Vysledky merania vykonu

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.11.2003, 13:55

Bol som na brzde vo VURUP, Bratislava a nameraly sme nasledovne:
seriove parametre: vykon 170k, krut. moment 224Nm.
namerane hodnoty: vykon 260k pri 6070ot, krut. moment 336Nm pri 4540ot., pomer vykon hmotnost 4,6kg/hp.
Kedze som ocakaval vacsi vykon (okolo 300k) aky je vas nazor na presnost tejto brzdy, pripadne uz ste niekdo porovnavaly to iste auto tu a napr. v Brne?
Skusim este skontrolovat hodnotu predzapalu a typek v UK sa mi mrkne na cip. Inak samotne meranie je riadny hukot, mozem to len prirovnat k startu prud. lietadla. Otvorena kapota,7000ot vo velkej betonovej garazi, stal som 15m vonku a este ma bolia usi :o
Inak ten krutak je az haluzovy (Impreza ma tusim pod 300) ale ten vykon, tam je niekde zrada.... :(
P.S. do kufra sme musely hodit radiator a zdvyhak (tak 35kg) lebo presmykovali kolesa :P



<!--EDIT|raddy|Nov 25 2003, 02:14 PM-->

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 25.11.2003, 16:01

raddy píše:Bol som na brzde vo VURUP...
Neklesej na mysli, ja myslim, ze je to fakt bomba!!!
U valcovy zkusebny je problem v tom, ze meri vykon na kole a pak to podle ztrat dopocitava na vyslednej vykon motoru.
Kdyz jsem byl s autem na brzde ja, trochu jsem si o tom s tim technikem popovidal. K tomu cislu, co vyleze z pocitace, je nutny jeste pripocitat korekci. Velkou roli hrajou pneumatiky, pouzity oleje, atd atd..
Takze vysledna korekce se pohybuje kolem 10% namerenyho vykonu.
Tim padem tvoje kaara disponuje vykonem zhruba 286 PS.
(sakra, to si ani nedovedu predstavit.. :blink: )
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.11.2003, 14:34

Tak som trochu podiskuroval na UK fore o moznych pricinach mojho 260k faux pas a zistili sme nasledovne: pokial je v poriadku kompresia a zmes treba vyhodit airbox a dat hrib a vyfuk=cista rura od turba po zadny tlmic.
Takze to v najblizsich dnoch aj spravim.
Prilezitostne skontrolujem aj zmes aby sa mohol pripadne upravit aj cip...
Takze sa za par mesiacov uvidime znova na brzde... B) ;)

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů