Tlak Turba

Odpovědět
Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Tlak Turba

Příspěvek od 200sxdriver » 18.05.2008, 06:20

Ahoj všichni, mám takovej problém podle budíku a ne jednoho mi tlačí turbo 0,5 Bar mám S14 a myslím si že max tlak by měl být větší ne?Turbo je po go nemá vůle. zkoušel jsem podložky pod wastegate a ani tim sem tlak nezvednul please radu.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.05.2008, 06:26

nedelal jsi neco s podtlakama? ja je mel spatne zapojeny a taky sem nesel pres 0,45 Bar
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 18.05.2008, 08:12

akorát jsem vyhodil origo blow off a na tu podtlakovku jsem dal závodní blow off a vyhodil jsem wastegate control solenoid valve no a zkoušel jsem jestly neni turbo v pr... tak jsem odpojil wastegate a pomalu jsem při jízdě přidával a tlačilo slušně samozřejmě jsem zkoušel v rámci možností

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 18.05.2008, 08:25

Neni to moc k teme ale ked mas uz skusenost kde je uviestneni origo blow off. Bo ja som kupil Sard blow off a on to neni taky standartny blow off a kedze navod je v ryzovom pisme tak teraz moc neviem kam to supnut. A mam take tusenie ci sa prave nedava niekde namiesto serioveho
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 18.05.2008, 08:37

dává se mezi sání a intrcooler pokud máš S14 tak na trubce za ic máš takovou plechovou kostku tu jsem navrtal navařil nerezovou trubičku vše smontoval a dal na ní kus hadice 22mm a pak blowoff samozřejmě musíš vyhodit origo a zaslepit hadice po origu a pokud se pletu tak mě nikdo opravte...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 18.05.2008, 08:39

Dava se před škrtici klapku
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 18.05.2008, 08:56

200sxdriver píše:dává se mezi sání a intrcooler pokud máš S14 tak na trubce za ic máš takovou plechovou kostku tu jsem navrtal navařil nerezovou trubičku vše smontoval a dal na ní kus hadice 22mm a pak blowoff samozřejmě musíš vyhodit origo a zaslepit hadice po origu a pokud se pletu tak mě nikdo opravte...
No len prave to je ten problem ze ten Sard je rieseny uplne inak. A ziadne vrtanie neni potrebne myslim bo to je kit speci na S14 a ne nejake uni. Mam takeho tucha ze to sa prave bude montovat asi na tu trubku z origo ventilu ktory treba zaslepit. Tak dik ak to tak nebude tak budem musiet pisat japoncom.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 18.05.2008, 10:37

já sem myslel před klapku a za ic

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 18.05.2008, 15:25

200sxdriver píše:vyhodil jsem wastegate control solenoid valve
Vrať ho tam zpátky, nebo musíš dát nějakej jinej boost kontroler (stačí manuální)
forum/viewtopic.php?t=12918
UDC Team

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 18.05.2008, 15:50

takže je to tim wastegate c.s.ventylem? a jedna hadička vede od toho T jak je napojenej wastegate a druhá vede kam do podtlaku za AFM?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.05.2008, 08:10

Paja UDC píše:
200sxdriver píše:vyhodil jsem wastegate control solenoid valve
Vrať ho tam zpátky, nebo musíš dát nějakej jinej boost kontroler (stačí manuální)
forum/viewtopic.php?t=12918
Presne. Ak vyhodis ten solenoid tak ides na tlak na aky je nastaveny aktuator WG a ten je u T28 na velmi nizky tlak :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.05.2008, 08:16

200sxdriver píše:takže je to tim wastegate c.s.ventylem? a jedna hadička vede od toho T jak je napojenej wastegate a druhá vede kam do podtlaku za AFM?
Manual strana EC-10.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů