Předzápal na -5 stupňů !!!

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 23.06.2004, 07:59

Je?tě kdy? nefungovalo provizorní forum, tak jsem na AUTECHu nadhodil problém. Po výměně rozvoďáku mi nejde vyladit zapalování. Půjčil jsem si stroboskop, tak?e se u? budeme bavit v konkrétních číslech. Pokud snímač nastavím na papírových 15 stupňů tak se mi auto sna?í rozbít hlavu o palubku. To je snímač cca v půlce rozsahu. Pokud s ním točím směrem doleva, to znamená na více jak 15 stupňů, tak je to čím dál hor?í a motor se začne dusit. Pokud ho začnu natáčet doprava, to znamená na méně ne? 15 stupňů, tak se chod motoru zlep?uje. Problém je v tom, ?e mám momentálně snímač otočený zcela na doraz doprava, co? je podle stroboskopu kus před první ryskou tak zhruba -5 a? -7 stopňů !!!! a je?tě to není ono, stejně se mi v ni??ích otáčkách občas zakucká a zdá se mi ?e ani nejde ve vysokých otáčkách jak má. Aby to pálilo jak má tak bych potřeboval snímač otočit " za roh " na nějakých -10 stupňů ne li více !!! O co tu proboha jde??? Jen pro jistotu, rozvodový řemen má být nasazen tak, ?e jsou v?echna tři kola ( vačka - vačka - klika ) na ryskách? Manuál to tak tvrdí. Prosím pomozte....
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 23.06.2004, 08:01

Jaká je pravděpodobnost ?e s tím problémem souvisí Air Regulator, který mi při přidání plynu neotvírá? Díky.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.06.2004, 08:21

<!--QuoteBegin-Mr.FU+Jun 23 2004, 06:59 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mr.FU @ Jun 23 2004, 06:59 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ještě když nefungovalo provizorní forum, tak jsem na AUTECHu nadhodil problém. Po výměně rozvoďáku mi nejde vyladit zapalování. Půjčil jsem si stroboskop, takže se už budeme bavit v konkrétních číslech. Pokud snímač nastavím na papírových 15 stupňů tak se mi auto snaží rozbít hlavu o palubku. To je snímač cca v půlce rozsahu. Pokud s ním točím směrem doleva, to znamená na více jak 15 stupňů, tak je to čím dál horší a motor se začne dusit. Pokud ho začnu natáčet doprava, to znamená na méně než 15 stupňů, tak se chod motoru zlepšuje. Problém je v tom, že mám momentálně snímač otočený zcela na doraz doprava, což je podle stroboskopu kus před první ryskou tak zhruba -5 až -7 stopňů !!!! a ještě to není ono, stejně se mi v nižších otáčkách občas zakucká a zdá se mi že ani nejde ve vysokých otáčkách jak má. Aby to pálilo jak má tak bych potřeboval snímač otočit " za roh " na nějakých -10 stupňů ne li více !!! O co tu proboha jde??? Jen pro jistotu, rozvodový řemen má být nasazen tak, že jsou všechna tři kola ( vačka - vačka - klika ) na ryskách? Manuál to tak tvrdí. Prosím pomozte.... [/quote]
Nieco mas hodne zle, kamo. S takymto nastavenim mas velmi nizky vykon. Moc nespekuluj s tocenim dolava, lebo tym sa rapidne zvysuje teplota vyfukovych plynov a sklon kdetonaciam, zrusis motor aj turbo. Povedal by som ze mas vadny samotny snimac, nie je to nic nezvycajne, obcas sa proste pokazi.....Cim skor ho skus vymenit...

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 23.06.2004, 08:29

Tak?e ten zozvoďák je dobře ?e? Já jen, ?e kdy? jsem ho poprvé sundaval, tak byl posunutej na jedný vačče. To ?e mi ten osel, co mi měnil rozvoďák za novej nasadil řemen tak ?e byl posunutej na jedný vačce o zub a na klice o dva, to je vedlej?í, nakonec jsem si to stejně udělal sám .... :angry: Tak?e v?echny tři kola na ryskách jo? A je?tě mi někdo povězte kde mám sehnat jinej snímač, alespoň na zkou?ku? :blink: :o . Jinak měl jsem snímač rozebranej a nezdál se vadnej, nebyl ani zane?enej, tak nevim, co by tam mohlo odejít???
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 23.06.2004, 10:25

Predpokladam, ze ECU ti nehlasi chybu "crank angle sensor"???
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 23.06.2004, 10:35

Prosím nekamenujte mě, nebijte mě, ale já se na ECU a chybový kódy je?tě nedostal. Mám bobky...
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.06.2004, 11:37

<!--QuoteBegin-Mr.FU+Jun 23 2004, 09:35 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mr.FU @ Jun 23 2004, 09:35 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Prosím nekamenujte mě, nebijte mě, ale já se na ECU a chybový kódy ještě nedostal. Mám bobky... [/quote]
:o :huh: :rolleyes: :unsure: :blink:

PetrS
Member
Příspěvky: 13
Registrován: 01.11.2006, 12:25
Bydliště: Prague

Příspěvek od PetrS » 23.06.2004, 11:46

Pomuze ti aspon ujisteni od cloveka, zabyvajiciho se vyvojem elektroniky, ze chybovymi kody na ecu nemas co pokazit ? :) leda bys porval draty, ale to je nepravdepodobne.. Vzdyt je to zalezitost na 5 minut..
Shodis deklik u spolujezdce, odsroubis ecu at na ni vidis, podle manualu potocis s nastavovacim sroubkem a podle blikeni si prectech chyby, nic vic..
Skutecne tim nelze nic pokazit, jelikoz vsechny urovne jsou jen informacni, nicim se tam neda nic prenastavit..

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 23.06.2004, 12:39

koukni na <a href='http://doublejay.wz.cz/navody.htm' target='_blank'>moje stranky</a>, tam to nekde pisou vcetne tech kodu.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 23.06.2004, 13:52

okok, to snad nezvořu, prubnu to :D
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.06.2004, 22:07

tak, Mr. Fu mi volal a hlásí mu to chybu 34 ? Knock Sensor (čidlo klepání)

ať je předzápal nastavenej jak chce, máte nějakej nápad co s tim?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 24.06.2004, 10:13

Jestli to hlasi tuhle chybu, tak to NEZNAMENA, ze by mu motor klepal a jakymkoliv nastavenim se to NESPRAVI, protoze tohle znamena VADNY KNOCKING SENSOR, tedy prave to cidlo - detektor klepani. Vymena nutna.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 24.06.2004, 10:44

V manuálu doporučují je?tě zkontrolovat relé a power tranzistor, ka?dopádně má někdo představu co ten bazmek senzor stojí? Náhodou na vyzkou?ení by jeden ve va?ich řadách nebyl?
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 24.06.2004, 11:43

Kedze signal s knocking senzoru sluzi k detekcii detonacii, na jeho zaklade ECU posuva predzapal k nizsim hodnotam (retarding ignition). Ak ECU dostava nezmyselny signal s tohoto senzora, moze chaosit s predzapalom. Skus ho na skusku len odpojit, co to spravy.....

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů