pár otázek na pokračování :) ...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 27.06.2010, 10:34

Jelikož sem lama tak mi prosím někdo zodpovězte těchto pár otázek :)

Jaký max. tlak můžu foukat s touto konfigurací : turbo GT28RS , vstřiky 550 , seriový motor s kovovým těsněním aby to ten motor snesl .
Jaké kovové těsnění pod hlavu , nechci žádnej levnej šmejd, ale ani nic mega drahého ... viděl jsem že se prodává v růzdných tloušťkách 1,6mm 1,2mm . Na Ebay jsem našl toto : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SR20-SR2 ... ccessories , je to použitelný nebo dát něco jiného ?

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 27.06.2010, 10:36

jinak průchozí vejfuk , apexi jednotku, váhu Z32, velkej IC, atd vše mám..

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Petr.S14 » 27.06.2010, 14:23

u toho těsnění bacha.. Martin mi říkal, že se redtop a blacktop trochu liší..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od DragonART » 27.06.2010, 14:32

Nemá SRko v S14 Notchtop? Red/black top byly rozdělený jen ty starý v S13 pokud si dobře pamatuju.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Petr.S14 » 27.06.2010, 14:57

měl jsem na mysli, že z S13 je trochu jiné, než z s14
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Design » 27.06.2010, 18:57

Mam cosworth stalo 3000kč a sem spokojen.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od evo400 » 27.06.2010, 21:12

No tak asi takhle. Moje papírový těsnění dalo asi 4 závody pod tlakem cca 1,25BAR z turba 2876, naladěné na bezpečné AFR a optimální předstih pro 100oct benzin a to na totálně sériovém motoru. Tedy nevidím důvod proč by měl být problém když dáš kovové těsnění a ARP štefty. Určitě neprohloupíš u HKS těsnění a sériová tloušťka je tuším 1,6mm.

550ccm vstřiky dají při rozumném směsi a efektivitě motoru a turba tak 380koní na klice, což prý nemaj vydržet ani písty ani převodovka, takže kdo ví. O 28RS se tvrdí, že zvládne u slušně postaveného motoru přez 350koní.

Jsou to všeno jen kecy. Takže šup těsnění, kované ojnice a písty, pořádný vačice a naladíme tam cca 330koní na který to musí jezdit hooodně dlouho a bez zbytečnýho stresu. Na to co uřídíš to bude akorát.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 27.06.2010, 22:23

Díky Evo, tak nák jsem si představoval odpověd na to co mě zajímá : ) .... na stavění motoru nejsou money, takže si budu muset vystačit pouze s tím těsněním a rozumným tlakem ..

Proč se vlastně prodávají ty těsnění s rozdílnou tloušťkou, čím tlustší tím víc vydrží ?
Ty Arp štefty proč ?

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od chosecz » 27.06.2010, 22:31

Firaku, mas se stavit a probrat to :-)

Jinak kratce o tlousce tesneni, Karel pripadne upresni :-) Tlouska tesneni ti mimo jine dela kompresni pomer. Cim mensi tlouska, tim z toho delas vic "atmo". Pokud naopak das vetsi, tak to je vhodne pro vetsi plnici tlaky. Ja teda dal na RB Nismo tesneni 1.2mm (stejne tluste jsem mel myslim i na CA) a perfektni, na takoveto to nase rozumne foukani myslim dobra volba.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Petr.S14 » 27.06.2010, 23:08

já mám v plánu dát cometic, 1.2 mm mě přišlo jako moc tenké, chtěl jsem něco kolem 1.5 mm..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Martin_534 » 28.06.2010, 09:11

jen doplním, že bych pro kovový těsnění nechar radši orovnat hlavu a blok

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od evo400 » 28.06.2010, 13:32

Ja správně poznamenal Pepa, tloušťka těsnění ovlivňuje kompresní poměr. Není to myšleno tak aby jsi si pomocí těsnění měnil poměr, ale aby jsi se dostal zpět na stejný poměr i po zbroušení hlavy či bloku. Nedá se říci, že by tlustší těsnění bylo pevnější nebo slabší než tenčí. Tlustší je maximálně schopno větší deformace a tak si poradí s větší nerovností hlavy/bloku než tenké, ale jak říkám opět to není ten důvod proč by se dělala tenká a tlustá.

.......btw cometic není zrovna kvalitou známá firma
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Gerox » 28.06.2010, 13:46

kdyz nejsou love na motor tak to neres...pac pak budou potreba urco...:)

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 28.06.2010, 19:15

No já Vím Petře :) ... ale jeden motor mi leží ladem, tak ho zkusím jen takto lehce upravit a foukat těch cca 1.3 ... budíky mám pod kontrolou na oleji nešetřím, tak mi to snad nákou dobu bude fungovat :D

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fire » 01.07.2010, 17:13

dají se použít takovýto no-name hadice ? nebo je to nesmysl a je lepší koupit značkový ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/silvia-2 ... ccessories

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů