Strata vykonu a backfiring

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 11:06

Chlapi potrebujem poradit. V S14 mam motor od tomitu, ktory pred vybratim isiel velmi pekne. Hodili sme ho do auta, nic sme nerozoberali, proste tak ako bol vybrany tak sme ho tam dali.. ale auto pri preradeni v booste striela rany do vyfuku (to iste aj pri prudkom ubrani plynu), trhano zrychluje a nema vykon. Dal som nove vsetky filtre, novu lambdu Nissan, nove sviecky NGK. S Rastom sme skusili vcera vymenit AFM a cievky z jeho auta, ale nepomohlo. Bol som s tym aj na diagnostike v Nissane, kde mi povedali, ze vsetko je v poriadku, akurat to ma na volnobeh bohatu zmes (po pridani je to uz OK) a ze tym padom im aj lambda vykazuje ine hodnoty. Napada vas nieco? Moze to sposobovat vadny snimac polohy vyfukovej vacky? Alebo diera v sani? Alebo prepusta BOV? V manuali zevraj prave tato kapitola chyba.. Prosim, poradte :bounce:
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Mirek » 10.02.2011, 11:08

Miguel píše:Chlapi potrebujem poradit. V S14 mam motor od tomitu, ktory pred vybratim isiel velmi pekne. Hodili sme ho do auta, nic sme nerozoberali, proste tak ako bol vybrany tak sme ho tam dali.. ale auto pri preradeni v booste striela rany do vyfuku (to iste aj pri prudkom ubrani plynu), trhano zrychluje a nema vykon. Dal som nove vsetky filtre, novu lambdu Nissan, nove sviecky NGK. S Rastom sme skusili vcera vymenit AFM a cievky z jeho auta, ale nepomohlo. Bol som s tym aj na diagnostike v Nissane, kde mi povedali, ze vsetko je v poriadku, akurat to ma na volnobeh bohatu zmes (po pridani je to uz OK) a ze tym padom im aj lambda vykazuje ine hodnoty. Napada vas nieco? Moze to sposobovat vadny snimac polohy vyfukovej vacky? Alebo diera v sani? Alebo prepusta BOV? V manuali zevraj prave tato kapitola chyba.. Prosim, poradte :bounce:
netesnost v sani nejspis.....nemate nekde nezapojeny podtlak nebo neco? treba vyvod na neco co tomita mel a ty ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 10.02.2011, 11:11

Nerozstělovali ste předstih? jestli nebyl povolenej senzor.. Já měl předstih špatně a do pár tis otáček to jelo, pak nic a střílelo to plameny.. měl by být přibližně uprostřed šroubu.. ale stroboskopem by to chtělo zkontrolovat..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od kenivruh » 10.02.2011, 11:14

http://www.tiepie.com/en/automotive/art ... celeration :D

Ale u teba asi nebude problem s cerpadlom, predpokladam.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 11:29

S predstihom sme nic nerobili. V Nissane som ho dal skontrolovat, ale povedali ze je podla manualu na 15 stupnov. A ten snimac polohy vacky tiez skontrolovali, tiez bol OK. Netesnost nas napadla, ale neviem kde by mohla byt. Sanie sme pouzili zo stareho motoru, lebo tomita mal 2 vyvody na TPS a ja som mal kabelaz na TPS s jednym. Vsetky hadicky sme prekontrolovali a tlakove dobre utiahli.. fakt sme s moznostami v koncoch. So starym motorom to nic nerobilo, hodili sme tam tomitov a hned toto. So starym motorom som mal zapojeny seriovy BOV, s novym mam BOV od Sardu.. ten nemoze prepustat?
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Woyta » 10.02.2011, 11:31

Nemas nekde v tlakovem potrubi dirku?
Tlak mi klesl o 0.2bar a strilelo to protoze vaha hlasila vice vyduchu nez motor opravdu dostal.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 11:32

@ Petr.S14: Mne to trha a blbne uz pri rozbiehani v celom spektre otacok. Ked zrychlujem velmi pomaly, tak to nie je take citelne. Keby bol vadny snimac tak by to blblo asi aj tomitovi..
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Mirek » 10.02.2011, 11:37

pockej, kvuli TPS jste prehazovali cele sani? proc jste neprehodili jen TPS? Projdi si jeste jednou vsechny konektory, veskery podtlaky, mrkni jestli tam kde jste to rozdelavali neni skriple tesneni nebo neco. Jak je to se vstriky? Tomita tam mel seriove? ECU je nastavena na vse co na tom motoru je? Vstriky,vaha, turbo?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Kentoya » 10.02.2011, 11:37

vem stlačený vzduch a foukni ho tam, jestli to někde neuchází

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 11:40

Lebo TPS treba dodatocne nastavit a sanie co mal tomita bolo z S14, my sme tam dali cele sanie z S14a, cize bez recirkulacie. S ECU nie je robene nic, vsetko je seria. Vstreky mi tomita k motoru nedal, tak sme tam dali palivovu listu aj so vstrekmi co som mal na starom motore.
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 11:41

Skusime to natlakovat, to bude prve co spravime.
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 10.02.2011, 11:59

turbo je tam jaké?
můj motor s GT28rs a sériovou ECU nefunguje.. sotva nastartuje a jede do 3000 otáček, pak úplně vypne a blafe..
Kdyby ti profukoval BOV, tak by to táhlo plynule ale málo.. kdysi sem měl kopii HKSa,špatnou a ta profukovala a jel sem na 0,2 baru ale jelo to plynule..
Ten CAS senzor nemusí být špatný ale stačilo třeba při nakládání, jestli ste za něj nevzali a nehejblo se s ním.. stejně bych radši zkontroloval jestli sedí značka na řemenici..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 12:02

Vsetko je seriove, cize aj turbo. Na ten senzor sme davali pozor, ani sme sa ho nechytili. Pre istotu ho v Nissane este skontrolovali, bol v poriadku. Aj rozvody su OK. Technik mi to sam povedal. Asi budem niekde hladat tu netesnost alebo odpojenu podtlakovu hadicku.
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Petr.S14 » 10.02.2011, 12:07

je fakt ze kdyby se s ním hýblo jen trošku, tak by to nedělalo takový problémy..
co hadičky kolem regulátoru tlaku turba?
a hadice co vede do turba od filtru.. ucpal si puvodni privod z origo bovu?
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel » 10.02.2011, 12:19

Peto, co myslis? :lol:
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů