Muzu se pridat?

Cokoliv ostatního co nevíte kam poslat...
Zamčeno
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 25.08.2003, 22:17

Nazdar lidi.V nedeli jsem objevil vasi adresu a prakticky cely den uz se z ni nehnul.Ja mam dvoukilo asi 2a1/2 roku a vetsinu vasich postrehu hodlam v co nejblizsi dobe zrealizovat.Mel jsem to nastudovany od anglanu,ale moje znalosti AJ nejsou zrovna excelentni a tady je vse krasne vysvetleno v rodnem jazyce.Pokud by vam to nevadilo,rad bych se obcas pripojil s nejakym nejapnym dotazem.A jeste prosba na raddyho.Myslis,ze bych mohl vyuzit nekterych tvych vymozenosti,jako jsou chip nebo ladene vyfukove svody?Tady v okoli Brna jsem nenarazil na nikoho,kdo by si na to troufnul.Dvoustovky se vsichni bud boji,a nebo se tvari tak bezradne,ze se jim ji ja bojim sverit.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.08.2003, 07:23

Sprinter píše:Nazdar lidi.V nedeli jsem objevil vasi adresu a prakticky cely den uz se z ni nehnul.Ja mam dvoukilo asi 2a1/2 roku a vetsinu vasich postrehu hodlam v co nejblizsi dobe zrealizovat.Mel jsem to nastudovany od anglanu,ale moje znalosti AJ nejsou zrovna excelentni a tady je vse krasne vysvetleno v rodnem jazyce.Pokud by vam to nevadilo,rad bych se obcas pripojil s nejakym nejapnym dotazem.A jeste prosba na raddyho.Myslis,ze bych mohl vyuzit nekterych tvych vymozenosti,jako jsou chip nebo ladene vyfukove svody?Tady v okoli Brna jsem nenarazil na nikoho,kdo by si na to troufnul.Dvoustovky se vsichni bud boji,a nebo se tvari tak bezradne,ze se jim ji ja bojim sverit.
Cip je k dispozici, sire :D
Prave som dokoncil vymenu turba za T3.... Takze podaktory sa 200sx neboja :rolleyes: .
Ak mas akekolvek otazky, budem rad ak sa ozves....
Inak, cochvila bude k dispozicii cip na 444cc vstreky a T3 turbo :)

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 26.08.2003, 20:09

Diky moc.A co ty parohy?Clovek ktery me vyrobil vyfuk si na ne netroufa.Pry na to potrebuje specialni ohybacku a zatim ji nikde nemuze sehnat.Ty je mas naohybany z nerezi?Ja planuju T28 a na to pry staci orig. parohy,ale ladeny je ladeny.Dnes jsem se byl podivat v Ml. Boleslavi a v Usti N. Labem na jinou kastli.Ta moje uz je po smrti a nema cenu ji opravovat.Jo a nevedel by nekdo o plonkovnim FMIC?Nejak nemuzu zadny sehnat a novy stoji docela palku.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 26.08.2003, 20:21

Cau.. vitame dalsiho clena..
A nezapomen sem dat nejaky info a fotky.. ;)
A hlavne nezapomen prijet na sraz.. ;)
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.08.2003, 12:32

Sprinter píše:Diky moc.A co ty parohy?Clovek ktery me vyrobil vyfuk si na ne netroufa.Pry na to potrebuje specialni ohybacku a zatim ji nikde nemuze sehnat.Ty je mas naohybany z nerezi?Ja planuju T28 a na to pry staci orig. parohy,ale ladeny je ladeny.Dnes jsem se byl podivat v Ml. Boleslavi a v Usti N. Labem na jinou kastli.Ta moje uz je po smrti a nema cenu ji opravovat.Jo a nevedel by nekdo o plonkovnim FMIC?Nejak nemuzu zadny sehnat a novy stoji docela palku.
Nateraz to mam na stand. zvodoch :( , ale stale sa na tom pracuje...

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 27.08.2003, 23:34

raddy píše:
Sprinter píše:Diky moc.A co ty parohy?Clovek ktery me vyrobil vyfuk si na ne netroufa.Pry na to potrebuje specialni ohybacku a zatim ji nikde nemuze sehnat.Ty je mas naohybany z nerezi?Ja planuju T28 a na to pry staci orig. parohy,ale ladeny je ladeny.Dnes jsem se byl podivat v Ml. Boleslavi a v Usti N. Labem na jinou kastli.Ta moje uz je po smrti a nema cenu ji opravovat.Jo a nevedel by nekdo o plonkovnim FMIC?Nejak nemuzu zadny sehnat a novy stoji docela palku.
Nateraz to mam na stand. zvodoch :( , ale stale sa na tom pracuje...
A ja myslel,ze T3 se na stand. svody neda nasadit.Zitra si jedu pro jinou karoserii.KONECNE.Co myslis,mam si dat motorovy prostor do laku,nez si prehodim motor a zprovoznim ho?Neni to az tak drahy,ale nevim,jak to muze vypadat.Barva je totiz zluta.Jeste dotaz na chip-muzu ho dat na T28?Mam totiz pocit,ze T3 je podstatne vykonejsi.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.08.2003, 14:38

Da sa, pokial si vyrobis prirubu a privaris ju na zvody :P To iste s vyfukom :D :lol:
Cip co mam teraz, je na T25 na 1bar, druhy cip je na T3 a 444ccm vstreky. Takze na T28 a stand. vstreky nemam nic :(
Mas pravdu, T3 je vykonnejsie, do 350k (podla typu). T28 tak do 270k.
A s tym lakom, podla chuti, kamo :) ;)
P.S. mam FMIC z audi A6, je ale dost velky (ako vodny chladic) a dat ho tam to chce pocarovat. Ale ak chces, je tvoj....



<!--EDIT|raddy|Aug 28 2003, 02:40 PM-->

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 29.08.2003, 20:00

Tak druhe auto je doma.Vypada podstatne lepe nez stare,nejakym zazrakem snad nebourane a koroze je pouze na zadnich vratech.To orig. kridlo snad vymyslel mimozemstan a ne soudny konstrukter.Ale v pondeli valim pro poradnou hlinikovou lopatu.V novem uz taky nebude vrtule na remeni,ale dve el.Prave se to vyrabi.Neverili by ste,jaky randal nadela vrtule,kdyz se zasekne spojka a kolik to sezere koni.Stejne za jizdy chladit nepotrebuje a v zimne je vylozene na skodu.A jen tak mimochodem,nevite nekdo o prednich lampach na trikilo?To zeleny dvoukilo na fotkach z Hradce bylo uz na jare v Brne a od te doby to intens. shanim.Neptal jsem se pouze v nissanu,ale tem diletantskym zlodejum dam vydelat az uplne nakonec,nejlepe radeji nikdy.Raddy diky za nabidku na IC.Pokud si myslis,ze ho tam dostanu,tak pro nej jedu.Nemel by ale mit vic nez 65cm.Pak uz by se asi muselo carovat s baterkou a na druhe strane s tim valcovym nesmyslem.Jestli mate nekdo nejakou uzitecnou radu,co vylepsit nez prehodim motor,sem s tim.Rad se necham presvedcit o jakekoliv uzitecne silenosti.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 30.08.2003, 15:04

Cus,
musím se p?iznat ?e jsem o tom ?lutém nissanu té? uva?oval. Mám rozhozenou geometrii a nejednodu?í ?e?ení mi p?i?lo vym?nit celé polonápravy na p?edku v servise mi ?ekli ?e by to p?i?lo na 40 tisíc tak sem to vzdal. Mohu se tedy zeptat /jetli to teda chce? ?íct tady tak alespo? na mailika / kolik t? p?i?el abych se p?ípadn? a? budu auto bez motoru kupovat nenechal napálit.
Dík

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.08.2003, 17:18

Conrad píše:Cus,
musím se p?iznat ?e jsem o tom ?lutém nissanu té? uva?oval. Mám rozhozenou geometrii a nejednodu?í ?e?ení mi p?i?lo vym?nit celé polonápravy na p?edku v servise mi ?ekli ?e by to p?i?lo na 40 tisíc tak sem to vzdal. Mohu se tedy zeptat /jetli to teda chce? ?íct tady tak alespo? na mailika / kolik t? p?i?el abych se p?ípadn? a? budu auto bez motoru kupovat nenechal napálit.
Dík
Neni to zadne tajemstvi.Dal jsem za nej 25tis. Kc.Kdyz me rekli,ze za GO karoserie(s lakem) dam 40tis.,a s napravama jsem na tom stejne jako ty,nepocitaje dalsi DROBNOSTI za nekolik malo desitek tisic,uvazoval jsem o masli-auta bych se nikdy nevzdal.Pak jsem objevil mobile.de.Tri mesice nemuzu sehnat nikoho,kdo by nejakeho krasavce se spatnym motorem dotahnul.Asi je to pro dovozce nezajimave a ja si na to sam netroufnu.V zoufalstvi jsem koupil anonci a byli tam hned dva.Jeden uz je doma a za usetreny peniz nakoupim neco toho tuningu.Doufam,ze me radda pomuze,mam to k nemu totiz kousek.Jeste k tvemu problemu s geom.Pokud to nebylo bourany a nemas odtrzene silenbloky(gumy na stabilizatorech)jako ja,melo by to jit seridit.Ja mam prave predni posunute o 2cm dozadu a seridili me to tak,ze to na jizde nepoznam a ani gumy se me nesjizdi.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle » 30.08.2003, 19:37

Sprinter píše:A jen tak mimochodem,nevite nekdo o prednich lampach na trikilo?To zeleny dvoukilo na fotkach z Hradce bylo uz na jare v Brne a od te doby to intens. shanim....
Z autoannonce:

nisan 300zx od r. v. 91 nah. dily napr. svetla, blatniky, zad. napravu koplet, zrcatka, zad. naraz., starter, atd. ceny dohodou. Tel.: 723 681 492

Zkus to ;)
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13

Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle » 30.08.2003, 20:02

Ted jsem mu psal, predni svetla tam ma. Tak se s nim dohodni na cene..
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 31.08.2003, 06:35

V-Eagle píše:Ted jsem mu psal, predni svetla tam ma. Tak se s nim dohodni na cene..
Tak to je skvely.Diky moc za tip.A kdyz vas to nebude obtezovat,mohli by jste me napsat vase nazory na svetla ze trikila ve dvoukile?Jste spise ortodoxni vyklopkari a nebo se to nekomu taky libi.Amici na www.zilvia.net jsou z toho uplne hotovi. To raddy:Procital jsem si vcera HORSHAM DEV.. a jestli me chabe znalosti AJ staci,oni maji na 444cc injectory a T3 AFM ze tristovky.Nevim jestli je tam stejne zapojeni konektoru,ale rozhodne to stoji za uvahu,co ty na to?
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
V-Eagle
user
Příspěvky: 390
Registrován: 27.09.2004, 15:28
Bydliště: Praha / Podebrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V-Eagle » 31.08.2003, 21:06

Svetla z z32 jsou urcite zajimavy a nevsedni /ta cocka tam vypada taky dobre/, ale podle me je stejne nejlepsi si jezdit s mrkackama nahoru a dolu :rolleyes: Teda pokud fungujou.. Asi Da Best je neco takovydleho:
Obrázek



<!--EDIT|V-Eagle|Aug 31 2003, 09:06 PM-->
summer car: 200SX s13 S3 in transformation
winter car: Celica ST185
ex: 300ZX z31 turbo
ex: 200SX s13

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 01.09.2003, 20:40

V-Eagle píše:Svetla z z32 jsou urcite zajimavy a nevsedni /ta cocka tam vypada taky dobre/, ale podle me je stejne nejlepsi si jezdit s mrkackama nahoru a dolu  :rolleyes:  Teda pokud fungujou.. Asi Da Best je neco takovydleho:
Obrázek
Asi mas pravdu.To byl taky jeden z duvodu,proc jsem si koupil zrovna dvoukilo.Ty ctyri kulaty vypadaji taky pekne.Dik za nazor a za fotku.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti