Otáčky

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Otáčky

Příspěvek od Petr.S14 » 27.08.2008, 21:27

Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od kenivruh » 27.08.2008, 21:34

Petr.S14 píše:Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
Odpoj konektor na AAC ventile a nastav volnobeh srobom na cca 800, potom zapoj konektor naspat. Este mozes mat problem so spinacom volnobehu, skontroluj ci sa ti spravne spina podla manualu (EF & EC-124, EF & EC-94,95).

Edit: Pozeram ze ma S14ku, tam nieje spinac volnobehu :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Petr.S14 » 27.08.2008, 21:57

AAC ventil ? :oops: ktery to je?
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Mirek » 27.08.2008, 22:13

Petr.S14 píše:Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
a kdyz to proslapnes na neutral a hned sundas nohu z plynu ma to taky tendenci chcipat?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Petr.S14 » 27.08.2008, 22:21

teď si nejsem jistej,myslim že při prošlápnutí ne ale zítra to zkusím
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od J3tb0Y » 27.08.2008, 22:46

ja mam toto iste pri starte, nastartujem motor a priblizne 3-4 sekundy to klesne asi na 500 niekedy aj nizzsie a parkrat to aj zdochlo ...teda zatial v tom nevidim problem staci mi pri starte mierne drzat plyn len dufam ze to nezacne robit tak ako tebe
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od kenivruh » 28.08.2008, 09:27

Na diagnostiku mate CONSULT tak sa chodte niekde napichnut. A ten AAC je na boku sania, vid manual.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Petr.S14 » 28.08.2008, 13:26

tak při prošlápnutí plynu na neutral,když stojim, se to chová normálně,otačky klesnou na 950,takze normalní
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Otáčky

Příspěvek od raddy » 29.08.2008, 16:12

J3tb0Y píše:ja mam toto iste pri starte, nastartujem motor a priblizne 3-4 sekundy to klesne asi na 500 niekedy aj nizzsie a parkrat to aj zdochlo ...teda zatial v tom nevidim problem staci mi pri starte mierne drzat plyn len dufam ze to nezacne robit tak ako tebe
ak musis pri studenom/teplom starte drzat plyn, tak to nie je dobre a vacsinou to signalizuje problem s kompresiou motora...

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Petr.S14 » 03.09.2008, 20:53

tak problém vyřešen (snad) :D
dneska jsem to byl projet s novym intercoolerem,nový trubky k němu.. a otáčky,když dobržďuju,tak klesnou na 900 a tam se drží,takže je to v pohodě.
Řekl bych,že to bylo nějakou netěsností :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Mirek » 03.09.2008, 21:03

to by prave delalo i na volnobeh pri proslapnuti plynu...taky sem to tak mel....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od otasTM » 03.11.2008, 00:22

mě to taky dělalo, dělal to debilní BOV kterej nestíhal dovírat protože šel moc lehce, dal sem do něj silnější pružinu tak už volnoběh nekolísá ale zase skoro nefouká.. to bych se po.. to ty levný BOVy :D :roll:

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Design » 03.11.2008, 13:31

Je možny že mi cuka motor a ma špatnej chod kvuli sriovemu bovu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od Mirek » 03.11.2008, 15:21

pokud ho mas zapojeny z5 do sani tak ne...pokud jsi ho zapojil ven tak ano :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky

Příspěvek od vrtas » 28.04.2009, 21:25

Nechci zakládat nový téma, tak to píšu sem.
Nevadí nějak moc motoru vyšší volnoběh?
Mám ho nastavenej cca na 1600rpm, jelikož mi to při puštění plynu padá až na 400rpm.
Při bokách je to nepříjemný :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti