel admin zakazat :lol: to nikdy nemuze skoncit dobre
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 25.12.2007, 00:06

Ja myslim, ze to neni o tom, co je "lepsi". Kdyz je majitel spokojeny s tim, co ma, kdyz to plni sluzbu, kterou od toho ocekava, kdyz si to udela tak, aby to fungovalo, tak jsou tyhle debaty zbytecne. Na tomto foru je statisticky nejvic CA, proto se resi vic. A k tomu - je tu spousta lidi, nazoru, diskutujicich, kolik z nich ale jezdi? Neda se srovnavat nesrovnatelne, to by tady musel byt nekdo, kdo udela stejnou GO na CA i SR a s obema motory bude jezdit stejnym stylem stejne kilometry. Vsechno ostatni jsou jen dohady. Kolik uz tady bylo prispevku o jakesi "castecne" GO, kdy se menily jen krouzky, jen saly na klice, jen se delala hlava... Jak dlouho to vydrzelo, hlavne po zvednuti vykonu? Kdyz se neco udela polovicate, tak se to taky vymsti. A tak vznikaji famy o nespolehlivosti, vetsi poruchovosti a podobne. Nechci nikoho soudit, ale myslim, ze tady opravdu neni moc lidi, kteri maji k teto problematice zasvecene co rict. Vsechno "jedna pani povidala" nebo vlastni spatna zkusenost po koupi vraku. Kolik lidi tady opravdu udelalo poctivou generalku a kolik lidi ma na dvoukile skutecne neco odjeto? Vzit auto pred smrti, pockat, az se neco vysype, vymenit jeden dil za novy nebo v horsim za jety, opet casto pred smrti (tim nemyslim plechy nebo dily interieru), dat tomu kladu, az zase neco nevydrzi a pak znovu a znovu, to se pak delaji opravdu spatne soudy...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 25.12.2007, 00:20

Láďa z UDC : 120 000 km ? slabota :-D moje SR ma 176 000 a bez jedineho problemu,i turbo je origo a je jak nový :) (to musim zaklepat) jede jak slak :)
jedine co vim ze byvaly majitel mel to auto spis na pulirovani,nedavno sem s nim kecal o tom :) a predeslej majitel byl starsi pan takze nejaky vytaceni do omezovace urco ne,pravidelny vymeni oleje ,dokonce jezdilo na servisni prohlidky :shock: :D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 25.12.2007, 09:48

Killman: to já ale vím že tvoje s14 má najeto tolik bez GO a taky smekám klobouk :P doufám že moje vydrží minimálně stejně....
...jen sem tím chtěl naznačit, že když se k tomu člověk chová slušně a dává tomu patřičnou údržbu, tak to poměrně dost vydrží.....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.12.2007, 10:15

no myslim ze sa napisalo asi naozaj vsetko mozne k danej teme, ktore je sama o sebe pomerne kontroverzna, autor prispevku sa dozvedel co potreboval, navrhujem to dalej nerozoberat, asi by to nemalo ucel, jedine zeby niekdo mal nieco naozaj zaujimave a smerodatne pre dane auto....Aby sa nam to tu nezvrhlo.
Stastne a vesele :-D

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 25.12.2007, 12:15

Láďa z UDC píše:...jen sem tím chtěl naznačit, že když se k tomu člověk chová slušně a dává tomu patřičnou údržbu, tak to poměrně dost vydrží.....
Jo, pod to se podepisu, to by si mel kazdy novacek vzit k srdci nejvic 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 26.12.2007, 00:23

raddy píše:... porovnaj pocet jazdiac sr a ca na tomto fore a nasledne porovnej pocet upravenych s13 a s14 a pochopis preco sa riesia s13 viac ako s14...
at to porovnavam jakkoli jezdicich 14-ek mi vychazi stale vic... :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 26.12.2007, 10:54

Gerox píše:
raddy píše:... porovnaj pocet jazdiac sr a ca na tomto fore a nasledne porovnej pocet upravenych s13 a s14 a pochopis preco sa riesia s13 viac ako s14...
at to porovnavam jakkoli jezdicich 14-ek mi vychazi stale vic... :wink:
to je nesmysl
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 26.12.2007, 11:51

Já myslím že Gerox má pravdu ... v procentech by to tak mohlo být . Vždyť komu tu nejezdí S14 .. ? Design to koupil mrtvý ten se nepočítá .. Gerox staví super SX car no a co já vím tak ostatní jezděj bez problémů ne ? :twisted:

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů