pár otázek na pokračování :) ...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Design » 12.09.2010, 18:13

Ted otazka da se s takovou prevodovkou jezdit i street?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Woyta » 12.09.2010, 18:59

jak se jezdi s primym zubem muzes vyzkouset treba ve Favoritu. Ano zpatecka.
Holt to bude zpivat. S13 je ale celkem pekne odhlucnena, pokud jsi to uz vsechno nevyhazel.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od evo400 » 12.09.2010, 20:21

Design píše:Ted otazka da se s takovou prevodovkou jezdit i street?
Reálně .... ne

Na street asi převodovka z GST-T
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Martin_534 » 13.09.2010, 08:32

no ještě jde použít s13 převodovku s s14 bellhousingem, ano je to krok zpatky, ale nějakej ten závod to vydrží a pak vyměníš za jinou :-)
jinak mě přijde nejschudnější varianta ta z32 převodovka, angláni na to mají adaptér za rozumnou cenu a pak jen upravíš kardan

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od tomita » 13.09.2010, 22:46

Na GTS-T prevodovku se taky prodava adapter anebo se muze bellhousing riznout a navarit na to odpovidajici protikus z SR-ka..taky se to dela. Jinak vnitrnosti Z32 a GTS-T prevodovky jsou jedno a totez :).
Getrag ze supry je sice fajn, ale kdyz se posere, tak se pravdepodobne poserete taky z cen dilu na opravu. Jednak vubec nejsou zadny aftermarket, jedine origo Toyota a ty ceny jsou mimo realitu :D. To uz spis typ R154 z manualu 1JZ, sice neni tak pevna jako Getrag, ale vydrzi dost a hlavne na to alespon existuje repas kit za slusnou cenu.
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od slik85 » 14.09.2010, 20:54

Martin_534 píše:no ještě jde použít s13 převodovku s s14 bellhousingem, ano je to krok zpatky, ale nějakej ten závod to vydrží a pak vyměníš za jinou :-)
jinak mě přijde nejschudnější varianta ta z32 převodovka, angláni na to mají adaptér za rozumnou cenu a pak jen upravíš kardan
kde sa da kupit taky medzikus
viete sem niekto nahodit pomer prevodou s13,s14,z32
vdaka
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od saigone » 14.09.2010, 22:27

Na AUS forech se hodně mluví o převodovkách PPG Pfitzner Performance Gearbox, který by měly být únosností dost podobný Holinger skříním ale za o něco menší prachy. Myslim že dělaj rovnej zub i synchronizovaný, pro většinu Nissanů- s13/s14, R33, R34, GTR...
Jinak s tou skříní z s13/s14, třeba More kterej má S13 SR 400ps jezdí seriový převodovky a jde to, občas se rozbije ale pokud vim tak jenom vidličky, přitom mu to ještě snad nikdy neodešlo že by oholil nebo rozlámal kolečka, nebo tak. Používá jetý CA18DET převodovky s SR20 housingem.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od blázen » 27.09.2010, 16:29

vzhledem k cenám těch RB převodovek,bych o žádné toyotě ani nepřemýšlel..a když položím převvodovku z GTST vedle te z s13 je to jako fabie vedle A8.. ta GTST je hodně mohutná ,bude dost silná
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 634
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Majkl S13 » 03.06.2016, 21:35

možná to sem nepatří.
Ale musím se zeptat.
Zámky na klice 1-2-3-4-5
mám je sice označené ale jenom pro jistotu se zeptám.Je v manuálu pro kontrolu označeno jak mají být otočené ? Zámky by měli jít proti sobě.A nebo by se měli překrývat ? Levá pravá ?
Na ojnicích jsou proti sobě.
Ale na klice se překrívají.

A dál.
Na origo těsnění použít permetax a dotáhnout hlavu podle manuálu ? Mám ARP štefty na hlavu.
A ještě jedna otázka.
Někde se tu řešila šířka ojničních šálku.Protože mi připadají nějaké úzké na Eagle ojnice.JInak ložiska jsou OEM
Radši se sebe udělám blbce a zeptám se než aby se špatně složil motor :roll: :oops:
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Peťouch » 08.06.2016, 22:41

Permatex se používá na kov. Na OEM těsnění nemusíš dávat nic.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Woyta » 08.06.2016, 23:14

Ale neuskodi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Fizzbiker » 09.06.2016, 06:21

Arp utahuj dle navodu arp.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 634
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: pár otázek na pokračování :) ...

Příspěvek od Majkl S13 » 09.06.2016, 14:37

ok děkuji.
jsem rád za každou odpověď a radu :)
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů