Strata vykonu pri 5000ot

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 16.08.2014, 22:17

Tak som to dnes skusal natalkovat a vyzera to najskor na daku prasknutu sponu a kus my to fuci cez seriovy blov nanestastie mi pri tlakovani prasklo tesnenie pod vykom uz bolo nacate takze som rovno objednal druhe ale nikde neponukali to tesnenie okolo sviecok neveite niekto kde by som to zohnal okrem OE nissan?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od raddy » 17.08.2014, 08:50

tesnenie pod akym deklom ti to prasklo pri natlakovani?

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 17.08.2014, 10:56

Pod vikom ventilou. Ked som to rozobtal bolo uz cele stvrdnute a dopukane. Uz som objednal druhe ale bez tych stredovych kruzkou okolo sviecok. Tie som nikde v nahrade nenasiel.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od tvrdas0 » 17.08.2014, 11:11

to sa ale netlakuje, tlakuje sa iba okruch od turba po sanie
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 17.08.2014, 11:37

Slik mi poradil ze to mam tlakovat hned za filtrom ako je vystup na solenoid.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od tvrdas0 » 18.08.2014, 21:42

tak ale iba jedine po klapku, naco to pustat dalej do piestov

https://www.youtube.com/watch?v=atretf9u-Mc
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 19.08.2014, 07:03

Jasne takto to staci ale nevidim dovod preco by som nemohol tlacit vzduch do celeho motora?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh » 19.08.2014, 07:29

Gelo píše:Jasne takto to staci ale nevidim dovod preco by som nemohol tlacit vzduch do celeho motora?
ja tiez tlakujem cely motor napojenim pred turbom (a pred hadicou co ide do odvetravanie vaciek).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Erso33 » 19.08.2014, 08:16

Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 19.08.2014, 10:21

no dnes to odskusam prevdepodobne mi prepustal bov nazad pred turbo. skusal som to natlakovat tak od maf po klapku a jediny unik som pocul sicanie od bovu tak ho zablendujem obydve hadice a pojdem skusit len este musi aj to tesnenie dorazit dneska.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od buky300zx » 19.08.2014, 12:01

Nikde neni napísané že to môže fucat len od turba po IC.Ak je turbo a regulácia tlaku ok,tak tam musí byť kurevska diera aby to stihalo fucat von.ja som prednedávnom tlakoval motor na cca 5bar od turba aj so sanim a takmer nič mi neuniklo.každopádne ale nechápem ako ti mohlo vyraziť tesnenie pod vekom.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Design » 19.08.2014, 12:57

Seriovy bov mi taky propouštel a auto nechtelo vubec jet.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 19.08.2014, 20:04

buky300zx píše:Nikde neni napísané že to môže fucat len od turba po IC.Ak je turbo a regulácia tlaku ok,tak tam musí byť kurevska diera aby to stihalo fucat von.ja som prednedávnom tlakoval motor na cca 5bar od turba aj so sanim a takmer nič mi neuniklo.každopádne ale nechápem ako ti mohlo vyraziť tesnenie pod vekom.
Preto som to tlakoval cele od turba az po motor. tesnenie uz bolo prasknute a zacal stade ist vzduch kedze som to tlakoval od filtra kam usti aj odvetranie hlavy.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh » 20.08.2014, 07:45

Erso33 píše:Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...
a ked ti bude utekat cez ventily tak kam to pojde? do valca, potom okolo kruzkov do vane a odtial cez odvetravanie naspat ku saniu. jedine co moze byt problem je ze ti to utecie cez vyfuk ale ten mozes tiez zapchat. navyse ked tlakujes kompresorom na gumy a das tak v momente 1 bar napr, tak ten vzduch nedokaze tak rychlo "utiect" cez ventily dalej. odskusane.

ja som to tlakoval preto komplet, lebo som potreboval zistit kde mi unika vzduch cez turbo (strateny srob co drzi vyfukovy housing :shock: )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo » 20.08.2014, 07:57

kenivruh píše:
Erso33 píše:Ale to potom musi utekat tlak cez ventili atd... Ked chces oskusat tesnost sania tak fakt len od maf po skrtiacu klapku... Ci? A ked turbo netlaci tak by tam mala byt diera jak do prdele...
a ked ti bude utekat cez ventily tak kam to pojde? do valca, potom okolo kruzkov do vane a odtial cez odvetravanie naspat ku saniu. jedine co moze byt problem je ze ti to utecie cez vyfuk ale ten mozes tiez zapchat. navyse ked tlakujes kompresorom na gumy a das tak v momente 1 bar napr, tak ten vzduch nedokaze tak rychlo "utiect" cez ventily dalej. odskusane.

ja som to tlakoval preto komplet, lebo som potreboval zistit kde mi unika vzduch cez turbo (strateny srob co drzi vyfukovy housing :shock: )
tlakoval som to uz aj bez vika ventilou hadice s odvetrania som poubchaval a cez ventili nefucalo nic vsetko islo cez bov.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host