Restriktor na oleji k turbu

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 13.09.2008, 08:14

raddy teorii vím, jen nevím jestli je ten holender opravdu restrikcí pro turbo, nebo ne, podle fotky to vypadá, že je tam dírka okolo 3mm a to není restrikce pro turbo, tak čekám kdo z kluků to změří, aby se na tom dalo zakládat

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od blázen » 13.09.2008, 20:23

pokud ten holender není restrikce ,tak musí být někde jinde,T28 samo o sobě nemá žádnou restrikci v těle turba. možná bude něco v manuálu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Paja UDC » 15.09.2008, 17:26

Vono to z tý fotky asi není poznat, když to člověk neviděl na živo :wink: ale...
3.jpg
3.jpg (122.81 KiB) Zobrazeno 3405 x
V sérii tam nejspíš má bejt ten levej šroub, ten bílej kroužek vevnitř toho šroubu, to není dno, ale zúžení, průchozí dírka je jen ta černá tečka a to určitě nejsou 3 mm, tipoval bych to na ten jeden mm, jak psal raddy, bohužel nemám čim proměřit :oops: v manuálu jsem o tom nic nenašel...
UDC Team

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od raddy » 15.09.2008, 17:30

premeraj to napr. ihlou a pod a nasledne si ihlu zmeraj sublerou....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od kenivruh » 16.09.2008, 08:24

Premeraj to vrtakom ;) Tie su najlepsie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů