rada pred kupou

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pred kupou

Příspěvek od pablo » 20.08.2008, 21:42

jak vies ze to bolo zo spodu ako si to pocul? nemohlo to byt nieco ine?

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 21.08.2008, 08:45

tomnr píše:zdravim, som tu novy, tiez som mal na to auto zalusk a bol som ho pozriet...

pisany r.v. je 98, ak sa nemylim, zenki sa robili do 96, potom facelift na kouki, kastla je nadherna, trosku streknuta, menene bocne okna na lavej strane, asi po buracke

skusil som dat dole nalievace veko oleja a motor dycha, zrely na GO (aspon podla mna)

btw ako si pisal, ze motor je tichy... ja som pocul pazvuky aj zospodu (kluka?)

a este... auto dovezene z talianska (vraj)

dufam, ze som nezastrasil, nechcem odradit, len som poskytol info pre diskusiu a rady starsich
jj rok ma sice pisany 98 ale to neni urcite :)
ja som sa na nom vozil asi 20minut a ani pred ani po som zospodu motora nepocul ziadne pazvuky, ani na volnobehu ani s plynom, iba hore nieco tukotalo pri pridani plynu :?

ja som tiez pozeral to nalievacie veko ale vtedy "nedychal" :?: , rozpraval som sa aj s majitelom (otec sa s nim trochu pozna) a vraj to kupil v taliansku, chlapik co ho mal ho doniesol ako protihodnotu za noveho opla ci take nieco hovoril

striekane boli nejake veci ale to je na talianoch uplne bezna vec :evil: , bocne skla som nepozeral ci boli menene
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 21.08.2008, 12:30

takze prave som bol pozret este raz nissana... motor uz je bohuzial v <>, ten tukot z hora su vacky ktore maju vybehane sedla (vraj s14 nema na vackach loziska), a motor nedycha, ale ten rovno fuci :roll: :evil: , takze zato to auto nejde tak ako by sa na 200koni patrilo...

takze "secteno-podtrzeno" za tie peniaze co zanho chcu to nekupi nik v tomto stave a oprava bude nakladna
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od kenivruh » 21.08.2008, 12:59

Nech spusti ku 100k potom uz je cena zaujiamava (ak je karoseria dobra). Presvedc ho ze to nikto za tu cenu nekupi, kedze take auto kupuju len odbornici :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Design » 21.08.2008, 15:18

Dej mu tam tu kalkulaci dilu a rekni mu že kdyby to bral v nissanu tak to bude razantne drazsi a trreba ti slevi.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 21.08.2008, 16:59

karoseria vyzera velmi slusne, aj interier neni zly, a paci sa mi na nej ze je uplne seriova a nebola postihnuta ludovou tvorivostou :D

skusim mu este ukazat ceny tych dielov a uvidime ci sa dohodneme... ak nie tak budem pozerat nejaku inu :compress:
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od blázen » 22.08.2008, 16:28

jestli je to ten FWD saab tak sem jezdival s 2,3t a jede stejně jak ta s14.. možná trošku hůř..to znamená,ž s tou s14 něco není v pořátku..předpokládám seriový saab
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 22.08.2008, 19:28

predtym som mal 200konoveho saaba, tak s nim som ju porovnaval, teraz mam upravene aero s vykonom okolo 250ps (zatial, onedlho bude chip), ale to mam cisto vikendovku, tu silviu som chcel na bezne jazdenie v uplne seriovom stave...

starsie S13 sa mi nepacia a novsie S14A su este dost drahe :roll: , a tato mi tak nejak padla do oka na prvy pohlad... no uvidim co s tym, keby ju dal za dobru cenu tak by som do toho isiel aj ked je otazne co vsetko moze byt v tom motore odidene...
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
vik
user
Příspěvky: 66
Registrován: 22.07.2008, 08:38
Bydliště: Praha

Re: rada pred kupou

Příspěvek od vik » 22.08.2008, 19:59

ottonr píše:predtym som mal 200konoveho saaba, tak s nim som ju porovnaval, teraz mam upravene aero s vykonom okolo 250ps (zatial, onedlho bude chip), ale to mam cisto vikendovku, tu silviu som chcel na bezne jazdenie v uplne seriovom stave...

starsie S13 sa mi nepacia a novsie S14A su este dost drahe :roll: , a tato mi tak nejak padla do oka na prvy pohlad... no uvidim co s tym, keby ju dal za dobru cenu tak by som do toho isiel aj ked je otazne co vsetko moze byt v tom motore odidene...
Nemyslel jsi to obracene? Aero jako daily car a S14 na vikendove jezdeni..

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 23.08.2008, 09:02

nie nie :smt003 , na aere som makal cely minuly rok, bolo do srobika rozobrate, dal som donho vela usilia a prace tak si ho aj nesmierne cenim, je to moja srdcovka :)
takto vyzeral po prichode od lakyrnikov
Obrázek

a takto vyzera teraz
Obrázek
Obrázek

teraz mam bezne vozitko saab 9-3 2,2TiD ale to je furt len nafta :D
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 23.08.2008, 12:58

Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od slik85 » 23.08.2008, 13:58

P 240sx s14 po upravach vhodna na street race a drift
bola burana vymenena strecha nic vazne mam detajlne foto
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 23.08.2008, 19:52

sice to neni turbo ale posli mi nejake blizise info, fotky a cenu :)
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Design » 23.08.2008, 20:02

Turbo se da pridat a pak to stoji zato :lol: Zalezi naco to chceš :wink:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr » 23.08.2008, 21:07

ako som pisal, chcel by som to na normalne bezne jazdenie... btw tak ma napada ako su na tom s14 s bezpecnostou (aktivnou, pasivnou) a nejakou ochranou proti kradezi?
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů