Shell V-Power

Cokoliv ostatního co nevíte kam poslat...
Zamčeno
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 05.06.2003, 15:46

Jaky mate zkusenosti s timhle benzinem?
Ja sam jsem celkem pravidelne tankoval V-Power 95 a myslim, ze to celkem bylo znat. Po nekolika natankovanich sel motor lehceji odspodu a tocil se bez problemu az na max.. Ale vcera sem tam nalil V-Power 99+ Racing a jsem z toho uplne hotovej.. Sice stoji pres 30 korun za litr, ale je to bomba!
Tedka Nissanek tahne jak krava (teda ne ze by to predtim taky nebyla pravda, ted je to proste jenom vic..) a je mu celkem jedno, jestli je to na jednicku nebo na petku. Myslim, ze na nejakej sprintik nebo na okruh se rozhodne vyplati natankovat 99+.. Mozna by stalo za to zkusit mereni vykonu s timhle benzinem.. Celkem by me zajimalo, jak se to projevi..
Nezkousel ste to nekdo? :ph34r:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
XJR
Member
Příspěvky: 14
Registrován: 27.03.2003, 22:17

Příspěvek od XJR » 05.06.2003, 18:33

Zkou?el. Na ma?in?. S V-Power 95 asi 5 koník? navíc a s 99+ asi 4 koníky dol?. Ale ty va?e motory budou mít asi o dost v?t?í kompresní pom?r, tak?e by to mohlo bejt znát. Ale já jezdím na 95 :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 06.06.2003, 07:06

Samotne zvysenie oktanoveho cisla ti prinesie uzitok ibak ak mas zvyseny komp. pomer alebo preplnaci tlak. So stand. motorom je to jedno. Mne napriklad motor s 95 okt. benzinom detonuje, preto jazdim 98 okt. Co sa tyka prisad, tie skor cistia motor (pri dlhodobom pouzivani) a mozno zlepsuju spalovanie - lepsi vykon. Pochybujem vsak ze je to poznatelne... Mozno ak si dovtedy tankoval neajky shit....

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 09.06.2003, 14:37

raddy píše:Samotne zvysenie oktanoveho cisla ti prinesie uzitok ibak ak mas zvyseny komp. pomer alebo preplnaci tlak. So stand. motorom je to jedno. Mne napriklad motor s 95 okt. benzinom detonuje, preto jazdim 98 okt. Co sa tyka prisad, tie skor cistia motor (pri dlhodobom pouzivani) a mozno zlepsuju spalovanie - lepsi vykon. Pochybujem vsak ze je to poznatelne... Mozno ak si dovtedy tankoval neajky shit....
Shit sem netankoval.. ;)
Ale asi mas pravdu, spis je to pocitovy zlepseni..
Vlastne ted celkem nedavno sem u jednoho OMV natankoval takovej specialni benzin.. rekl bych tak jedna ku jedny naredenej s vodou.. Vubec to nejelo a spotreba byla asi tak 12 litru mimo mesto..
Dobry, ne? :)
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti