vzdal som to !!!

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Anonymous

Příspěvek od Anonymous » 08.12.2003, 15:41

Nazdar tak som to nachvilu vzdal! pretoze idu vianoce a teraz sa neoplati sa vrtat v motore? Zaplatil som mechanikovy 20 000sk pretoze ked mi menil to tesnenie pod olejovu vanu,tak dal tyc pod napravu a pokusal sa nadvihnut motor a to tak ze dvihal aj remenicu !!!!!! tak som ho dal do sadry:? Samozrejme ze to malo pokracovanie policajti atd, tak ma ta zurivost vysla na 20 000sk! Ale nelutujem to! pretoze taky debil bi mal lestit kolesa a nie spravovat motory? Po vianocach sa dam dotoho,pretoze to chce velku trpezlivost a hlavne vyrovnane nervy,? tak drzte mi palce. marko :ph34r:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.12.2003, 09:50

<!--QuoteBegin-marko+Dec 8 2003, 03:41 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (marko @ Dec 8 2003, 03:41 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nazdar tak som to nachvilu vzdal! pretoze idu vianoce a teraz sa neoplati sa vrtat v motore? Zaplatil som mechanikovy 20 000sk pretoze ked mi menil to tesnenie pod olejovu vanu,tak dal tyc pod napravu a pokusal sa nadvihnut motor a to tak ze dvihal aj remenicu !!!!!! tak som ho dal do sadry:? Samozrejme ze to malo pokracovanie policajti atd, tak ma ta zurivost vysla na 20 000sk! Ale nelutujem to! pretoze taky debil bi mal lestit kolesa a nie spravovat motory? Po vianocach  sa dam dotoho,pretoze to chce velku trpezlivost a hlavne vyrovnane nervy,? tak drzte mi palce.    marko :ph34r: [/quote]
No,docela pecka :rolleyes: . Asi by si si mal dohodnut navstevu v Piestanoch, pozeram ze tam mas mechanikov na k***t :blink: . Asi sa ti oplati dat to urobit naraz a dobre. Tak drzim palce....