SR20DET ma nekdo ostre vačky?

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 25.12.2007, 13:48

co vule? delali jste vubec ty vymezovaci podlozky na ventilech?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 25.12.2007, 13:49

Jsou tam seriovky to už me taky napadlo mohlo by to byt ono že?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 25.12.2007, 13:58

jak seriovky? rika ti neco vymezovani vuly na ventilech? ty podlozky se meni pokazdy kdyz se dela hlava...a to presne podle predepsane vule...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.12.2007, 14:25

stáhnul sem ted manuál 10minut do něj koukal a gerox má pravdu,to by mohl být tvůj problém
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 25.12.2007, 16:04

kluci asi takhle, problém bude kousek vedle
ty podložky jsou celkem jasné protože kdeyž se dělá hlava orovnávají se dříky ventilů (což bylo provedeno) a nemělo by dojít k tomu aby nebyla vůle mezi úplně otevřeným hydroštelema pozicí vačky kdy je na průměru.
samozřejmě, že hydro má vůli i n druhou stranu takže pokud se z ventilů odstraní pouze nějaká desetinka tak to nemá vliv na funkci zootechnika, takže tady problém nehledejme, i když je to podstatné při seriových i vyšších vačkách, ale problém bude někde jinde. Do manuálu jsem se nedíval, ale hydroštel z motoru SR bude mít výsuvnou, tudíž pracovní délku nějakých pár mm, a seriové vačky mají zdvih tuším 8,5 (do manuálu jsem se nedíval, je možné že 9,5) a design si koupil vačky se zdvihem 11,5 a můj názor je že na volnoběh kdy chodí hydroštel řádově v půl milimetru a je malý tlak oleje tak klepe jak se zavře na dorazech, prostě ustříkne a klepe a jakmile se dostane motor nad 2000 toček tak bud tlak oleje nedovolí vystříknout na doraz a nebo vystříkne na doraz a chová se jako solid, ale schválně jsem to nepsal dřív, čekal jsem kdo se zapojí a co napíše, abych vaše myšlenky nevedl mým směrem a protože kromě podložek (což je důležité) nikoho nic dalšího nenapadlo tak jsem svou teorii nezveřejnil

jinak třeba designova chyba byla, že neuvedl zdvih vaček, pak se těžko radí

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.12.2007, 16:12

minulý týden sem mu psal at porovná hodnoty vaček..bohužel.že tak neučinil sem pochopil jako to,že zdvih mají identický, takže se šlo dál, nyní vylezlo napovrch to ,že je design línej lempl 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 25.12.2007, 17:04

Nemel jsem nato ješte čas momentalne sem mel trochu jiny starosti.Ale asi to bude jak piše kentoya tlakem oleje kterej ješte nemam zmerenej a nebyl nato ješte čas ale vše se bude řešit samozdrejme.Takže když si to schrnem mužou to byt ty podložky nebo ne?Muže to byt pumpa olejova podle kentoju a tomu taky veřim.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 25.12.2007, 17:09

když ke mě dovezeš tvou komplet druhou hlavu, seženeš origo vačky, vahadla mám půjčené od UDC tak to proměřím a zjistím funkci všeho v hlavě včetně hýhajících délek a budu chytřejší

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 25.12.2007, 17:21

Design píše:Nemel jsem nato ješte čas momentalne sem mel trochu jiny starosti.Ale asi to bude jak piše kentoya tlakem oleje kterej ješte nemam zmerenej a nebyl nato ješte čas ale vše se bude řešit samozdrejme.Takže když si to schrnem mužou to byt ty podložky nebo ne?Muže to byt pumpa olejova podle kentoju a tomu taky veřim.
tys tam cpal starou pumpu?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 25.12.2007, 17:22

tomei nepise nic o tom ze by zvetseny zdvih mel delat nakej problem...nicmene upozornuje na spravne vemezeni vuly....sam tomei prodava asi 25 ruznejch tloustek "podlozek" (shim a rocker guide)...aby se to dalo sravne nastavit...(seriove podlozky maji asi jen 6 ruznejch tloustek)...

...podle me je to treba spravne vymezit...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 25.12.2007, 17:51

Ja už se nato prave dival na strankach tomei no a kdy by se melo vimezovat když je ventil zdvyženej nebo v normalu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 25.12.2007, 20:00

Pánove ted sem s otcem otom debatovali.Mame vlastne orovnanou hlavu myslim o 0,10 dejme tomu ale nejsem si na 100% jisty ale dali sme seriovy tesneni pod hlavu jako Original. Co kdyby se ty podložky(shim)snižili taky o tech 0,10 resilo by to neco?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 25.12.2007, 23:58

rekl bych ze to s tim nema nic spolecnyho...podle me vule na ventylech "vznikaj" zabrousenim sedel ventilu...srovnani hlavy na to nema vliv...

...nic ve zlym ale jste docela odvazni takhle "laborovat" s sr-kem... :wink:

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 26.12.2007, 00:14

Nevim ale rek bych že je problem na svete jaka tam ma byt vule nebo nema?PRotože hlava je cela komplet po GO a my sme dalo seriovy tesneni to by melo vysvetlovat ten proble oco se hlava snižila oto bych sundal podložky a melo by byt po problemu ne?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 26.12.2007, 00:33

snizeni hlavy nema absolutne zadnou spojitost s vulema ventilu :-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů