cuká motor

Uživatelský avatar
Roménius
user
Příspěvky: 351
Registrován: 03.09.2006, 15:53
Bydliště: Velké Bílovice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Roménius » 23.10.2008, 05:28

existují přísady do paliva na čištění palivového systému a na čištění vstřiků,nejlépe vytáhnout vstřiky a nechat je vyčistit v ultrazvukové lázni

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 23.10.2008, 18:09

nevite nahodou jestli je stejna nadrz v S13 a S14? konkretne uchyceni pumpy? a jakej ma vytlak pumpa v S14? originalni. diky moc.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Mirek » 23.10.2008, 18:15

nadrz je jina.....nicmene samotna pumpa je stejna
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Fire » 23.10.2008, 18:35

Ten palivovej filtr jsi už vyměnil ? Jinak já si tedy nemyslím že by to bylo pumpou to celkem pochybuji. Každopádně ... když se ti to nepodaří nějak zprovoznit,tak mám spoustu ND , vstřiky pumpu jednotku atd a když by jsi se domluvil se SpiSpim jestli by jsi to mohl k němu vzít na dílnu,tak bych tam ty věci dotáh,aby se zjistilo čím to může bejt ... at nekupuješ zbytečně věci který třeba ani nepotřebuješ.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od blázen » 23.10.2008, 18:38

winie píše:
blázen píše:určitě je tvůj problém způsoben nedostatkem paliva, protože při postupném přidávání plynu nezatížíš nikdy a vžádných otáčkách motor tak,jako když ho najednou sešlápneš na zem.. bud čerpadlo,přicpaný vstřik,přicpané cokoliv.. předstih když je špatnej tak se auto chová špatně vě většině režimech a zlobí dost při rozdílech teploty motoru
a jak to vycistim? od ty doby co to auto mam, tak tam leju jedine V power racing. sem zvyklej od hondy. takze dat silnejsi palivovou pumpu a vycistit palivovej system? nak to profouknout? nebo jak?
vyměn pumpu za novou - walbro kupříkladu, vyměn palivový filtr za nový a uvidíš..
btw:nevím k čemu je hondě W power.... stejně nevím, k čemu je na seriovým 200sx se starou pumpou, je to vyhazování peněz oknem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Mirek » 23.10.2008, 19:49

blázen píše:
winie píše:
blázen píše:určitě je tvůj problém způsoben nedostatkem paliva, protože při postupném přidávání plynu nezatížíš nikdy a vžádných otáčkách motor tak,jako když ho najednou sešlápneš na zem.. bud čerpadlo,přicpaný vstřik,přicpané cokoliv.. předstih když je špatnej tak se auto chová špatně vě většině režimech a zlobí dost při rozdílech teploty motoru
a jak to vycistim? od ty doby co to auto mam, tak tam leju jedine V power racing. sem zvyklej od hondy. takze dat silnejsi palivovou pumpu a vycistit palivovej system? nak to profouknout? nebo jak?
vyměn pumpu za novou - walbro kupříkladu, vyměn palivový filtr za nový a uvidíš..
btw:nevím k čemu je hondě W power.... stejně nevím, k čemu je na seriovým 200sx se starou pumpou, je to vyhazování peněz oknem
treba k tomu ze je to kvalitnejsi benzin a nemusi se bat ze tam naleje nejakou naredenou sracku ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 23.10.2008, 22:11

novy poznatek. dneska sem jel a zhruba 5 minut se to auto chovalo presne jak ma. ani cuknuti. a pak najednou zase... uz sem zacinal mit radost ze to je v pohode a ono prd.
for blazen: V power leju do vseho. co vlastnim. kdyby to slo, tak bych to i pil. pak mam aspon klid ze se motor udrzuje na naky urovni kvalitnim palivem. neveril bys co udela za bordel nekvalitni palivo i s blbou 1.3 od hondy. to je stejny jako kdyby si lil do novyho naftaka bio naftu, pripadne naky podobny sracky. To by leda tak motor vyskocil z pod kapoty a dal ti do drzky.
for Fire: no uz me to napadlo, to odvezt k nekomu do prahy, ale porad doufam ze to udelam nak sam.i kentoya se nabizel at mu to privezu, ale do olmika to mam sakra daleko. radsi koupim 10 novejch veci a budu doufat ze sem se trefil a budu mit klid ze tohle a tohle mam novy a meneny. holt design zustane nadale stejny jako je ted... zadnej ackovej predek a bodykit... bude se holt delat performance
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: cuká motor

Příspěvek od Kentoya » 23.10.2008, 22:19

s tou starou pumpou je to otázka, na bluebirdu jsem měl starou hajtru a nedetonovalo to, chce to poslouchat, a hlavně pokud s autem nejsou problémy, není nutné tam cpát novou pumpu, vím že mám na pár věcí jiný názor jako ostatní, třeba IC z Avie je dle mě dostačující a stejně hodně lidí vyhazuje desetitisíce za IC kity, ale třeba podvozek neřeší, vše je otázka priorit, to samé jsou vstřiky a váha a dalších pár věcí, které dle mě nemají až tak velký význam, ale samozřejmě pokud auto cuká, může to být i palivová pumpa, ale pouze při fullbostu

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 23.10.2008, 22:35

Kentoya píše:s tou starou pumpou je to otázka, na bluebirdu jsem měl starou hajtru a nedetonovalo to, chce to poslouchat, a hlavně pokud s autem nejsou problémy, není nutné tam cpát novou pumpu, vím že mám na pár věcí jiný názor jako ostatní, třeba IC z Avie je dle mě dostačující a stejně hodně lidí vyhazuje desetitisíce za IC kity, ale třeba podvozek neřeší, vše je otázka priorit, to samé jsou vstřiky a váha a dalších pár věcí, které dle mě nemají až tak velký význam, ale samozřejmě pokud auto cuká, může to být i palivová pumpa, ale pouze při fullbostu
jestli dobre chapu pojem fullbost, tak to je plnej plyn? neboli pedal az na podlaze, pripadne prudke pridani plynu? ale ono to cuka pouze pri prudkem pridani plynu. ale dnes sem nechapal ze to fungovalo normalne a pak najednou zas nic. jeste me napadla jedna vec. jestli to nemuze byt tim ze si sani bere teply vzduch z motoru.
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: cuká motor

Příspěvek od Kentoya » 23.10.2008, 23:42

teplý vzduch to není

full bost, je když tlačí turbo plnou parou vpřed, když budeš mít 1000 otáček a sešlápneš plynový pedál, tak než se systém vzpamatuje, je tam stále podtlak

fullbost = maximální tlak

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Mirek » 24.10.2008, 06:38

to co tady pises vypada na necistoty...takze vytahni starou pumpu, sundej a vycisti ten kos saci....je mozny ze je nejakej bordel v nadrzi. tohle nic nestoji a uvidis jestli to pomuze....palivovej filtr taky muzes dat novej, stoji cca 200kc.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 24.10.2008, 08:39

ok. o vikend se na to vrhnu. vim ze sem amater, ale palivovej filtr je nekde v nadrzi?
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Mirek » 24.10.2008, 09:30

palivovej filtr je ten plechovej valecek na privodni hadici nalevo od motoru (domecek tlumice pred spolujezdcem)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od winie » 24.10.2008, 10:03

joo uz vim. hih. ale ten muj vypada relativne nove. kde se to da obednat?
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká motor

Příspěvek od Mirek » 24.10.2008, 10:23

ja tyhle veci beru pres Idaha
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů