cuká motor

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od blázen » 24.10.2008, 15:13

mirek
sračku? :lol: obyčejný natural 95 od shellu přece není sračka.. a pokud mu někdo nedá aditiva..tak je to úplně jedno jestli to je N95 nebo VP racing.. jediný rozdíl je v tom,že ten VPRacing má mít nějaké lepší vlastnost pro udržování čistoty motoru - zrovna u 200sx je to zbytečné,protože málo kdo má motor v takovým stavu,aby byl benzín nějakým největším znečištovatelem ventilů a spalovacího prostoru a druhou věcí je 100oct.. netřeba vysvětlovat. proč a kdy.. jinak 1,3l hondí motor je stavěný na N95 a na N95 taky spolehlivě jezdí..pokud ne,je problém někde jinde,nikoliv v palivu.. ale nerozebíral bych tu palivo.. tvůj problém je cukání.. vyčisti tu palivovou trasu.. hlavně vyměn palivový filtr a koukni co vozíš na dně nádrže. Všecky 200sx co jsem rozebíral tam bordel měly..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Fire » 24.10.2008, 18:13

Ten palivovej filtr má na prodej i Jagy za fajn cenu.

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 25.10.2008, 18:50

blázen píše:mirek
sračku? :lol: obyčejný natural 95 od shellu přece není sračka.. a pokud mu někdo nedá aditiva..tak je to úplně jedno jestli to je N95 nebo VP racing.. jediný rozdíl je v tom,že ten VPRacing má mít nějaké lepší vlastnost pro udržování čistoty motoru - zrovna u 200sx je to zbytečné,protože málo kdo má motor v takovým stavu,aby byl benzín nějakým největším znečištovatelem ventilů a spalovacího prostoru a druhou věcí je 100oct.. netřeba vysvětlovat. proč a kdy.. jinak 1,3l hondí motor je stavěný na N95 a na N95 taky spolehlivě jezdí..pokud ne,je problém někde jinde,nikoliv v palivu.. ale nerozebíral bych tu palivo.. tvůj problém je cukání.. vyčisti tu palivovou trasu.. hlavně vyměn palivový filtr a koukni co vozíš na dně nádrže. Všecky 200sx co jsem rozebíral tam bordel měly..
mam motor po go. takze by mel byt relativne cisty... a pro klid duse... proc ne? a v power mi doporucil clovek od kteryho sem hondu kupoval. jezdi s VTi vrchy a dela servis hondam. melo to motor co mel najeto 20000km. rad sem ho tam lil. stejne je za nej aspon vic smart bodu :D
for fire. uz sem si ho od jagyho obednal. je do 300ZX, ale prej by mel jit v pohode
Obrázek

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od blázen » 26.10.2008, 01:20

nechci vyvolávat plané diskuse,ale ikdyby ten člověk nejezdil vrchy ale spodky, pořát nevyřeší otázku zbytečnosti VP racing, který je pro VTi naprosto zbytečný,protože zrovna VTi motor ho neumí využít ani z části..

ale u 200sx se ti brzy naskytne možnost jeho plného využití..pak budu souhlasit a doporučovat toto palivo.. protože asi jiná cesta nebude..ale pro Vti skutenčně k ničemu..jen z pohledu smart bodů.. se možná vyplatí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 26.10.2008, 18:04

problem vyresen. byla netesnost za vzduchovym filtrem. uz je tam origo airbox
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů