Restriktor na oleji k turbu

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Paja UDC » 06.09.2008, 10:56

Kluci, máte u SRka na přívodu oleje do turba šroub s restriktorem, nebo bez?
1.jpg
1.jpg (101.8 KiB) Zobrazeno 7933 x
Já tam měl S a Láďa BEZ restriktoru, ani jeden nevypadá, že by tam pasoval stoprocentně :? tady na fóru jsem o tom info nenašel, v manuálu taky nee :(
2.jpg
2.jpg (60.94 KiB) Zobrazeno 7933 x
Ten vlevo je s restriktorem a na 17tku klíč, ten v pravo je Láďův bez restriktoru a na 12tku klíč...
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 06.09.2008, 20:33

a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Paja UDC » 06.09.2008, 22:04

No, v tom levym šroubu je průchod oleje v jednom místě podstatně zúženej a o tom jsem si myslel, že to je restriktor, co reguluje průtok oleje turbem, v druhym šroubu to vůbec není, nebo se pletu? :oops:
Přílohy
3.jpg
3.jpg (122.81 KiB) Zobrazeno 7879 x
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 06.09.2008, 23:29

to zůžení je restrikce, ale otázka je jestli je správná, já tam mám díru cca 3mm a měla by být okolo 1,5mm

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od pablo » 06.09.2008, 23:31

jestli budes pouzivat novy turbo s kolickami tak tam nepotrebujes restrikci mnela by byt v turbu

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od kenivruh » 07.09.2008, 08:24

Kentoya píše:a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl
Ale toto je srko. Na cacku mame restriktor v tom 90 stupnovom bazmeku na bloku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Paja UDC » 07.09.2008, 08:25

Mám tam klasický sériový T28 turbo...
UDC Team

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 07.09.2008, 11:00

kenivruh píše:
Kentoya píše:a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl
Ale toto je srko. Na cacku mame restriktor v tom 90 stupnovom bazmeku na bloku.
o tom vím, já jen že jsem na holendrech zatím restriktor neviděl, kdyby tam byl byla by to i pro mě novinka

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od pablo » 07.09.2008, 14:08

zitra skladam muj motor mrknu na to ci tam je

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od pablo » 10.09.2008, 23:27

tak ten nalevo s restriktorem tam mam taky

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 11.09.2008, 19:37

a jak velká dírka je toho restriktoru

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Paja UDC » 11.09.2008, 21:40

Tak to vypadá, že ten restriktor tam pro T28čku bejt musí, páč Láďovo generálkovaný najezdilo asi 15 tkm, z toho posledních cca 3 tkm bez restriktoru a teď pouští olej do vejfuku jak dunaj, začlo to z ničeho nic a během pár najetejch kiláků se to tak rozčudilo, že na dvoře není vidět, když to natočim :roll:
UDC Team

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od raddy » 12.09.2008, 17:39

restriktor je potrebny viac menej pre kazde turbo, resp. vtedy ak je prietok oleje vacsi ako je pre turbo predpisany. pre klzne turba staci restriktor cca 1mm, pre gulickove turba je nutne pouzit dalsi restriktor s ovela mensim priemerom. tento restriktor je v original gulickovych garrett turbach seriovo vlozeny do vstupu oleja.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od Kentoya » 12.09.2008, 19:31

stále netuším průměr té dírky v holenderu, a proto stále nevím jestli je to retriktor nebo ne

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Restriktor na oleji k turbu

Příspěvek od raddy » 13.09.2008, 06:47

pre klzne turba sa bavime o cca 1mm, pre gulickove o cca 0.5mm.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů